מבצע לחברי מועדון הנוסע המתמיד שנולדו בחודש יולי

כנראה שאלעל מרוצה מהמבצע המתגלגל הזה כי הוא נמשך כבר מעל שנה וחצי. במסגרת המבצע זוכים חברי המועדון לכרטיסי בונוס במחירים מוזלים לרכישה בחודש יום-ההולדתם בצמוד לכרטיס זהה בכסף (באותן טיסות). כלומר, המבצע מכוון לזוגות יותר מכל דבר אחר. היעדים הפעם: בוקרשט, אתונה, ברצלונה, מומביי ויוהנסבורג. הזמנות עד ה-31 ליולי, יציאות עד ה-31 לאוקטובר.

בחודש אוגוסט ינחתו בנתב״ג מטוסי A350 של לופטהנזה

החברה הגרמנית תשלח לת״א, באופן זמני, מטוסים רחבי-גוף בקו שלה ממינכן. אולי לשם המשך אימון צוותים ואולי כדי להגדיל את קיבולת המושבים בקו בשיא עונת הקיץ מבלי לשנות את הסלוטים הקיימים. המטוסים המתקדמים, שכוללים את מחלקת פרימיום-אקונומי שלא מוצעת למכירה בקו, יופעלו בקו בטיסות LH688 ו-LH689 מה-12 ועד ה-31 לאוגוסט.

בוקינג.קום, אתר הזמנת הלינות, שוקל הצעת מוצרי נסיעות נוספים

במסגרת פיילוט חדש, שבו משתף האתר פעולה עם אתרים נוספים מקבוצת פרייסליין ובראשם קיאק, בוקינג.קום מנסה להפוך למשהו אחר. האתר הענק כנראה רוצה לנצל את קהל הלקוחות האדוק שלו, שרבים מהם כבר לא מסתכלים ימינה ושמאלה לפני ביצוע הזמנה, ולהתחיל לשווק לאותו קהל גם מוצרים אחרים כמו כרטיסי טיסה, השכרות רכב, ארוחות במסעדות ועוד. בשלב זה לא שונה דף הבית של בוקינג.קום והפיילוט מופנה לחלק קטן מהגולשים באתר.

לילות חינם במלונות קבוצת סטארווד למחזיקי כרטיס מאסטרכארד

זו תזכורת למבצע שכבר פרסמתי כאן בעבר. המבצע להזמנות ושהיות עד סוף השנה במלנות קבוצת סטארווד במזרח התיכון, אפריקה ואירופה. במסגרת המבצע, המוגבל למחזיקי כרטיסי אשראי של המותג מאסטרכארד (ככל הנראה מכל סוג), ניתן להנות משלושה לילות במחיר של שניים, ארבעה לילות במחיר של שלושה או שישה לילות במחיר של ארבעה (תלוי מלון). התעריף המוזל דורש תשלום מראש ואינו לביטול – קחו בחשבון לפני ההזמנה.

השת״פ בין אמריקן ואלסקה איירליינס מצטמצם משמעותית

ב-1 לינואר 2018 תיכנס לתוקף שורה של שינויים במערכת היחסים שבין אמריקן למועדון התעופה MileagePlan. עיקר השינויים: חברי המועדון לא יוכלו יותר לצבור מיילים מטיסות של אמריקן בתוך ארה״ב אלא אם הטיסות הן בקוד של אלסקה, מחירי כרטיסי בונוס לטיסות של אמריקן משתנים כשרובם עולים בעשרות אחוזים ובעלי סטטוס גבוה במועדון של אלסקה לא יזכו יותר להטבות בטיסות של אמריקן. אין ספק שעבור חברי מועדון אמריקנים, שמרבים לטוס עם אמריקן, מדובר בבשורה רעה מאוד.

אלעל מגדילה את התדירות בקו מת״א לניוארק

נכון להיום פועלות בקו שש טיסות שבועיות במטוסי בואינג 772. בסוף אוקטובר צפויים להיכנס לשירות בקו גם מטוסי בואינג 789. זה היעד הרחוק הראשון אליו יטוסו המטוסים החדשים של אלעל. החל ממרץ 2018 תגדל תדירות הטיסות לאחת-עשרה טיסות שבועיות ככל הנראה בשילוב שני דגמי המטוסים.

לשבוע בלבד: מחירים מוזלים במגוון מלונות רשת פיירמונט

הרשת היוקרתית מציעה אחת לתקופה מבצע בשם ״Great Rates, Great Dates״. במבצע הנוכחי, להזמנות עד ה-13 ליולי (שעון מזרח ארה״ב), משתתפים 22 מלונות ברחבי העולם לרבות הפלאזה בניו-יורק. בכל אחד מהמלונות מוצע תעריף מוזל במיוחד התקף לשהיות בתאריכים נבחרים במהלך החודשים הבאים. לדוגמה: לילה במונקו ב-229 אירו בלבד, לילה בברצלונה ב-129 אירו בלבד, לילה בוושינגטון ב-149$ בלבד, לילה בפלאזה בלב מנהטן ב-349$ בלבד ועוד.

מיילים של אמריקן החל מ-17.25$ לכל 1,000

במבצע חדש, שיהיה בתוקף לכל חודש יולי, מציע מועדון AAdvantage גם בונוס ברכישת מיילים וגם הנחה של 10% על המחיר. המינימום לרכישה הוא 11,000 מיילים והבונוס תלוי ביתרת המיילים הנרכשת. על מנת להשיג את המחיר הנמוך ביותר יש לרכוש את היתרה המקסימלית שהיא 150,000 מיילים ואז מתקבל בונוס של 100,000 מיילים עם מחיר כולל של 4311$ אחרי הנחה. לפרטים נוספים ראו את הפוסט הזה.

הישראלי המכוער והישראלים היפים

השבוע החליט נהג מונית, כמיטב המסורת, לעשוק זוג תיירים שרק הגיעו לישראל. עבור נסיעה מנתב״ג לת״א דרש הנהג 1400 ש״ח. הנוסעים חשבו שאולי הנהג עשה טעות והקליד ספרה אחת יותר מדי (אכן המחירון קרוב יותר ל-140 ש״ח) אך הנהג התעקש שהסכום נכון ולקח מהם 1400 ש״ח. הזוג הגיש תלונה במשטרה בעקבות האירוע והסיפור התפרסם במהירות במדיה החברתית ובכלי התקשורת. מאותו רגע, כך לדבריי התיירים, כל הישראלים שפגשו בהמשך התנצלו בפניהם על התקרית על המעשה של אותו נהג נוכל. זאת ועוד, ישראלים שונים בחרו לתרום למען הזוג, כדי לתקן את החוויה שלהם בישראל, וכך יצא שהזוג הפולני קיבל יום כיף בחסות הציבור הישראלי שכלל איסוף בלימוזינה, ספא, צניחה חופשית וארוחת ערב במסעדה. כל הכבוד למי שתרם וכולי תקווה שאותו נהג יעמוד לדין.

השאר תגובה