במסגרת סדרת הפוסטים הזאת אני סוקר ׳סטטוס מטרה׳ אחד בכל מועדון לקוחות ומפרט את ההטבות שלו, איך להשיג אותו בקלות ולמה. והפעם: סטטוס מעניין, ובעצם שניים ביחד, שתוכלו להשיג כבר אחרי עשרה לילות בלבד!


פוסטים קודמים בסדרה:

גולד של Club Carlson

גולד של FlyingBlue

–  –  –  –  –

המועדון של קבוצת המלונות סטארווד, SPG, נחשב לאחד המובילים בתעשייה. הוא חדשני, הוא ידידותי למשתמש והנקודות שלו שוות יותר משל כל מועדון מלונות מתחרה (בין השאר כי ניתן להמיר אותן ביחס טוב למיילים של מועדוני תעופה). סטארווד גם מציעה את אחת משתי תוכניות ה-BRG עליהן אני ממליץ בעיקר לשחקנים מתחילים. הקבוצה מנהלת קצת מעל 1,200 מלונות ברחבי העולם תחת מותגים מוכרים כמו שרתון, ווסטאין, W, סנט רג׳יס, לה-מרידיאן ואחרים.

starwood-brands

לפני כשנה הודיעה קבוצת מאריוט (שניהלה אז קצת מעל 4,500 מלונות ברחבי העולם) על כוונתה לרכוש את קבוצת סטארווד. לפני חודשיים, לאחר שנתקבלו כל האישורים הרגולטוריים, הושלמה העסקה ומאריוט הפכה לקבוצת המלונות הגדולה בעולם שמנהלת מעל 5,700 מלונות. המותג סטארווד והרשתות שתחתיו נותרו כפי שהיו.

מיד לאחר השלמת המיזוג הודיעו המועדונים של הקבוצות, Marriott Rewards ו-SPG, על הכרה מלאה אחד בשני. כלומר, סטטוס באחד מתורגם מיידית לסטטוס בשני וניתן גם להעביר נקודות בצורה חופשית בין חשבונות של אותו אדם (ללא הגבלה, ביחס של 1:3 לטובת נקודות של סטארווד). המועדונים צפויים להתמגז למועדון אחד אבל נכון לכרגע לא ניתן תאריך יעד למיזוג והוא לא צפוי להתקיים ב-2017 וכנראה שגם לא ב-2018.

marriott-and-starwood

המועדון מציע שני סטטוסים גבוהים עם דרישות הסף הבאות:

  1. גולד – – – 25 לילות או 10 שהיות
  2. פלטינום – – – 50 לילות או 25 שהיות

סטטוס המטרה במועדון: גולד

נתחיל מהפאנצ׳-ליין: אין כיום בשוק מועדוני המלונות אף סטטוס שייתן לכם הטבות כ״כ משמעותיות ותוכלו להשיג אותו כבר אחרי עשרה לילות בלבד (או, אם לדייק: אחרי עשר שהיות של לילה אחד כל אחת). הסטטוס הזה הוא הטוב ביותר ביחס תמורה/מאמץ.

אם לא החזקתם בסטטוס גבוה במועדון SPG בחמש השנים האחרונות ואם מתוכננים לכם מספר לילות במלונות הקבוצה בנסיעה/ות קרובה/ות – תוכלו לבקש להירשם למסלול מהיר לסטטוס (גולד, פלטינום או שניהם יחד). אין הגבלה על מספר הפעמים שניתן להירשם אבל אם השלמתם את אחד המסלולים בעבר לא תוכלו להירשם אליו מחדש בעתיד. זוהי אינה השוואת סטטוס אז לא נדרש שיהיה לכם סטטוס גבוה במועדון מתחרה כדי להירשם.

מהו המסלול המהיר? ככה זה עובד:

  • לאחר שהרשמתכם תאושר תתבקשו לבחור שלושה חודשים קלנדריים להשלמת המסלול המהיר. אם, לדוגמה, תרשמו באמצע דצמבר 2016 תוכלו לבקש את החודשים דצמבר-פברואר, את החודשים ינואר-מרץ או את החודשים פברואר-אפריל.
  • במהלך תקופה זו לא יינתן לכם סטטוס גבוה במועדון.
  • במהלך תקופה זו תדרשו להשלים 9 לילות כדי להשיג סטטוס גולד ו-18 לילות כדי להשיג סטטוס פלטינום. רק לילות בכסף תקפים לטובת המסלול המהיר.
  • מועדון SPG מאפשר לחבריו לצבור קרדיט לסטטוס על שלושה חדרים במקביל כשהם רשומים באותה הזמנה ומשולמים יחד. הטבה זו תקפה גם למסלול המהיר. כלומר, תאירותית, ניתן להשיג סטטוס גולד לאחר שלושה לילות בלבד (שלושה חדרים) או סטטוס פלטינום לאחר שישה לילות (שלושה חדרים).

spg-random-view

מסלול מהיר שהושלם לפני ה-1 לאפריל יהיה תקף לכל אותה שנה ועד לסוף פברואר של השנה אחריה. מסלול מהיר שהושלם אחרי ה-1 לאפריל יהיה תקף לכל אותה שנה, לכל השנה שאחריה, ועד לסוף פברואר של השנה אחריה. כך, לדוגמה, מי שישלים מסלול מהיר לסטטוס גולד ב-15 לפברואר 2017 (תאריך רנדומלי) יחזיק בסטטוס עד ל-28 לפברואר 2018.

על מנת להירשם למסלול המהיר שילחו מייל עם הפרטים שלכם לכתובת:
platinum.liaison@starwoodhotels.com

מועדון SPG לא מציע כלל השוואת סטטוס ישירה.

מהן ההטבות של סטטוס גולד?

שתי ההטבות המשמעותיות ביותר בעיניי: בונוס של 50% לצבירת הנקודות (סה״כ 3 נקודות לכל 1$ בחיוב) וצ׳ק-אאוט מאוחר מובטח בשעה 16:00 (למעט בריזורטים). בשביל לקבל את שתי ההטבות האלו ממועדונים מתחרים תצטרכו לקרדט לפחות 50 לילות או 25 שהיות בשנה.

בין שאר הטבות הסטטוס:

  • שדרוגים לחדר ע״פ שיקול המלון. לרוב חדרים מועדפים באותה קטגוריה.
  • מתנת הגעה. בונוס נקודות, שובר למשקה או הצעה אחרת מהמלון.
  • גישה לרשת האינטרנט המהירה ביותר שמציע המלון.

אני יודע, לא מדובר פה ברעידת אדמה. אבל אני מזכיר לכם שכל הסל הזה יכול להיות שלכם אחרי עשרה לילות בלבד.

אבל הנה המפנה בעלילה…

לאור המיזוג של הקבוצות סטארווד ומאריוט סטטוס גבוה במועדון של סטארווד פרושו סטטוס גבוה במועדון של מאריוט. או, באמירה ישירה יותר, סטטוס גולד של SPG נותן לכם אוטומטית סטטוס גולד של Marriott Rewards. וסטטוס גולד של מאריוט… ובכן… מגיע עם סל הטבות הרבה יותר גדול. 

mr-spg-status-match

הנה חלק מההטבות של סטטוס גולד במועדון של מאריוט:

  • גישה חופשית לטרקלין או ארוחת בוקר חינם לזוג.
  • שדרוגים לחדר ע״פ שיקול המלון. בעיקר לחדרים מקטגוריות גבוהות יותר.
  • צ׳ק-אאוט מאוחר מובטח בשעה 16:00.
  • סוג חדר וסוג מיטה מובטחים מראש. אחרת המלון חייב בפיצוי כספי.

marriott-rewards-free-breakfast

מה שאני מנסה לומר: העובדה שסטטוס גולד של סטארווד מתורגם לסטטוס גולד של מאריוט היא הטבה מעולה של סטטוס גולד של סטארווד. אחרי 25 לילות או 10 שהיות (פוטנציאלית 10 לילות בלבד) תקבלו סטטוס גבוה בשני מועדונים מובילים עם סל הטבות נדיב בשניהם.

כדי להשיג סטטוס גולד של מאריוט בדרך המלך, אגב, תדרשו לקרדט 50 לילות בשנה.

לסיכום

מועדון SPG הוא אחד המוערכים ביותר וקצת חבל שהוא ייעלם מהנוף בשנים הקרובות. אבל בינתיים הוא חי וקיים, ואם תרצו תוכלו להגיע לסטטוס גבוה בו די בקלות ובמהירות (תיאורתית תוך שלושה לילות בלבד, כן?). כבר עם סטטוס גולד תזכו ליחס מועדף במלונות הקבוצה אפילו אם לא תקבלו הטבות ׳יקרות׳ כמו ארוחת בוקר בחינם, שדרוג לקומת הקלאב וכיוצ״ב הטבות ששמורות בדר״כ לסטטוסים הגבוהים ביותר בכל מועדון. אבל את אלו תוכלו לקבל במועדון-האח של קבוצת מאריוט.

חשוב לציין שקבוצת סטארווד, כמו קבוצת הייאט, מתמחה בעיקר ברשתות יוקרתיות יותר, ׳מגניבות׳ ועם מחירים בהתאם. בארה״ב ואסיה ניתן למצוא גם נוכחות משמעותית של הרשתות הזולות יותר של הקבוצה כך שלא חייבים תמיד לשלם יותר מדי. באירופה, לעומת זאת, תמצאו בעיקר מלונות יקרים יחסית.

6 תגובות

השאר תגובה