קופון ל-20% הנחה על טיסות אליטליה בקיץ הקרוב

המבצע להזמנה עד ה-26 לאפריל (כולל) ולטיסות בין ה-3 למאי וה-9 לספטמבר (למעט מספר תאריכים). המבצע תקף לכל מחלקות השירות ולכל יעדי החברה למעט אתונה, סאו פאולו וריו דה ג׳נרו. ההנחה היא על המחיר הסופי של הכרטיס כולל המסים וניתן להנות ממנה רק בהזמנה של נוסע יחיד באתר החברה. לפרטים נוספים לחצו כאן.

רש״ת המציאה עמלה חדשה שתייקר את נסיעות המונית מנתב״ג

אין קץ למעלליה של רשות שדות התעופה. מדובר בגוף ממשלתי שאינו למטרת רווח שצובר בקופתו, שנה אחר שנה, סכומי כסף אדירים על חשבון הציבור. הכסף משמש, בין השאר, לטובת בונוסים שמנים מאוד לעובדי הרשות על אף שיש ביקורת רבה מאוד על הפעילות הלקויה שלה. הרשות הבטיחה להוזיל את עלויות הנסיעה במונית מ/אל נתב״ג, שדה מצוין עם קישור גרוע למרכזי אוכלוסיה, אבל נראה שהיא שוב בחרה במהלך שעושה בדיוק ההפך: שינוי מבנה העמלות בצורה שתכניס לה, ככל הנראה, עוד מיליוני ש״ח בכל שנה שיצאו, כמובן, מכיסם של העוברים בנתב״ג.

חברת התעופה הסקנדינבית סאס איירליינס תחזור לישראל

לא חברה גדולה במיוחד ולא יוקרתית במיוחד אבל בעיניי היא אחת מחברות התעופה האירופיות הטובות ביותר. עד מרץ 2016 הפעילה החברה בין שתיים לארבע טיסות שבועיות בקו קופנהגן-ת״א אך הפסיקה אותן בשל מה שהוגדר ׳חוסר יציבות פוליטית׳. ועכשיו, כנראה בעידוד כספי של משרד התיירות, חוזרת החברה לישראל עם קו חדש בין שטוקהולם לאילת. הטיסות יחלו בחורף הבא.

מסלול מהיר לסטטוס במועדון SPG – עכשיו בדף רשמי

המועדון של סטארווד נחשב לאחד המובילים בתעשייה והוא מציע מסלול מהיר לסטטוס גבוה מזה שנים רבות. כעת ההצעה חודשה ותנאיה המלאים נמצאים באתר. המסלול המהיר פתוח לכל מבקש ודורש 9 לילות בתוך שלושה חודשים כדי להשיג סטטוס גולד או 18 לילות בתוך שלושה חודשים כדי להשיג סטטוס פלטינום. לתנאים המלאים לחצו כאן. טיפ: מועדון SPG מאפשר קרדיט לסטטוס על שלושה חדרים במקביל – בתנאי שהם תחת אותה הזמנה ומשולמים יחד – כך שתיאורתית ניתן להשלים את המסלול המהיר, אפילו לסטטוס פלטינום, בתוך פחות משבוע. השלמת המסלול המהיר ב-2017 תבטיח שהסטטוס הגבוה יהיה בתוקף עד סוף פברואר 2019.

ניצחון ראשון למדיניות האמריקנית – אמירטס מצמצת פעילות

בתקופתו של הנשיא האמריקני הקודם, אובמה, החריף המאבק בין שלושת חברות התעופה האמריקניות הגדולות (אמריקן, דלתא ויונייטד) לשלושת חברות התעופה הגדולות מהמפרץ הערבי (אמירטס, אתיהאד וקטאר איירוויס). החברות האמריקניות טענו לפגיעה בתחרות אך הממשל האמריקני לא בא לעזרתן. מרגע שטראמפ נכנס לתפקיד השתנו הרוחות. תוך זמן קצר הגיע לעולם איסור הזוי על העלאת מכשירים אלקטרוניים גדולים לתא הנוסעים אך רק בהמראה ממספר שדות מאוד מסוימים שרובם ככולם באזור המזרח התיכון. באופן טבעי אלו היו החברות מהמזרח התיכון שנפגעו מהאיסור וכעת אנו רואים את התוצאה המשמעותית הראשונה: אמירטס, החברה הגדולה והעשירה ביותר מבין השלוש, מצמצמת פעילות בשוק האמריקני. 5 מתוך 12 היעדים של החברה בארה״ב יראו בקרוב ירידה בתדירות הטיסות של עד 50%.

50$ הנחה להזמנות של 400$ ומעלה באתר טסתי (Tasti.co.il)

סיבוב נוסף, ופחות אטרקטיבי, למבצע באתר ההזמנות שמפעילות ויזה-ישראל ואיסתא. בסיבובים הקודמים הוצעה הנחה של 100$ להזמנות של 350$ ומעלה (לפרטים נוספים לחצו כאן). ובכל זאת מדובר בהנחה נדיבה יחסית שפוטנציאלית יכולה להוזיל את מחירו של כרטיס טיסה ב-12.5%. שימו לב שאתר ההזמנות הזה מוגבל למדי ומאפשר הזמנת כרטיסי הלוך/חזור או בכיוון-אחד בלבד ורק במחלקת התיירים. בכל מקרה תמיד כדאי לבצע השוואת מחירים מול אתרים בחו״ל.

הבידוק הביטחוני האמריקני, בחסות ה-TSA, מוכיח את עצמו שוב

שוטרת אמריקנית ממשטרת סנטה מוניקה (SMPD) הגיעה לשדה התעופה הבינ״ל של לוס-אנג׳לס (LAX) כשבתיקה – זה שעלה איתה בהמשך למטוס – היה אקדחה האישי (אפילו לא זה שניתן לה במשטרה) בצירוף שישה כדורים. באופן שלא הפתיע אף אחד בתעשייה בודקי הביטחון של השדה לא זיהו את הנשק ונתנו לשוטרת, שלא הייתה בתפקיד ולא על מדים, להמשיך לתוך הטרמינל. היא טסה עם אקדחה בטיסה בינ״ל לטייפה ורק שם גילתה שהוא ברשותה. היא דיווחה מיד לרשויות הביטחון בשדה הטיוואני. זו בהחלט לא הפעם הראשונה שנוסעים הצליחו להעביר נשק דרך עמדות הבידוק הביטחוני בשדות תעופה אמריקניים.

השאר תגובה