חגיגית הנקודות של הילטון

מועדון המלונות HHonors (הילטון) מציע כרגע שני מבצעים אטרקטיביים במיוחד שניתן להנות משניהם ביחד במקביל.

המבצע הראשון: כפל נקודות בסיס לכל ההזמנות עד סוף השנה או טריפל נקודות בסיס לכל ההזמנות שמבוצעות באפליקציה עד סוף השנה.

חברי מועדון צוברים בשיגרה 10 נקודות בסיס לכל 1$ בחיוב במלונות הקבוצה (לא כולל מסים). המועדון מציע, באופן ייחודי, אפשרות דאבל-דיפ במסגרתה ניתן לצבור 5 נקודות בסיס נוספות לכל 1$ או לחילופין לצבור מיילים למועדוני תעופה. כך, פוטנציאלית, חברי מועדון יכולים לצבור 15 נקודות בסיס לכל 1$. האפשרות השניה, שילוב נקודות ומיילים, כדאית לדעתי רק במקרים מיוחדים ולא כברירת מחדל.

hhonors-triple-points-on-the-app

ובכן, במסגרת המבצע הנוכחי חברי מועדון יכולים לצבור עד 35 נקודות לכל 1$ (חישוב: 10 נקודות בסיס, 20 נקודות בונוס להזמנה דרך האפליקציה ו-5 נקודות בונוס בדאבל-דיפ). בעלי סטטוס גבוה נהנים מבונוס נוסף: 15% לסטטוס סילבר, 25% לסטטוס גולד ו-50% לסטטוס דיימונד.

אם נניח שנקודות של הילטון שוות בערך 0.4 סנט לנקודה (או: 4$ ל-1,000 נקודות) הרי שהחזר של 35 נקודות לדולר הוא החזר של 14% על ההוצאה.

המבצע בתוקף לשהיות עד ה-31 לדצמבר. הרשמה נדרשת.

המבצע השני: בונוס של 5,000 נקודות לכל הזמנה דרך האפליקציה שתשולם ע״י כרטיס אשראי של ויזה.

המבצע פועל במקביל למבצע הקודם.

hhonors-5k-visa-bonus

נניח, אם כן, שהזמנתם לילה במלון של הקבוצה בעלות של 100$. את ההזמנה ביצעתם באפליקציה ועל השהייה תשלמו עם כרטיס של ויזה. בזכות המבצע הראשון תקבלו 3,500 נקודות ובזכות המבצע השני תקבלו 5,000 נקודות נוספות – סה״כ 8,500 נקודות. לפי שווי של 0.4 סנט לנקודה, כאמור, זה החדר נדיב במיוחד של 34% על ההוצאה.

המבצע המשותף עם ויזה בתוקף עד ה-31 לינואר 2017. הרשמה נדרשת.

לילה שלישי חינם במלונות הייאט באסיה

זהו ׳מבצע קבוע׳ בעשרות מלונות משתתפים של הקבוצה ברחבי אסיה והוא כרגע בתוקף עד ה-31 למרץ 2017. המבצע מיועד, פורמלית, רק למחזיקי כרטיסי הפרימיום של ויזה: פלטינום, סיגניצ׳ר או אינפיניט. בפועל אני בספק רב אם המלונות באמת מתעקשים שהתשלום יהיה בכרטיסים האלו בלבד או בכלל בכרטיסי ויזה. אבל – הסיכון על המזמין.

מה שמיוחד במבצע הזה של הייאט, בניגוד למבצעים דומים שמוצעים לפעמים ע״י קבוצות אחרות, הוא שכאן התעריף המוזל הוא תעריף גמיש לגמרי. בדיוק כמו התעריף הרגיל. כלומר, זה באמת לילה שלישי בחינם ולא הטבה של לילה בחינם בתמורה לויתור על גמישות התעריף (שזו התחכמות מעצבנת ונפוצה).

הנה, לדוגמה, המחירים בסופ״ש אקראי במלון גראנד הייאט בבנגקוק (עליו כתבתי ביקורת):

gh-bangkok-visa-rate-offer

כדי להנות מהמבצע אתם יכולים להיכנס לעמוד הזה או להזין את הקוד ״HYVISA״ תחת הלשונית ״Special Offer Code״ בחיפוש הרגיל באתר או באפליקציה. שם התעריף המוזל הוא ״Visa Premier Rate״.

במקביל, הייאט מציעה כעת מבצע תקופתי שבו תוכלו לצבור עד 75,000 נקודות בונוס לאחר עשרים וחמישה לילות (עשיתי מאמץ בעצמי) ובנוסף מבצע ל-500 נקודות בונוס להזמנה באמצעות האפליקציה.

hyatt-gp-500-points-app-bonus

במקסום המבצעים האלו ניתן להנות מהחזר אדיר של עשרות אחוזים אבל זה באמת רלוונטי רק למעטים.

עד 35% החזר על הכסף במלונות קבוצת אקור

אני כמעט לא כותב בבלוג על מועדון המלונות LeClub Accorhotels (קבוצת אקור). מדוע? כי הוא בעיניי מועדון מאוד לא יצירתי בשל שיטת צבירת ומימוש הנקודות שלו וכמו כן קבוצת אקור די משעממת בעיניי אם כי אני מוכן להודות שיש לה היצע מלונות מגוון שמתאים לאוכלוסיות רבות. בפרט, לקבוצת יש נתח שוק משמעותי יחסית במלונות זולים יותר מדרגות אירוח בינוניות ונכונות – אבל גם נתח שוק לא מבוטל במלונות עסקיים (בפרט רשת נובוטל).

בשיגרה חברי המועדון של אקור צוברים בין 25 ל-44 נקודות לכל 10 אירו בחיוב (לפני מסים) במותגים הבכירים של הקבוצה: סופיטל, פולמן, נובוטל, מרקיור, גרנד מרקיור ואמגלרי. קצב צבירת הנקודות תלוי בסטטוס של חבר המועדון – קלאסיק (ללא סטטוס), סילבר (31 נקודות ל-10 אירו), גולד (37 נקודות ל-10 אירו) ופלטינום (44 נקודות ל-10 אירו). אם יש לכם סטטוס גבוה במועדון מתחרה מרבית הסיכויים שתוכלו לקבל השוואת סטטוס מהמועדון של אקור לרבות סטטוס פלטינום.

leclub-accor-classic-earning

leclub-accor-platinum-earning

במסגרת מבצע נוכחי, אחד מכמה, חברי המועדון יכולים לצבור פי ארבע יותר נקודות על מלונות באסיה והפסיפיק עד ל-28 לדצמבר.

עמוד המבצע.

כלומר, חברי מועדון ללא סטטוס יצברו 100 נקודות לכל 10 אירו בחיוב וחברי מועדון בסטטוס פלטינום יצברו 176 נקודות לכל 10 אירו בחיוב.

כמה שוות הנקודות? ובכן, במועדון של אקור אין לילות-בונוס בצורה הקלאסית ואת הנקודות אפשר פשוט להמיר לשוברי שווי-כסף שבהם ניתן להשתמש במלונות הקבוצה בצורה חופשית (עם מגבלת זמן). יחס ההמרה: 2,000 נקודות הופכות לשובר בסך 40 אירו.

כלומר, נקודה של אקור שווה בעצם שני אירו-סנט. מכאן, החזר של 100 נקודות מהווה החזר בגובה 20% על ההוצאה (חברי מועדון ללא סטטוס) בעוד החזר של 176 נקודות מהווה החזר מרשים למדי של 35.2% על ההוצאה (חברי מועדון בסטטוס פלטינום).

2 תגובות

השאר תגובה