רשת המלונות פנינסולה היא רשת קטנה מאוד, רק עשרה מלונות בעולם, אבל ידועה כאחת הטובות ביותר כשהיא משאירה אבק אפילו לרשתות כמו ריץ קרלטון, וולדורף אסטוריה ופארק הייאט. המלונות של הרשת נמצאים תמיד במיקום מעולה במרכזי הערים, מציעים רמת שירות גבוהה מאוד והמון אופי מקומי. מלונות פנינסולה מוגדרים תמיד כמלונות חמישה כוכבים דלוקס.

רק לצורך האומדן, הנה המחיר של החדר מקטגוריה הנמוכה ביותר בכמה מלונות של הרשת בתאריך רנדומלי בעתיד (ה-5 למאי) בתעריף הרגיל:

peninsula-paris-random-rate-1

Peninsula Paris Rate

peninsula-tokyo-randon-rate-1

Peninsula Tokyo Rate

peninsula-hong-kong-randon-rate-1

Peninsula Hong-Kong Rate

peninsula-manila-random-rate-1

Peninsula Manila Rate

המלון של הרשת במנילה הוא ככל הנראה הזול ביותר שלה. הוא יוקרתי מאוד, אל תטעו, אבל מנילה לא יקרה כמו הערים האחרות שבהן יש לרשת מלונות. הוא כן אחד המלונות היקרים ביותר במנילה אם לא היקר ביותר כשהוא מתחרה ראש-בראש מול מלון שנגרי-לה הסמוך (עוד רשת קטנה ויוקרתית במיוחד).

ההזמנה שלי

כהרגלי את הבדיקה הראשונה ערכתי באתר השוואת המחירים קיאק. אני משתמש גם באתרים אחרים, כמו הוטלק-קומביינד, אבל אני מוצא את הממשק של קיאק כנוח ביותר ולכן הוא המועדף עלי. תוצאות החיפוש הראשונות הראו מגוון מחירים – ומיד חשבתי על הזדמנות ל-BRG.

רשת המלונות פנינסולה לא מציעה תוכנית BRG כמו רשתות גדולות ממנה. משזה נאמר, אני מאמין שלקוחות שיפנו למלון מסוים של הרשת עם מחיר פומבי שזמין באתר הזמנות כלשהו – המלון יסכים להשוות את המחיר בהזמנה ישירה. לרשת אין מועדון לקוחות שבו ניתן לצבור נקודות ולכן יהיה לכך יתרון אפסי אם בכלל. כלומר, אין סיבה להתעקש על הזמנה ישירה לשהייה במלונות פנינסולה.

לא שכחתי את תוכנית ה-BPG של אקספדיה. האתר מציע השוואת מחיר נמוך יותר ובנוסף קופון בסך 50$ לשימוש עתידי באתר. תנאי התוכנית לא נוחים כפי שהיו בעבר, אבל היא עדיין אטרקטיבית למדי.

expedia-brg

ראיתי שבלילה הרצוי לי אקספדיה מציעה את החדר מקטגוריה הנמוכה ביותר במחיר של 152.28$ כולל מסים מקומיים. אגודה, אתר הזמנות אסייתי פופולרי למדי, הציע את אותו החדר באותם תנאי הזמנה במחיר נמוך יותר של 134.76$. הפרש כזה הוא חריג כשמדובר במלון פופולרי בעיר מרכזית, אבל עובדה שזה קורה.

ביצעתי מיד הזמנה באקספדיה (התעריף גמיש) והגשתי בקשת BPG. כמה שעות אח״כ קיבלתי תשובה שהבקשה שלי אושרה ואקבל החזר בסך 17.52$ באופן מיידי ושובר בסך 50$ מספר שבועות לאחר השהייה. אפקטיבית, אם אתם מוכנים לראות את השובר בתור שווה-כסף, המשמעות היא שהלילה שלי עלה לי רק 84.76$. התעריף שלי אפילו כלל ארוחת בוקר.

זו התשובה של אקספדיה:

Dear Lior,

Thank you for contacting Expedia. We have reviewed your Expedia booking and the alternative quote you provided for itinerary number 123. As part of our Expedia Best Price Guarantee, we are pleased to issue you a refund of USD17.52. We have already refunded this amount to the credit card you used to complete your booking. You should receive the refund within five days, but the exact timeline varies depending on your credit card company. In addition, a $50 coupon will be automatically added to your account within 30 days after you have returned from your travel.

לסיכום

תוכנית ה-BPG של אקספדיה עדיין יכולה לחסוך לא מעט כסף מתקציב הנסיעות אם משתמשים בה בצורה מושכלת. אידיאלית בשהיות קצרות ולא יקרות במיוחד – אז השובר שמתקבל, בסך 50$, מהווה החזר משמעותי על ההוצאה.

סה״כ התרשמתי לטובה ממלון הפנינסולה במנילה ומהעיר בכלל. לצערי חוויית השינה במלון לא הייתה חיובית.

2 תגובות

השאר תגובה