המבצע החדש, שנקרא בקצרה ״Free Fridays״, תקף לשהיות בחודשים יולי, אוגוסט וספטמבר. בהרשמה למבצע כל חבר מועדון נדרש לבחור הצעה אחת: 10,000 נקודות בונוס לאחר כל שתי שהיות תקפות או שובר ללילהחינם (בימי שישי בלבד) לאחר כל שתי שהיות תקפות. לא ניתן לשנות את הבחירה לאחר ההרשמה וניתן להנות ממקסימום של שלושה בונוסים/שוברים במסגרת המבצע. תנאים נוספים חלים.

להרשמה למבצע לחצו כאן.

שימו לב: לילותבונוס, לילותבונוס בתעריף כסף ונקודות, לילות בתעריפים מוזלים במיוחד שאינם מזכים בצבירת נקודות וכמובן לילות שהוזמנו בערוצים לא ישירים (דרך סוכנים) אינם תקפים לטובת המבצע. גם הצ׳קאין וגם הצ׳קאאוט צריכים להיות במסגרת תקופת המבצע כדי שהשהייה תהיה תקפה.

באיזו הצעה כדאי לבחור?

אני מעריך נקודות של קלאב קרלסון לפי שווי של 0.4 סנט לנקודה. כלומר, 4$ לכל 1,000 נקודות. מכאן שבונוס של 10,000 נקודות הוא בשווי ריאלי של 40$. או, אם תרצו, 20$ החזר לכל שהייה בשש השהיות הראשונות בתקופת המבצע.

אומנם לילותבונוס במלונות מקטגוריה 1 בקבוצה עולים 9,000 נקודות בלבד אבל קשה למצוא מלונות מעניינים או בדרגת אירוח טובה בקטגוריה זו. מלונות מקטגוריה 2, בהם לילה עולה 15,000 נקודות, אפשר למצוא די בקלות גם בערים מרכזיות באירופה. כלומר, תצטרכו לצבור שלושה בונוסים במסגרת המבצע (אחרי שש שהיותמינימום שישה לילות) כדי לצבור מספיק נקודות לשני לילות במלון מקטגוריה 2.

זה לא החזר מדהים, אפשר להודות, אבל היתרון בבחירת הנקודות על פני השוברים הוא שלנקודות אין באמת תוקף (כל עוד החשבון פעיל) וניתן להשתמש בהן בצורה חופשית. לעומת זאת השוברים, כפי שמיד אסביר, מוגבלים מאוד אף שפוטנציאלית שווים הרבה יותר.

לשוברים המוצעים במסגרת המבצע יש שלוש מגבלות עיקריות:

  • הם תקפים לשהיות מה-6 לאוקטובר 2017 ועד ה-26 לינואר 2018 בלבד.
    – – –
  • הם תקפים רק ללילות שישי. כלומר, הלילה שבין ימים שישי ושבת. אין שום בעיה להזמין בנפרד לילות נוספים לפני או אחרי הלילהחינם כדי ליצור שהייה ארוכה יותר.
    – – –
  • זה אומנם לא מופיע בתנאי המבצע אבל אפשר להניח שכל מלון מחוייב לאפשר שימוש בשוברים כתחליף לנקודות בלבד. כלומר, צריך שתהיה זמינות ללילהבונוס במלון ובכך בחדר מהקטגוריה הנמוכה ביותר.

משזה נאמר, השוברים האלו תקפים בכל מלון של הקבוצה בעולם לרבות מלונות מקטגוריה 7 שבהם לילה עולה לא פחות מ-70,000 נקודות. בקטגוריה זו אפשר למצוא מלונות מעולים, מלונות יוקרה אמיתיים, בערים מרכזיות כמו פריס, לונדון, ניויורק וסידני. בחלק מהמלונות האלו חדרים עולים יותר מ-300$ ללילה באופן שיגרתי כך שכל שובר כזה, פוטנציאלית, יכול לחסוך הון.

May Fair Hotel London

השוברים כמובן לא ניתנים להעברה אבל ככל הנראה, ע״פ תנאי המבצע, אין מניעה שחבר מועדון אחד ישתמש בשובר לטובת אדם אחר במתנה. אבל אני לא בטוח בעניין הזה ולהערכתי כל מלון יחליט לעצמו.

הזמנה ללילהחינם שתבוטל במהלך תקופת חיי השובר תחזיר את השובר לחשבון חבר המועדון. כמובן שתוקף השובר לא ישתנה.

שימו לב שהשוברים לא מתקבלים מיד לאחר השלמת שתי השהיות אלא בתאריכים קבועים: ב-15 לאוגוסט במידה והושלמו שהיות במהלך יולי, ב-15 לספטמבר במידה והושלמו שהיות במהלך אוגוסט וב-15 לאוקטובר במידה והושלמו שהיות במהלך ספטמבר. כלומר, לכל היותר שובר יכול להיות תקף לקצת מעל חמישה חודשיםוזה לא המון זמן.

לסיכום

בעיניי זה מבצע עם פוטנציאל מרשים. מושכת מאוד האפשרות לקבל לילהחינם בכל מלון של הקבוצה בעולם לאחר שתי שהיות (לילות) במלונות זולים. וכמה טוב שאני מתכנן להיות באסיה בהמשך הקיץ.

אז מה עדיף לכם? אם אתם צופים שיהיו לכם נסיעות נוספות עד ה-26 לינואר בהן תוכלו להשתמש בשוברים האלו, ובפרט בערים מרכזיות ויקרות, הרי שהבחירה בשוברים יכולה להשתלם בענק. לעומת זאת אם אתם לא מאמינים שיהיו לכם נסיעות בחודשים האלו אז באמת שרצוי להעדיף את הנקודות שלהן שווי יותר וודאי ואין צורך להשתמש בהן דווקא בעתיד הקרוב.

בכל מקרה כדאי להירשם למבצע. בהצלחה!

4 תגובות

  1. איך שילמתי 53 פאונד בלבד עבור לילה במלון חמישה כוכבים במרכז לונדון - FlyingOut

    […] על המבצע התקופתי של מועדון קלאב קרלסון כתבתי בסוף יוני …. המבצע תקף לשהיות בחודשים יולי, אוגוסט וספטמבר ובמסגרתו יכולים חברי המועדון לצבור שובר ללילה–חינם או בונוס של 10,000 נקודות לאחר כל שתי שהיות במלונות הקבוצה. השובר האמור מקנה לילה–חינם, אומנם, אך רק בימי שישי – ומכאן שמו של המבצע ״Free Fridays״. כל חבר מועדון צריך לבחור מראש, בעת ההרשמה למבצע, האם הוא מעדיף את השובר או את נקודות הבונוס. […]

    הגב

השאר תגובה