אתר ההזמנות Club1Hotels.

המבצע בתוקף עד מחר, יום שלישי, בשעה 14:00 שעון ישראל (שעה 6:00 שעון שיקגו). במסגרת המבצע תוכלו לקבל קרדיט בסך עד 200$ לפי המדרגות הבאות:

Club1Hotels April2017 Promo 2

באופן כללי הוזלה של 10% במחיר היא לא משהו לכתוב עליו פוסט. קל וחומר שלא מדובר בהנחה ישירה אלא בקרדיט עתידי ולא מדובר בהנחה מלאה של 10% (אלא אם תזמינו הזמנה בדיוק, על הסנט, בסכום של אחת המדרגות). אלא אם מדובר באתר הזמנות שבאופן עקבי מציע את המחירים הנמוכים ביותרלפחות ע״פ הבדיקות שלי.

בכל מקרה, המבצע הנוכחי הוא בעיקר תירוץ עבורי להזכיר לכםאלו שהספיקו להירשם בחינםשאתר ההזמנות הזה הוא לא ׳עוד אתר הזמנות׳ ולא אחד שתרצו להתעלם ממנו. גם אם אתם נוסעים תכופים שמתארחים כמעט אקסקלוסיבית ברשתות בינ״לאני ממליץ לכם בחום לבדוק את המחירים המוצעים באתר Club1Hotels לפני כל הזמנה. או לפחות לפני כל שהייה יקרה שאז החיסכון, באחוזים, יכול להיות משמעותי מאוד.

דוגמה אחת אקטואלית

בסוף החודש שעבר ביליתי שני לילות בבוסטון. כברירת מחדל הייתה לי הזמנה באחד המלונות של היייאט בעיר בתעריף כסף ונקודות. אבל המשכתי לעקוב אחר המחירים באתר Club1Hotels.

מספר ימים לפני מועד הצ׳קאין מצאתי את המציאה. האתר הציע שני לילות במלון פיירמונט המצוין במרכז העיר (Fairmont Copley Plaza) בתעריף נמוך במיוחד (ובר-ביטול) של 162$/לילה לפני מסים. המחיר הסופי, כולל המסים, היה 368$ לשני הלילות. ולא רק זהבאותו זמן היה מבצע אחר של האתר (כן, יש כאלו מדי פעם, שווה לעקוב) שנתן לי הנחה של 25$ על ההזמנהכך שהמחיר הסופי האמיתי היה 343$ לשני לילות.

C1H Booking Fairmont Boston

מה היה המחיר באתר המלון באותו זמן?

Screen Shot 2017-03-25 at 11.37.59

Screen Shot 2017-03-25 at 11.38.23

כן, 150$/לילה (אחרי הנחה) במקום 439$/לילה. חיסכון של 66% במחיר.

נודה על האמתאומנם מדובר במלון מצוין, אחד הטובים בבוסטון, אבל כנראה שלא כדאי לשלם מעל 400$ ללילה בחדר רגיל. בפחות מ-200$ ללילה זו עסקה פנטסטית.

Fairmont Copley Place Lobby PR Photo

קיבלתי שדרוג, אגב, אם כי לא הבנתי במה שונה החדר שקיבלתי מהחדר הרגיל.

לסיכום

אם אתם חברים רשומים באתר Club1Hotels זיכרו תמיד לבדוק את המחירים המוצעים בו. הוא יפתיע אתכם לטובה.

רק שימו לב לתנאי ההזמנה. רוב התעריפים באתר דורשים תשלום מלא מראש ורבים מהם לא ניתנים לביטול כלל. זאת ועוד, הזמנה באתר זהכמו הזמנה דרך כל סוכן אחרלא תאפשר צבירת נקודות במועדון המלונות של המלון. שיקול משמעותי לנוסעים תכופים.

במידה ונתקלתם בבעיה או שיש לכם שאלהתוכלו לפנות במייל לשירות הלקוחות של האתר בכתובת ״MemberServices@club1hotels.com״ או באמצעות הטופס באתר. מניסיוני המענה מהיר מאוד והשירות יעיל.

2 תגובות

  1. אנונימי

    חייב לציין שהזמנתי כמה לילות במלונות של הרשתות הגדולות לאחרונה ודווקא אתר LMT club תמיד היה זול יותר…
    כדאי לבדוק את המחירים גם בו ולא רק להשוות לאתר הרשמי של המלון.

    הגב

השאר תגובה