בימים האחרונים הרצתי חיפושים רבים באתר Club1Hotels ואני ממשיך להיות מופתע מהתוצאות. כמעט בכל החיפושים המחיר באתר היה זול יותר מהמחיר באתר המלון – לפעמים באחוזים בודדים ולפעמים בעשרות אחוזים. באופן טבעי כשהפער קטן זה לא משתלם לנוסע תכוף כמוני, כי הנקודות והקרדיט מהמועדון של המלון שווים יותר, אבל כשהפער גדול יותר זה פיתוי רציני להעדיף את ההנחה בכסף מאשר את הנקודות והקרדיט.

ברוב המקרים שאתר הזמנות מבטיח להיות זול יותר מהמתחרים זה קשקוש, כי כולם משחקים באותה בריכה בסופו של יום, אבל Club1Hotels מוכיח לי שאפשר. וזה מרתק, האמת.

לחצו כאן לפוסט המלא על האתר.

לחצו כאן להרשמה חינם לשנת חברות באתר (בשווי 675$).

שני מבצעים נוספים לחברי מועדון

בנוסף לתעריפים המוזלים האתר מציע כיום שני מבצעים לחברים רשומים. אחד מהם די אטרקטיבי, השני קצת פחות אבל אולי גם ממנו מישהו יוכל להנות.

המבצע הראשון: כרטיס מתנה בשווי 100$ לאתר restaurant.com לאחר הזמנה אחת עד ה-31 לאוקטובר! נכון, אין מינימום לילות או מינימום מחיר… פשוט בצעו הזמנה וקבלו כרטיס מתנה בשווי 100$. ראוי לציין שכרטיסי המתנה האלו תמיד נמכרים בהנחה כך שריאלית מדובר בכרטיס מתנה ששווה עשרות דולרים בודדות ולא באמת את הסכום הנקוב.

restaurant-com-promo-c1h

המבצע השני: חברות במועדון פריוריטי-פאס לשנה אחת לאחר הזמנה של שישה לילות. אין צורך שהלילות האלו יהיו רצופים במלון אחד ואין מינימום מחיר ללילה. שנת חברות במועדון פריוריטי-פאס עולה, במחיר מחירון, 99$. אלא שבפועל ניתן לקבל הנחה על מחיר המחירון וגם ניתן לקבל שנת חברות אחת בחינם (או חברות מתמשכת) כהטבה של כרטיסי אשראי מסוימים.

priority-pass-promo-c1h

לסיכום

אני חוזר שוב על המלצתי: הירשמו ממש עכשיו לאתר Club1Hotels. ההרשמה נסגרת בסוף החודש והאתר הקצה רק 15,000 הרשמות בחינם והן אוזלות מהר.

ואם נרשמת לאתר בעצמכם, הרצתם כמה חיפושים אקראיים והתלהבתם מהתוצאות כמוני – קחו כמה שניות ועשו לייק לפוסט בפייסבוק, שתפו את הפוסט מהאתר והזמינו חברים להירשם גם כן (ותודה מראש אם תשתמשו בקישור שלי).

2 תגובות

  1. הצעה מיוחדת לקוראי הבלוג: שנת חברות בחינם לאתר ההזמנות Club1Hotels! – FlyingOut

    […] מאז ועד היום אתר Club1Hotels, שלו אני קורא בקיצור C1H, ממשיך להוכיח את עצמו כמקור מצוין לתעריפים מוזלים במיוחד למלונות בכל דרגות האירוח (אבל בעיקר למלונות יוקרה, גם אם כשהמחירים לא גבוהים במיוחד). זאת ועוד, הוא לא מפסיק לצאת במבצעים שאפקטיבית מציעים 10% עד 20% הנחה. […]

    הגב

השאר תגובה