בפוסט מתחילת החודש הצגתי את הילטון כאחד ממועדוני המלונות הטובים ביותר לנוסעים מזדמנים ואולי הטוב שבהם. כמובן שכל מקרה לגופו, אין מועדון אחד שיהיה אידיאלי לכולם, אבל הצגתי באותו פוסט כמה טיעונים לטובתו של מועדון Hilton Honors (בשמו המעודכן).

המועדון של הילטון, כפי שציינתי, מציע מבצעים לעיתים תכופות. חלקם אטרקטיביים יותר וחלקם פחות אבל אין ספק שהם תמיד שם.

בנוסף למבצעים התכופים המועדון מציע גם אפשרות ייחודית לצבור מיילים במועדוני תעופה במקביל (!) לצבירת נקודות במסלול שנקרא ״Points & Miles״. חבר מועדון יכול, לחילופין, לוותר על צבירת המיילים ובמקומם להנות מ-50% נקודות בונוס על נקודות הבסיס. צבירת נקודות הבסיס היא 10 ל-1$ בחיוב (לפני מסים) ועל כן חבר מועדון שיבחר לוותר על צבירת המיילים יצבור 10 נקודות בסיס ו-5 נקודות בונוס מכל 1$ בחיוב. כאמירה כללית, ובהיעדר מבצעים מיוחדים, מוטב לבחור במסלול השני ולצבור עוד נקודות – אבל יש מקרים בהם עדיף המסלול הראשון.

שלושה מבצעים רלוונטיים

על אחד מהם כתבתי באותו פוסט מתחילת החודש ואת השניים האחרים פרסמתי במדור חדשות ומבצעים.

בונוס של 2,000 נקודות ללילה

להרשמה לחצו כאן. במסגרת המבצע, שבתוקף עד ה-30 לאפריל, ניתן לצבור את הבונוס עבור כל לילה בתעריף תקף (כזה שצובר נקודות) בכל מלון של הקבוצה בעולם.

hh-promo-2knight

בונוס של 500 נקודות להזמנה באפליקציה

לרשמה לחצו כאן. המבצע בתוקף להזמנות ושהיות עד סוף 2017. כרגע אין הגבלה על מספר הפעמים שניתן להנות מהבונוס אך הוא ניתן פעם אחת לכל שהיה בלבד (אפילו אם מוזמנים מספר חדרים). האפליקציה של הילטון נהדרת, אגב.

hh-promo-500-points-for-app-bookings

בונוס של 500 מיילים של אמריקן לכל לילה או שהייה

להרשמה לחצו כאן. המבצע בתוקף לשהיות עד ה-27 למרץ. בחלק מהרשתות בקבוצה הבונוס ניתן עבור כל שהייה וברשתות אחרות הוא ניתן עבור כל לילה. על מנת להנות מהבונוס יש לבחור באפשרות צבירת נקודות ומיילים (כמתואר לעיל) ולבחור את מועדון AAdvantage בתור המועדון המועדף. זאת לאחר ההרשמה למבצע כמובן.

hhaa-promo

השהייה הקרובה שלי

זו הזדמנות מצויינת להזכיר שעדיין קיימים תעריפים מוזלים בהם כל אחד יכול להשתמש להזמנת חדרים במלונות קבוצת הילטון.

לטובת השהייה הקרובה השתמשתי בתעריף ה-MVP שלרוב מקנה הנחה של 20% על התעריף הגמיש הרגיל של המלון. עבור חדר מהקטגוריה הנמוכה ביותר מבקש המלון 109$ בתעריף רגיל, 107$ בתעריף מוזל לחברי מועדון (באותם תנאים, חיסכון מזערי) או 88$ בלבד בתעריף ה-MVP (שגם הוא, כמו השניים הקודמים, תעריף גמיש שאינו דורש תשלום מראש).

hilton-roomo-rate-1

סה״כ, אחרי מסים, אני צפוי לשלם 103.72$. לא רע.

hilton-room-rate-2

כמה נקודות ומיילים אצבור כחבר מועדון בסטטוס דיימונד?

  • 880 נקודות בסיס.
  • 440 נקודות בונוס לסטטוס.
  • 2000 נקודות ממבצע תקופתי.
  • 1000 נקודות מתנת הגעה כהטבה לסטטוס.
  • 500 נקודות על הזמנה באפליקציה.
  • 500 מיילים של אמריקן ממבצע תקופתי.

סה״כ 4820 נקודות ו-500 מיילים. בפוסט שפרסמתי בתחילת השנה נתתי לנקודות של הילטון שווי ריאלי של 3.5$ לכל 1,000 ולמיילים של אמריקן שווי ריאלי של 14$ לכל 1,000. עבור הנוסע הממוצע אלו ערכים נכונים אך עבורי הערכים גבוהים מעט של אופי השימוש שלי בנקודות ובמיילים. אני מעריך את המטבעות האלו ב-4$ וב-18$ בהתאמה. מכאן שההחזר המצרפי שלי יהיה בשווי של קצת מעל 28$. לא רע להוצאה של 104$ כולל מסים (~ 27%).

לא מדובר כאן במקסום של מבצע תקופתי אלא בעוד שהייה שיגרתית. לכן החזר של 27% על ההוצאה הוא אטרקטיבי למדי.

אגב, כמעט כל אתרי הקאשבק הגדולים מציעים החזר על הזמנות בקבוצת הילטון. לפעמים עד 10%. זה בהחלט עדיף על הבונוס של ה-500 נקודות שתקבלו בהזמנה באפליקציה, אבל חשוב לזכור שלא כל התעריפים מזכים בקאשבק. תעריף ה-MVP, למשל, כמעט בטוח שלא יזכה בקאשבק ולכן העדפתי באמת לבצע את ההזמנה דרך האפליקציה. אם אתם מעוניינים להשתמש בתעריף הגמיש הרגיל, לדוגמה, הרי שמוטב לכם לעבור קודם באתר קאשבק ולהנות מהחזר נדיב על ההוצאה. למידע נוסף על אתר הקאשבק המועדף עלי לחצו כאן.

לסיכום

לטווח הארוך הדרך הטובה ביותר לחסוך כסף ולהנות מהטבות נוספות היא שימוש במועדוני המלונות וניצול המבצעים שהם מציעים. את הנקודות לא תמיד אפשר לנצל בקלות ולפעמים הם שוכבות בחשבון חודשים ואפילו שנים – אבל אפשר וכדאי להכיר את אפשרויות השימוש בהן. זה יכול להשתלם בגדול.

נוסע מזדמן, שחקן מתחיל אם תרצו, יכול לשאוף להחזר של 10% עד 15% על ההוצאה בממוצע. זה כולל מעבר באתרי קאשבק או פורטלי קניות של מועדוני תעופה, צבירת נקודות מועדון, שימוש בתוכניות BRG, הזמנה דרך אתרי הזמנות רגילים או כאלו שמאפשרים צבירת מיילים וכיוצ״ב כלים מעניינים שאני מרבה לכתוב עליהם כאן בבלוג. נוסע תכוף, לעומת זאת, יכול לשחק במתחם גבוה יותר של 20% ומעלה. אני לא מציע לנתח כל שהייה קצרה באופן שבו הראתי כאן בפוסט, ובטח לא צריך להגזים בטבלאות אקסל, אבל השחקן המנוסה יכול בהחלט לצפות להחזר גבוה יחסית. ומה טוב אם הוא לא מוציא מכיסו את ההוצאה מלכתחילה.

2 תגובות

השאר תגובה