תעריף מוזל לחברי מועדון

הייאט, כמו מרבית קבוצות המלונות הגדולות, מציעה תעריף מוזל לחברי מועדון הלקוחות שלה גולד-פספורט. התעריף המוזל לחברי המועדון כולל בדר״כ הנחה של 10% על התעריף הגמיש הרגיל (Standard Rate) אם כי במקרים מסוימים ההנחה יכולה להיות גדולה יותה. שימו לב שהתעריף המוזל הזה לא זמין בכל המלונות ובכל התאריכים אבל סה״כ הוא נפוץ מאוד. לתעריף זה מדיניות ביטול זהה לזו של התעריף הגמיש הרגיל (בדר״כ ניתן לבטל ללא קנס עד יום אחד לפני הצ׳ק-אין).

כדי להנות מהתעריף המוזל כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להירשם למועדון גולד-פספורט. ההרשמה היא כמובן בחינם.

Hyatt GP Members Rate Example

תעריף מוזל למחזיקי כרטיס AAA

גם התעריף הזה כולל בדר״כ הנחה של 10% על התעריף הגמיש הרגיל אם כי לפעמים ההנחה יכולה להיות גבוהה יותר (עד 20%) עם אותה מדיניות ביטול. לפעמים מלון אחד יציע מספר תעריפים מוזלים למחזיקי כרטיס AAA – למשל אחד מוזל במיוחד שדורש תשלום מראש או אחד שכולל ארוחת בוקר – ולכן חשוב לקרוא את תנאי התעריף הנבחר.

כדי להנות מהתעריף יש להחזיק בכרטיס הנחות של AAA. הכרטיס משווק בארץ ע״י ממסי וניתן בחינם לחברי המועדון של ממסי. מחזיקי כרטיס אשראי של לאומיקארד יכולים לקבל שנת חברות ראשונה בחינם במועדון של ממסי ומחיר מוזל לחידוש החברות.

Hyatt AAA Rate Example

עד כה השתמשתי בתעריף הזה עשרות פעמים ברחבי העולם, ולא רק במלונות של קבוצת הייאט, ומעולם לא נתבקשתי להציג את כרטיס ההנחות של AAA כהוכחת זכאות לתעריף המוזל. כרטיס ההנחות הזה נמצא ברשותי, בהיותי חבר במועדון של ממסי, אבל אני לא צופה שאי פעם אצטרף להשתמש בו. מלונות פשוט לא בודקים את זה – ועל כן, בפועל, כל אחד יכול להשתמש בתעריף המוזל של AAA גם בלי להחזיק בכרטיס (אבל זו לא ההמלצה שלי).

תעריף מוזל לעצמאיים (Freelancers)

גם אם אתם שכירים – תמשיכו לקרוא. התעריף המוזל לעצמאיים מציע הנחה צנועה-משהו של 5% על התעריף הגמיש הרגיל. כלומר, לא מדובר בתעריף אטרקטיבי במיוחד אבל במידה ואתם מתכוונים ממילא להשתמש בתעריף הגמיש הרגיל (אולי כי אין תעריפים מוזלים זמינים) אז למה לא לחסוך 5% נוספים? כדי להעלות את התעריף בתוצאות החיפוש השתמשו בקוד ״B200936״ בקופסת החיפוש ״Corporate or Group Code״. תנאי הביטול, גם בתעריף הזה, זהים לתנאי הביטול של התעריף הגמיש הרגיל.

Hyatt Freelancers Rate Example

כדי להנות מהתעריף המוזל צריך, פורמלית, להיות חברים באיגוד העובדים העצמאיים. בפועל אני בטוח שאף מלון לא בודק חברות באיגוד הזה אבל אם מאוד חשוב לכם תוכלו להצטרף לאיגוד תוך דקה אחת בחינם רק באמצעות שם, כתובת מייל ומיקוד.

Freelancers Union - Signup Confirmation

לסיכום

תמיד כדאי לבדוק אילו תעריפים מוזלים מציע המלון והאם אתם זכאים להשתמש בהם. לפעמים מוצעים תעריפים מוזלים גם לאזרחים ותיקים, לחברים בארגוני צרכנות גדולים וכמובן לעובדים של חברות ענק (תחת תעריף עסקי, לא פומבי). במקרים מסוימים ההנחה בתעריפים הפומביים יכולה להגיע גם ל-20% ויותר מהתעריף הגמיש הרגיל.

6 תגובות

השאר תגובה