היינאן איירליינס הודיעה לאחרונה על פתיחת קו חדש משנגחאי לת״א. אבל אם תרצו להגיע לשנגחאי שלא בטיסה ישירה, ולצבור המון מיילים ונקודות בדרך, הנה ארבעה תעריפים – אחד בכל מחלקת שירותבין יעדים באירופה לשנגחאי.


מחלקת התיירים

חברת תעופה: קטאר איירוויס

שדה מוצא: סופיה (SOF)

מחיר: החל מ-365$

מחלקת כרטוס: T

QR Economy T SOF-PVG

זה אומנם לא כ״כ פופולרי להמליץ בתקופה הזו על כרטיסים של קטאר איירוויס אבל בכל זאת הנה אחד אטרקטיבי למדי. אם אתם מרגישים שמסוכן לטוס עם החברה כרגע, או שיש בעיה לעשות קונקשיין בשדה הבית שלה, אז באמת שלא חסרות חלופות ראויות במחיר מעט גבוה יותר.

קטאר איירוויס שולחת לסופיה מטוסים צריגוף מדגם A320 של איירבאס. בטיסות לשנגחאי פועלים מטוסים מתקדמים מדגם 777-300ER של בואינג. תחת הכרטיס הנ״ל כל הטיסות מכורטסות במחלקת כרטוס T עם תעריף בסיס מעניין ש 31$ בלבד.

מחלקת כרטוס T היא מחלקת כרטוס מוזלת במיוחד אבל עדיין צוברת אוויוס לפי 50% ממרחק הטיסה במועדון של איבריה (IberiaPlus). כרטיס הלוך/חזור אמור לצבור בערך 6,200 אוויוס ו-250 נקודות סטטוס (כמעט רבע דרך לסטטוס הראשון במועדון). במועדוני תעופה רבים אחרים מחלקת הכרטוס הזו מאפשרת צבירת נקודות או מיילים לפי 25% ממרחק הטיסה.

אני מזכיר שניתן להעביר בחופשיות אוויוס בין המועדונים של איבריה ובריטיש.

Earning IB Avios Flying QR

מחלקת תייריםפרימיום

חברת תעופה: סאס

שדה מוצא: מילאנו מלפנסה (MXP)

מחיר: החל מ-945$

מחלקת כרטוס: A

SK Premium A MXP-PVG

סאס מפעילה את אחת ממחלקות הפרימיוםאקונומי הטובות ביותר באירופה. בטיסות פניםאירופיות התעריף למחלקה זו אומנם מוצא אך בפועל מדובר במושבים מועדפים שאינם דומים לאלו המותקנים במחלקה זו במטוסים רחביגוף. סאס שולחת מטוסי איירבאס A340 בטיסות מבסיסה בקופנהגן (CPH) לשנגחאי פודונג (PVG).

מחלקת כרטוס A מאפשרת צבירת קרדיט נדיב למדי ברוב מועדוני התעופה. הבחירה הטובה ביותר לצבירה תהיה המועדון של איג׳יאן, Miles&Bonus, שבו תוכלו לצבור מיילים לפי 200% ממרחק הטיסה. כלומר, כרטיס הלוך/חזור עם סאס, בפחות מ-950$, יצבור לכם יותר מ-23,400 מיילים לסטטוס ולמימוש. אם תוכלו לטוס לאיטליה עם איג׳יאן הרי שיהיה לכם סטטוס סילבר במועדון עד שתחזרו הבייתה לישראל ואפילו תעברו את רוב הדרך לסטטוס גולד. לפרטים נוספים בעניין האחרון לחצו כאן.

SAS Premium Economy

מחלקת העסקים

חברת תעופה: היינאן איירליינס

שדה מוצא: פראג (PRG)

מחיר: החל מ-1170$

מחלקות כרטוס: I בטיסות הבינ״ל ו-C בטיסות הפנימיות

HU Business I:C PRG-PVG

אם אתם קוראים את הבלוג באופן קבוע כנראה ששמתם לב שהזכרתי את התעריף המצוין הזה לפחות בשתי הזדמנויות בעבר. בפוסט אחד סקרתי תעריף דומה של היינאן ליציאה מפראג כשהיעד הוא צ׳נגדו (CTU).

בכל מקרה, התעריף של היינאן הוא פשוט מצוין ואפילו כולל קונקשיינים נוחים מאוד בבייג׳ינג (PEK) ואפשר לכלול עצירה בבירה הסינית ללא עלות נוספת. הטיסות הבינ״ל הארוכות, מפראג לבייג׳ינג, הן במחלקת כרטוס I בעוד הטיסות הפנימיות בתוך סין הן במחלקת כרטוס C. סה״כ הכרטיס מכסה מרחק טיסה של קצת מעל 10,600 מייל.

מחלקת כרטוס I מאפשרת קרדיט של לפחות 100% ממרחק הטיסה במספר מועדוני תעופה ומחלקת כרטוס C, הגבוהה ממנה, מאפשרת קרדיט של לפחות 150% ממרחק הטיסה באותם מועדוני תעופה. כך, לדוגמה, חברי מועדון MileagePlan (אלסקה) יצברו מכרטיס הלוך/חזור כ-11,250 מיילים לסטטוס וכ-21,850 מיילים למימוש.

Earn Alaska Miles Flying Hainan

מחלקה ראשונה

חברת תעופה: סוויס

שדה מוצא: לונדון הית׳רו (LHR)

מחיר: החל מ-2650$

מחלקות כרטוס: J בטיסות האירופיות ו-A בטיסות הבינ״ל

LX First J:A LHR-PVG

יש קאצ׳ אחד לתעריף הזה: הוא מיועד לשני נוסעים יחד. כלומר, המחיר הוא לאדם אבל מותנה ברכישת שני מושבים לאותן טיסות ותחת אותו כרטיס.

משזה נאמר, על אף המחיר הגבוה מדובר בתעריף אטרקטיבי למדי למחלקה ראשונה מובילה כמו זו של סוויס בטיסות ליעד רחוק כ״כ. קל וחומר ליציאה מלונדון. לפחות בהתחשב בעובדה שכרטיסי הלוך/חזור מלונדון לשנגחאי עולים לפחות 2,000$ במחלקת העסקיםכך שפרמיה של בערך 25% במחיר לשדרוג למחלקה ראשונה זו עסקה מצוינת.

ואז מגיעים לצבירת מיילים ונקודות. מחלקת כרטוס A מאפשרת צבירת קרדיט נדיב מאוד במגוון מועדוני תעופה ובין השאר לפי 300% ממרחק הטיסה במועדונים של איג׳יאן ולופטהנזה. מחלקת כרטוס J מאפשרת צבירת קרדיט לפי 200% ממרחק הטיסה במועדונים רבים.

במועדון Miles&More, מועדון הבית של קבוצת לופטהנזה (הכוללת את סוויס), הכרטיס הזה יצבור מעל 37,700 מיילם לסטטוס! זה פשוט פנטסטי וחבר מועדון ללא פעילות קודמת יקבל סטטוס FTL, הסטטוס הראשון של המועדון, מיד עם נחיתתו בציריך בדרך חזרה. במועדון Miles&Bonus, של איג׳יאן, הכרטיס יצבור קרדיט דומה

swiss-first-class-seat

5 תגובות

השאר תגובה