להרשמה למבצע החדש לחצו כאן.

המבצע החדש הוא לשהיות בין ה-15 למאי וה-31 לאוגוסט. כלומר, לכל עונת הקיץ בחצי הכדור הצפוני.

המבצעים הממוקדים  של מועדון IHG Rewards

המועדון של קבוצת אינטרקונטיננטל, שהוא אחד המומלצים בעיניי לנוסעים מזדמנים, מעודד גמיפיקציה באמצעות המבצעים שלו. מבצעי ה-Accelerate נועדו כדי לתמרץ נוסעים לשים לב למועדון, להירשם למבצעים התקופתיים ולנסות להשלים את ההצעות של המבצעים בדרכים יצירתיות. השאיפה היא להצליח להכניס עוד נוסעים למלונות הקבוצה גם בשהיות בהן היו כנראה בוחרים במלונות מתחרים.

על המבצע הקודם בסדרה כתבתי בסוף דצמבר והוא היה תקף להיות בחודשים ינואר, פברואר, מרץ ועד אמצע אפריל. הרעיון אותו רעיון.

במבצע ההוא קיבלתי אוסף של שבע הצעות וסך של 52,500 נקודות בונוס על השלמתן. השלמתי את כל ההצעות לאחר ארבע שהיות וחמישה לילות סה״כ. כלומר, המבצע הזה איפשר לי הלכה למעשה לצבור מעל 10,000 נקודות בונוס לכל לילה בתקופת המבצע.

כפי שכתבתי בסיכום של אחד הפוסטים: ״מבצעים מהסוג הזה יכולים להשתלם בענק עבור מי שסידורי הנסיעות שלו מאפשרים לו למקסם אותם״.

ההצעות שקיבלתי במסגרת המבצע החדש

סה״כ קיבלתי הזדמנות לצבור 43,000 נקודות לאחר השלמת שמונה הצעות. כבר לא מלהיב במיוחד. אלו ההצעות שלי בתימצות:

  1. שהייה אחת = 2,500 נקודות.
  2. חמישה לילות = 10,000 נקודות.
  3. שלוש הזמנות באמצעות האפליקציה = 2,900 נקודות.
  4. הזמנה אחת בתעריף כסף ונקודות = 2,400 נקודות.
  5. שתי הזמנות בתעריף לחברי מועדון = 2,800 נקודות.
  6. הוצאה של 40$ על אוכל ומשקאות = 400 נקודות.
  7. השלמת חמש מתוך שש ההצעות לעיל = 19,000 נקודות.
  8. שהייה אחת לפני ה-30 ליוני = 3,000 נקודות.

IHG 2017Q2 Accelerate 3

לכאורה, וזה דווקא מעודד, יש לי את האפשרות להשלים את כל ההצעות כבר לאחר שלוש שהיות של חמישה לילות סה״כ. או שישה לילות במידה והלילה בתעריף כסף ונקודות לא ייספר כלילה תקף לטובת השלמתן הצעה מספר 2. זה בהנחה שכל שלושת השהיות יוזמנו באמצעות האפליקציה, ששתיים מהן יהיו בתעריף מוזל לחברי מועדון ואחת מהן תהיה בתעריף המשלב כסף ונקודות.

הבעיה היא שאני כמעט לא משתמש בתעריף המוזל לחברי מועדון כי לרוב קיים תעריף כדאי יותר כמו תעריף הכולל חבילת נקודות, תעריף מוזל למחזיקי כרטיס AAA או פשוט לילהבונוס.

בספק רב שאנסה להשלים את הצעה מספר 6. לכאורה היא פשוטה להשלמה אבל לא שווה לי לעשות מאמץ מיוחד בשביל 400 נקודות נוספות לאור העובדה שהצעה מספר 7 תושלם גם אם אוותר על הצעה מספר 6 כאמור.

נכון לכרגע לא מתוכננים לי לילות במלונות הקבוצה לחודשים הקרובים אבל לתחושתי כן אצליח להשלים את ההצעות האלו ולהנות מבונוס כללי של 42,600 נקודות אחרי חמישה או שישה לילות.

IHG 2017Q2 Accelerate 2

לסיכום

הירשמו למבצע החדש ובידקו את אוסף ההצעות שלכם. בתקווה שתקבלו אוסף מעניין יותר וכדאי יותר משלי. כרגילאתם מוזמנים לחלוק הכל כאן למטה בתגובות.

המבצעים הממוקדים האלו של מועדון IHG Rewards הם מעניינים מאוד בעיניי ודרך יצירתית של המועדון למשוך תשומת לב. והם מאפשרים לנו, הנוסעים והמטיילים, לתרגל את היצירתיות שלנו במטרה למקסם את ההחזר הפוטנציאלי.

3 תגובות

השאר תגובה