אתרי קאשבק הם פורטלים שעוברים דרכם לאתרים אחרים. כל מעבר נרשם אוטומטית ונעקב. מרגע שנוחתים באתר ממשיכים את הליך הרכישה כרגיל ללא הבדל. הקאשבק, ההחזר הכספי, יגיע בהמשך.

ניתן לקבל קאשבק על אתרי הזמנות כמו בוקינג, אקספדיה, הוטלס.קום, פרייסליין ועוד. ניתן לקבל קאשבק גם על הזמנות באתרי קבוצות המלונות הגדולות כמו הילטון, מאריוט, אינטרקונטיננטל ועוד. אפילו ניתן לקבל קאשבק מאתרי חברות תעופה כמו בריטיש איירוויס, אייר פראנס, אמריקן ועוד. כל מה שנדרש הוא לעבור לאתרים האלו דרך אתר הקאשבק – אז למה לא?

אתר הקאשבק שאני משתמש בו בעצמי ועליו אני ממליץ כאן הוא TopCashBack. לאתר האמריקני יש גם שלוחה בריטית אבל בה אני לא משתמש. אם תרשמו לאתר באמצעות קישור ההרשמה שלי – לחצו כאן – תזכו לבונוס של 10$ ברגע שתצברו קאשבק בסך מצטבר של 10$. אני מקבל בונוס דומה אז תודה מראש לכל מי שיבחר להירשם באמצעות הקישור שלי.

שימו לב שלא כל המוצרים והשירותים תקפים לטובת קאשבק. במלונות, לדוגמה, יש תעריפים מוזלים שלא יאפשרו צבירת קאשבק – אבל שווה לנסות בכל מקרה.

מעבר דרך אתר קאשבק לא ׳פוגע׳ בתהליך הרכישה בשום צורה. המחירים אותם מחירים. הזמנות שמבוצעות ישירות באתרי קבוצות המלונות הן הזמנות ישירות לכל דבר ועניין ויאפשרו צבירת נקודות וקרדיט לסטטוס במועדון המלונות של הקבוצה. באותה מידה הזמנה בהוטלס,קום, לדוגמה, תצבור קרדיט במסגרת תוכנית הנאמנות של האתר (׳לילה בחינם אחרי עשרה לילות׳).

הנה אחוזי הקאשבק שמציע כעת אתר TopCashBack:

בוקינג: 5% קאשבק על כל ההזמנות

אקספדיה: 8% על חלק מהמלונות, 3% על שאר המלונות, 4% על חבילות

פרייסליין: 6% כל מרבית המלונות, 5% מלונות אקספרס, 5$ לכל כרטיס טיסה.

הוטלס.קום: 7% על מרבית המלונות, 9% לשאר המלונות, 4% לחבילות.

קבוצת הילטון: 8%

קבוצת מאריוט: בין 5% ל-7% כתלות ברשת

קבוצת אינטרקונטיננטל: 8%

קבוצת בסט ווסטרן: 5%

בריטיש איירוויס: 13$ לכרטיס טיסה ליעד רחוק, 3$ לכרטיס טיסה ליעד קרוב, 34$ לרכישת חבילה של טיסה ומלון

סוויס: 1.5% על כל הכרטיסים

לסיכום

אתרי קאשבק יכולים לחסוך, לאורך זמן, כסף רב. הזמינו מכל אתר שאתם מעדיפים וכל מוצר אתם מעדיפים – אבל תגיעו לשם דרך אתר קאשבק מועדף ותחסכו בגדול. אני המלצתי כאן על TopCashBack אבל אתם יכולים למצוא אתרי קאשבק רבים אחרים שחלקם מומלצים לא פחות אם כי לי באופן אישי אין ניסיון אמיתי איתם.

14 תגובות

  1. Rina

    אני טסה לארהב באוקטובר, הזמנתי כבר מלונות בהוטלס ובבוקינג
    האם יש דרך לצרף את ההזמנות הללו?

    הגב
    • Lior @ FlyingOut

      אהלן רינה,

      לצרף את ההזמנות בדיעבד לא ניתן. אם ההזמנות הן בתעריפים הניתנים לביטול ללא קנס, ואותם מחירים שהיו נשארו, הרי שיש לך אפשרות לבטל את ההזמנות הקודמות ולהזמין חדשות במקומן במעבר דרך אתר קאשבק. אם תרצי לעשות את זה – אני ממליץ בחום קודם כל להקים את ההזמנות החדשות (בתעריף גמיש גם כן) ורק אח״כ לבטל את ההזמנות הישנות.

      הגב
  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    היי ליאור,
    אם אני מבין נכון מעבר דרך אתרי קאשבק לא אמור לפגוע בשום דרך במאפיינים של ההזמנה ישירות דרך האתר המפנה. אבל אני אשמח מניסיונך לוודא:

    – האם במידה ומזמינים דרך בוקינג/הוטלס/אקספדיה בתעריף גמיש דרך אתר קאשבק האם עדיין ניתן לבטל את ההזמנה באותם תנאים? עדיין התשלום למלון יהיה כפי שמופיע באתר

    – אם מזמינים דרך אתרי מלונות, כדוגמת הילטון, מריוט וכ, אין מניעה לצרף BRG ביחד עם אתר הקאשבק? (רק לוודא שהמחחיר ל BRG הוא עדיין מה שמופיע באתר של המלונות במקרה הזה ללא התחשבות בהחזר) מה קורה עם ה BRG מתקבל והמחיר לחיוב מתעדכן, האם החוג נסגר בצורה עצמאית?

    – האם אתה יודע אם ניתן לצרף קאשבק להזמנות דרך אתרי כרטיסי האשראי, כדוגמת FHR או ויזה?

    הגב
    • Lior @ FlyingOut

      המעבר דרך אתר קאשבק אינו משפיע על הליך ההזמנה באתר אליו הגעת. תנאי ההזמנה יהיו אותם תנאים, אפשרות הביטול תהיה זהה. זה נכון לכל האתרים הגדולים כדוגמת אלו שציינת. באתרים קטנים יותר, לדוגמה באתר CheapOair שמתמחה בכרטיסי טיסה, לפעמים תמצא מחיר גבוה יותר אם תכנס דרך אתר קאשבק. הליך ההזמנה יהיה זהה, וכך גם הכרטיס, אבל המחיר יקפוץ בגלל שהגעת מאתר קאשבק. לכן אם אתה מזמין מאתר הזמנות קטנות יחסית שווה לך לבדוק את המחיר קודם כל בחלון גלישה בסתר ללא מעבר באתר קאשבק כלשהו ורק אח״כ במעבר דרך אתר הקאשבק.

      לעניין נקודות במועדוני מלונות – זה תלוי בתנאים הספציפיים שאותם הגדירה קבוצת המלונות לאתרי הקאשבק. בהזמנות קלאסיות יינתן קאשבק והוא לא ייפגע בצבירת הנקודות, אך לפעמים בתעריפים מוזלים (לרבות תעריף שהוזל באמצעות BRG) לא יינתן קאשבק. בכל מקרה, בהזמנה ישירה באתר המלון אתה תצבור נקודות מועדון כל עוד התעריף מזכה בנקודות מועדון, בין אם עברת דרך אתר קאשבק או לא, פשוט במקרים מסוימים לא תקבל גם את הקאשבק. מניסיוני לא תקבל קאשבק על תעריפי BRG.

      אני לא מכיר אתר קאשבק שמפנה לאתרי הזמנות של חברות האשראי.

      הגב
  3. משתלם להתארח במלונות הילטון החורף – FlyingOut

    […] אגב, כמעט כל אתרי הקאשבק הגדולים מציעים החזר על הזמנות בקבוצת הילטון. לפעמים עד 10%. זה בהחלט עדיף על הבונוס של ה-500 נקודות שתקבלו בהזמנה באפליקציה, אבל חשוב לזכור שלא כל התעריפים מזכים בקאשבק. תעריף ה-MVP, למשל, כמעט בטוח שלא יזכה בקאשבק ולכן העדפתי באמת לבצע את ההזמנה דרך האפליקציה. אם אתם מעוניינים להשתמש בתעריף הגמיש הרגיל, לדוגמה, הרי שמוטב לכם לעבור קודם באתר קאשבק ולהנות מהחזר נדיב על ההוצאה. למידע נוסף על אתר הקאשבק המועדף עלי לחצו כאן. […]

    הגב

השאר תגובה