מועדון הלקוחות של קבוצת הילטון, HHonors (הידוע בקיצור ״HH״), מציע לחבריו לרכוש נקודות בכל עת במחיר קבוע של 10$ לכל 1,000 נקודות. אחת לכמה חודשים המועדון מקיים מבצע המציע בונוס ברכישת נקודות – אך נדיר שהבונוס מגיע ל-100%.

לילות בונוס בקבוצת הילטון מתחילים מ-5,000 נקודות בלבד (קטגוריה 1) ומטפסים עד 95,000 נקודות ללילה במלונות היוקרתיים ביותר (קטגוריה 10, בשיא העונה). כלומר, ברכישת הנקודות בתעריף המוזל במסגרת המבצע הנוכחי, ניתן אפקטיבית לרכוש לילות במלונות הקבוצה במחיר התחלתי של 25$ בלבד ללילה ועד 475$ ללילה.

HHonors Reward Nights Categories

כדאי גם לדעת שהמועדון מציע תעריף כסף+נקודות שיכול להיות אטרקטיבי מאוד במלונות הנכונים. כך, למשל, תוכלו לרכוש לילה במלון וולדורף אסטוריה המפורסם בניו-יורק תמורת 32,000 נקודות ו-150$ בלבד. אם רכשתם את הנקודות במסגרת המבצע הנוכחי, ובשקלול מסים מקומיים בניו-יורק אשר חלים על המרכיב הכספי, מדובר בלילה שיעלה לכם ~ 335$. זה אולי סכום גבוה למדי עבור הנוסע הממוצע אבל זיכרו באיזה מלון מדובר ובאיזו עיר מדובר – וזו יכולה להיות עסקה אטרקטיבית מאוד בשיא העונה כשמלונות במנהטן מעלים את המחירים צפונה מ-200$ ללילה.

Rates at Waldorf Astoria NY

בעלי סטטוס גבוה במועדון נהנים גם מהטבה של ׳לילה חמישי בחינם׳ בהזמנת לילות בונוס. בתרגום חופשי מדובר בהנחה פוטנציאלית של 25% במימוש הנקודות. מלונות מקטגוריה 1 יכולים לעלות, בעצם, החל מ-20$ ללילה בלבד.

כמה שוות נקודות של הילטון?

שווי השוק לנקודות האלו הוא, להערכתי האישית, בין 3$ ל-4$. פוטנציאלית במימוש אסטרטגי אפשר לחלץ מהן ערך משמעותית גבוה משווי השוק שלהן, אבל לרוב חברי המועדון שמעוניינים לנצל נקודות אין את האפשרות הריאלית להמתין להזדמנות כדאית במיוחד ולכן שווי השוק מייצג מימוש נקודות סה״כ בתנאים רגילים שנכונים יותר דווקא לנוסע המזדמן. נוסעים תכופים, ובפרט בעלי סטטוס גבוה במועדון, יכולים לתת לנקודות שווי שוק גבוה יותר.

האם כדאי לרכוש נקודות במסגרת המבצע?

לא זכור לי שהמועדון מכר נקודות במחיר נמוך יותר בעבר, אבל, זו עדיין לא סיבה טובה מספיק בעיניי לרכוש נקודות באופן ספקולטיבי לחלוטין. אולי החריג היחיד יהיה חבר מועדון בעל סטטוס גבוה שכעת יש לו יתרת נקודות נמוכה בחשבון, הוא מממש נקודות באופן תדיר ומעוניין להחזיר את החשבון ליתרה מינימלית כלשהי.

הרכישה כדאית מאוד עבור מי שיהיה מסוגל להשתמש בנקודות באופן מיידי להזמנת לילות שהוא ממילא זקוק להם בנסיעה מתוכננת. אם למשל אתם בעיצומו של תכנון טיול קיץ לארה״ב – כדאי לכם לבדוק איזה מלונות של קבוצת הילטון נמצאים במסלול הטיול שלכם, מהי הקטגוריה של כל אחד מהם והאם הזמנת אותם לילות באמצעות נקודות יכולה להוות חיסכון ניכר בעלויות. רק זיכרו שלא ניתן לקבל החזר כספי מרגע שהנקודות נרכשו על אף שניתן לבטל בקלות לילות בונוס שהוזמנו (ולקבל חזרה מיידית את הנקודות לחשבון).

מחפשים מלונות מקטגוריות מימוש נמוכות?

היכנסו לעמוד הזה באתר של הילטון. בעמוד זה תוכלו לחפש את כל המלונות בכל קטגוריית מימוש לפי מדינות בעולם (ולפי מדינות בתוך ארה״ב).

קשה למצוא מלונות מקטגוריה 1 ביעדים אטרקטיביים, באופן טבעי סה״כ, כך שאני ממליץ להתחיל את החיפוש מקטגוריה 2 (פוטנציאלית 50$ ללילה) במדינות מתפתחות ומקטגוריה 3 (פוטנציאלית 100$ ללילה) במדינות מערביות ומפותחות. כפי שכתבתי למעלה – זיכרו לבדוק גם את התעריף בשילוב כסף ונקודות שלרוב מציע ערך גבוה לנקודות במימוש.

בהצלחה!

HHonors Buy Points - 100% Bonus - 2

3 תגובות

השאר תגובה