המבצע הוארך: 35% הנחה על נקודות של סטארווד עד ה-14 ליולי

הקדשתי פוסט למבצע המצוין הזה בתחילת החודש כשהוא פורסם. המבצע היה אמור להסתיים בסוף החודש אבל הוארך בשבועיים נוספים. כדאי בהחלט!

רשת המלונות ריץ-קרלטון תשיק ב-2019 ספינות יוקרה כמלונות שטים

מהלך חדשני ומעניין שעולה במידותיו אפילו על המטוס היוקרתי של רשת המלונות פור-סיזנס שאיתו תוכלו להקיף את העולם. ב-2019 מתוכננת ההשקה של היאכטה הראשונה מבין שלוש של רשת ריץ-קרלטון שתציע 149 סוויטות שיוכלו להכיל 298 נוסעים בשיט תענוגות ברמה הגבוהה ביותר. כל יאכטה תכלול גם מתקני ספא, מסעדת יוקרה של שף בעל כוכבי מישלן ושירותי בידור של אמנים ומוזיקאים. מסלולי השייט מתוכננים לאורך של 7 עד 10 ימים עם עצירות בנמלים לאורך הדרך. הזמנות ייפתחו במאי 2018.

הירשמו בחינם (במקום 50$/שנה) לאתר הזמנת המלונות LMT

בדומה לאתר הזמנת המלונות Club1Hotels, אותו אני מזכיר בבלוג מדי פעם, גם אתר LMT הוא ׳אתר סגור׳ המציע למשתמשיו גישה לתעריפים לא-פומביים. מכאן שהוא מסוגל להציג מחירים שלא ניתן למצוא כלל באתרי הזמנות קלאסיים כמו בוקינג, אקספדיה, פרייסליין ואחרים. אני רשום באתר LMT מזה כמה שנים ובכמה הזדמנויות בעבר בהחלט מצאתי בו עסקות מצוינות אם כי לא זכור לי שהשלמתי בו אפילו הזמנה אחת – אז קחו את ההמלצה עם גרגר של מלח. בכל מקרה, לדעתי, שווה להירשם כשההרשמה חינמית.

בואינג לא מאמינה יותר במטוסים גדולים

היצרנית האמריקנית, שהביאה לעולם את ׳מלכת השמיים׳ (משפחת דגמי 747), הוציאה מהתחזית שלה לשני העשורים הקרובים את הפיתוח והייצור של מטוסי ג׳מבו הכוללים ארבעה מנועים ומאות מושבים. בואינג מאמינה שחברות התעופה יעדיפו מטוסים קטנים יותר, יעילים יותר ובעלי שני מנועים בלבד – דוגמת משפחת דגמי ה-787. בואינג עדיין מייצרת את הדור השלישי של מטוסי ה-747, דגם 747-800 בגרסאות נוסעים ומטען, והיא מסרה עד כה 114 מטוסים מדגם זה מתוך הזמנות ל-134 מטוסים. מוקדם יותר החודש הודיעה המתחרה הגדולה, איירבאס, שהיא דווקא מפתחת דגם חדש למטוס הענק שלה מדגם A380.

הודו מתכוונת להפריט את חברת התעופה הלאומית אייר-אינדיה

החברה ההודית סובלת ממוניטין בעייתי, מחסור חמור בטייסים, צי מיושן ברובו והיא הציגה הפסדים רצופים לאורך יותר מעשור עד השנה שעברה. החברה מחזיקה בנתח של 12% בלבד מתוך שוק הטיסות הפנימיות בהודו כשעוקפות אותה שתי חברות לואוקוסט (ספייסג׳ט ואינדיגו). ב-2012 קיבלה אייר-אינדיה סיוע ממשלתי גדול, לאור חובותיה אז, בהיקף של קרוב ל-6 מליארד דולר.

כאוס המוניות בנתב״ג מעודד נהגי מוניות ׳חאפרים׳ לעשוק תיירים

לאחר קריסת המכרז של רש״ת, כשתחנת המוניות הדר-לוד חזרה בה מההסכמות שהיו לה עם חברת Gett שהייתה שותפתה להצעה הזוכה, התחיל בלאגן עצום בנתב״ג. כצעד ראשוני, שעדיין בתוקף, הורשו כל נהגי המוניות באשר הם לאסוף נוסעים מנתב״ג (תוך תשלום העמלות הנדרשות לרש״ת) כשנהגים שרוצים לאסוף נוסעים מאולם הנוסעים הנכנסים, בקומה 1, חייבים להציע הנחה של 12% על מחיר המחירון. כתבי כלכליסט יצאו לתחקיר קצר בנתב״ג כדי לגלות את המחירים שדורשים נהגי מוניות שונים מתיירים שנוחתים בישראל – והתוצאות, כצפוי, מטרידות מאוד.

מבצע: 75 אירו הנחה להזמנה של 225 אירו ומעלה בבוקינג.קום

רק לאחרונה כתבתי פוסט על איך לחסוך כסף בהזמנה מבוקינג.קום. האתר אומנם לא מציע קופונים, שוברים שווי-כסף או כלים אחרים שמציעים מתחריו אבל הוא כן מציע תוכנית שותפים במסגרתה יכולים שותפים להציע החזרים. כעת יש שני קישורים פעילים להחזרים כאלו: אחד שמבטיח 75 אירו חזרה בהזמנה של 225 אירו ומעלה (בקישור לעיל) ואחד שמבטיח 40$ חזרה בהזמנה של 80$ ומעלה. שימו לב: מדובר בהחזר לאמצעי החיוב בו השתמשתם (שחייבים להישאר רשום בחשבון), ולא הנחה ישירה להזמנה, אבל מכיוון שאיזכור להחזר מופיע גם במסך התשלום אני נשאר אופטימי שההחזר אכן יגיע. שאר התנאים לא ברורים לחלוטין אבל עושה רושם שניתן להשתמש בכל קישור פעם אחת בלבד.

תגובה אחת

  1. Lior @ FlyingOut

    אני מבין את הכותרות בעניין אבל מחלקת העסקים של לופטהנזה, גם ב-A350, היא מתחת לבינונית. מה שמעניין אותי לדעת – איך אפשר להיכנס לפרימיום-אקונומי בטיסות האלו? לופטי לא משווקת את המחלקה בקו הזה בכלל, גם בטיסות שמופעלות ע״י ה-A350, אז אני מניח שהמחלקה משמשת באותן טיסות כשורות שלמות של מושבים מועדפים. מניח שאת המושבים האלו ניתן להזמין בתשלום או כהטבה לסטטוס.

    הגב

השאר תגובה