מבצע הרבעון השני של קלאב קרלסון: טריפל נקודות בונוס סופ״ש

במסגרת המבצע, המתקיים עד ה-30 ליוני, ניתן לצבור מקסימום של 100,000 נקודות. במבצע מקנה פי שלוש נקודות על כל השהיות במלונות הקבוצה בעולם (כלומר, 60 נקודות לכל 1$ בחיוב) ובונוס של 5,000 נקודות לכל לילה בין ימים ראשון ושני ובין ימים שני ושלישי. הרשמה נדרשת. לפרטים נוספים – ראו את הפוסט הזה.

איירבאס מתכננת לדחוס עוד עשרות מושבים למטוסי ה-A380 שלה

היצרנית האירופית הציגה בתחילת החודש תוכנית לעיצוב מחדש של תאי הנוסעים במטוס הענק שלה (שסובל מביקוש אפסי ממש בשנתיים האחרונות). במסגרת ההצעה החדשה לחברות התעופה איירבאס תשנה מבנה ומיקום המדרגות במטוס, תאי המנוחה של הצוות ומספר המושבים בכל שורה במחלקת התיירים (מ-10 ל-11) ובמחלקת תיריים-פרימיום (מ-8 ל-9). חברות תעופה שיבחרו בעיצוב החדש יוכלו להנות מתוספת של כ-80 מושבים סה״כ – כמובן על חשבון פגיעה בחוויית הטיסה של הנוסעים.

מבצע של מועדון EuroBonus (סאס איירליינס) להשכרות רכב עם הרץ

לכבוד חגיגות 25 שנה להקמתו מציע מועדון התעופה של החברה הסקנדינבית, השותפה בברית סטאר, בונוס נדיב של 5,000 נקודות לכל השכרת רכב מחברת הרץ ללא תלות במשך ההשכרה (אפילו יום אחד) או בעלותה. את ההזמנות יש לבצע עד ה-30 ליוני 2017 ולהשלים את ההשכרות עד ה-30 לספטמבר 2017. כלומר, המבצע מתאים לשוכרים במהלך חופשת הקיץ הקרובה. בטבלאות המימוש של המועדון (ראו כאן) אפשר בהחלט למצוא כרטיסי בונוס אטרקטיביים.

עד ה-11 לאפריל: 25% הנחה על כרטיסי בונוס במועדון IberiaPlus

המבצע תקף לכרטיסי בונוס שיוזמנו עד ה-11 לאפריל ולטיסות עד ה-15 ליוני ובין ה-1 לאוקטובר ועד ה-15 לדצמבר. ההנחה תקפה לטיסות איבריה בלבד אך לכל היעדים ובכל מחלקות השירות. ניתן להעביר אוויוס בצורה חופשית בין המועדונים של בריטיש ואיבריה, כך שהמבצע רלוונטי מאוד גם לחברי המועדון של בריטיש, רק אנא שימו לב שהמועדון הספרדי (כמו גם הבריטי) גובה היטל-דלק על כרטיסי בונוס. לכן חשוב קודם לבדוק זמינות ומחיר באתר המועדון ורק אח״כ להעביר את האוויוס הדרושים לכרטיס הבונוס. כרטיס בונוס הלוך/חזור מת״א למדריד במחלקת התיירים דורש במסגרת המבצע רק 16,500 אוויוס.

3,000 נקודות בונוס להזמנה ראשונה באפליקציה של קלאב קרלסון

המבצע לא דורש הרשמה מראש ופתוח לכל חברי המועדון. הבונוס יינתן באופן חד-פעמי להזמנה ראשונה באפליקציה מעתה ועד סוף 2017. 

מהדורה חדשה למבצע FLYtime של אלעל – כרטיסי בונוס בהנחה

המבצע החדש תקף לרבעון השני של השנה: להזמנה ויציאה עד ה-30 ליוני. במסגרת המבצע מוצעים עשרות אלפי מושבים לכרטיסי בונוס בהנחה משמעותית של עשרות אחוזים למגוון רחב של יעדי החברה במחלקות התיירים והעסקים. מחזיקי כרטיס האשראי פלייקארד, על כל סוגיו, זוכים להנחה נוספת במספר הנקודות הדרושות לכל כרטיס. חשוב לזכור שמועדון הנוסע המתמיד גובה היטל-דלק על כרטיסי בונוס אך ניתן לשלם את התוספת הזאת בנקודות גם כן. המחירים המוצגים בדף המבצע הם לכרטיסי הלוך/חזור וניתן לרכוש כרטיסים בכיוון-אחד תמורת מחצית המחיר.

קוד ל-16% הנחה להזמנת מלון באתר CheapTickets (אסקפדיה)

הקוד ״ESCAPADE״ תקף להזמנות עד ה-23 לאפריל ולשהיות עד ה-30 לספטמבר. כרגיל הקוד לא תקף למלונות של הרשתות הבינ״ל הבכירות אבל הוא כן תקף ללא מינימום לילות או מינימום עלות. משזה נאמר, כדאי תמיד לבצע השוואת מחיר לאתרי הזמנות מתחרים משום שאתר CheapTickets לא תמיד מציע את המחיר הזול ביותר אם כי בדר״כ המחירים המוצגים בו זהים למחירים באתרי אקספדיה ואורביץ. שלושת האתרים שייכים לאותה קבוצה.

מסלול מהיר לסטטוס גולד של הילטון: ארבע שהיות ב-90 ימים

לא מדובר במבצע חדש אלא בהצעה שכמעט תמיד קיימת בגרסה זו או אחרת – וכעת היא מוצעת ללקוחות העסקיים של אמריקן אקספרס (אם כי בפועל פתוחה לכל אחד). לאחר ההרשמה יש להשלים ארבע שהיות (לא לילות!) במלונות הקבוצה ברחבי העולם בתוך 90 ימים. לאחר ארבע שהיות הסטטוס בחשבון יעודכן לגולד והוא יהיה תקף עד סוף 2018 (כך לפי תנאי ההצעה אם כי אני מאמין שהוא בעצם יהיה תקף עד לסוף פברואר 2019).

2 תגובות

השאר תגובה