כתבתי על מועדון התעופה פעמים רבות בעבר. הוא אחד מהמועדונים המוכרים ביותר בברית סטאר, בייחוד בגלל מכירות המיילים התכופות שלו, ונחשב לאפשרות נוחה עבור מי שרק רוצה לרכוש מיילים ולממש אותם לכרטיסי בונוס בברית. טבלאות המימוש של המועדון יחסית נוחות ולאחרונה מערכת חיפוש הטיסות שלו קיבלה שדרוג משמעותי.

המבצע הנוכחי: בונוס של עד 125%

במסגרת המבצע, המתקיים עד ה-31 למאי, יינתן בונוס של 100% ברכישת כל כמות מיילים (המינימום לרכישה הוא 2,000 מיילים). ברכישת 51,000 מיילים עד 100,000 מיילים יתווסף בונוס של 15% וברכישת 101,000 מיילים עד 150,000 מיילים יתווסף בונוס של 25%. כלומר, ברכישת הכמות המקסימלית ייכנסו לחשבונכם 337,500 מיילים סה״כ בעלות כללית של 4950$.

לרכישת מיילים לחצו כאן.

LifeMiles Buy Miles with 125% Bonus - May16 - Table
האם רכישת המיילים כדאית?

טבלת המימוש של אוויאנקה אטרקטיבית למדי. היא לא הנדיבה ביותר אבל סה״כ אפשר למצוא בה לא מעט מימושים כדאיים לכרטיסי בונוס. ניתן לרכוש כרטיסי בונוס בכיוון-אחד, בשילוב של מחלקות שירות (תכונה חדשה במערכת חיפוש הטיסות) ועם תנאי כרטיס נוחים – ובפרט ביטול כרטיס בונוס בעלות של 50$ בלבד. יחד עם זאת, כדאי לדעת שבמועדון זה אין אפשרות אמיתית לשחק עם מסלול הנסיעה ועם עצירות בדרך משום שמערכת חיפוש הטיסות לא מתוחכמת מדי וניתן להזמין רק כרטיסי בונוס שהיא מוצאת בעצמה.

הנה לדוגמה מחירם של שישה כרטיסי בונוס ליציאה מת״א בהנחה שהמיילים נרכשו במחיר המינימום של 14.65$ ל-1,000 מיילים המוצע במסגרת המבצע:

  • דרום אפריקה במחלקת העסקים תמורת 35,000 מיילים בלבד. כלומר, פוטנציאלית פחות מ-600$ כולל מסים. זה, בעיניי, המימוש הכדאי ביותר ליציאה מישראל. אידיאלית בטיסות של טורקיש.
  • צפון אמריקה במחלקת העסקים תמורת 78,000 מיילים. כלומר, בערך 1200$ לכיוון כולל מסים. למשל בטיסת הנון-סטופ של יונייטד לסן-פרנסיסקו, אם תצליחו למצוא מושב בונוס פנוי.
  • מרכז אסיה (סרי-לנקה, נפאל, המלדיביים…) במחלקת התיירים תמורת 30,000 מיילים. כלומר, בערך 500$ כולל מסים. כך תוכלו לטוס לנפאל במחיר שפוי עם טורקיש, למשל.
  • מרכז אסיה (סרי-לנקה, נפאל, המלדיביים…) במחלקת העסקים תמורת 55,000 מיילים. כלומר, פחות מ-900$ לכיוון כולל מסים. בעיניי זה מחיר מאוד אטרקטיבי – במיוחד לכל אותם זוגות שרוצים לצאת לירח דבש מפנק באזור תת-היבשת ההודית.
  • צפון אסיה במחלקת העסקים תמורת 75,000 מיילים. כלומר, פחות מ-1200$ לכיוון כולל מסים.
  • אוקיאניה במחלקת העסקים תמורת 85,000 מיילים. כלומר, בערך 1350$ לכיוון כולל מסים. או במילים אחרות: כרטיס הלוך/חזור לניו-זילנד בפחות מ-3000$, וזה בעיניי מחיר יוצא מן הכלל. חשוב להזכיר שאייר ניו-זילנד המצויינת שותפה בברית סטאר – אם כי היא קמצנית ידועה במושבי בונוס במחלקת העסקים שלה.

לסיכום

רכישת מיילים לשם רכישת כרטיסי בונוס זו אסטרטגיה שיכולה ליצור חיסכון אדיר לאורך זמן. אבל חשוב לזכור שרכישת המיילים היא חד-כיוונית ובמידה ולא משתמשים במיילים לא ניתן להמיר אותם חזרה לכסף. מהסיבה הזאת אני ממליץ שלא לרכוש יתרת מיילים גבוהה מדי בצורה ספקולטיבית. אם אתם מתכננים נסיעה – חפשו כבר עכשיו את זמינות מושבי הבונוס בטיסות הרצויות לכם ורק במידה וזו קיימת בידקו את כדאיות רכישת המיילים.

זיכרו שלכרטיס בונוס יש יתרונות ע״פ כרטיס בכסף: בדר״כ עמלות נמוכות יותר (ביטול או שינוי), אפשרות לרכוש על בסיס כיוון-אחד, מחיר אחיד ע״פ אזורים כך שניתן לשנות יעדים לפי הצורך ועוד.

3 תגובות

השאר תגובה