בפוסט הזה ריכזתי עבורכם שבע הצעות מסוג זה במסגרתן תהנו מלילה שלישי בחינם במגוון רחב של מלונות ברחבי העולם. כבונוס כללתי גם הצעה נוספת שנוגעת למלון מצוין אחד.


זהו סוג מבצע פופולרי במיוחד של רשתות מלונות גדולות עם הנחה אפקטיבית של 33% במחיר הסופי. סה״כ אלו מבצעים שבאמת כדאי לנצל בהינתן שאתם באמת זקוקים לשלושה לילות במלון אחד.

שתי נקודות חשובות שכדאי לזכור:

  • כמעט תמיד התעריף המוזל במסגרת מבצע כזה ידרוש תשלום מראש ולא יהיה ניתן לביטול. אז חשוב לא להסתנוור מההנחה ולחשוב פעמיים אם ההנחה מצדיקה את חוסר הגמישות שהיא יוצרת.
    – – –
  • כמעט תמיד הלילה השלישי ייחשב ׳חינם׳ ולא ייספר לטובת סטטוס ומבצעים תקופתיים. יש סיבה שהמבצעים האלו משתמשים בכותרת ״לילה שלישי בחינם״ ולא בכותרת ״33% הנחה בהזמנת שלושה לילות״. הראשונה גם נשמעת טוב יותר וגם נכונה יותר כי בחיוב החדר הלילה השלישי בדר״כ יופיע ללא עלות בעוד שני הלילות הראשונים יופיעו במחיר מלא.

התרמית הקטנה היא שבדר״כ הלילה השלישי ניתן בחינם אבל הופך את התעריף ללאגמיש בתמורה. כלומר, זו לא באמת הנחה של 33% ברוב המקרים כי ההשוואה הנכונה תהיה מול התעריף הלאגמיש הרגיל המוצע לשלושת הלילות האלו.

על כל פנים, הנה אוסף מבצעים:

מלונות קבוצת הייאט באסיה

עמוד המבצע.

להזמנות ושהיות עד ה-31 לדצמבר 2017.

במבצע משתתפים 48 מלונות של הקבוצה באזור אסיה, רובם בסין, לרבות מספר מלונות של רשת פארק הייאט היוקרתית. המבצע לכאורה מיועד רק לבעלי כרטיס אשראי של ויזה מסוג פלטינום, סינגניצ׳ור או אינפיניטיאבל אני בספק רב שהתנאי הזה נאכף ולדעתי המלונות מסתפקים בכל כרטיס של ויזה (או שגם זה לא). על אחריות המזמין.

מלונות קבוצת SLH

עמוד המבצע.

להזמנות ושהיות עד ה-31 לדצמבר 2017.

כתבתי על מועדון הלקוחות של קבוצת מלונות היוקרה הזו מוקדם יותר השנה (לחצו כאן). במבצע לעיל משתתפים 119 מלונות ברחבי העולם והזמינות מוגבלת לתאריכים נבחרים בכל מלון.

מלונות קבוצת SLH בשיתוף אמקס

עמוד המבצע.

להזמנות ושהיות עד ה-31 לדצמבר 2017.

מבצע קצת אחר מזה הקודם ובו משתתפים 122 מלונות ברחבי העולם (מבחר שונה). המבצע הזה מיועד לכאורה רק למחזיקי כרטיס אשראי של אמקס (מכל סוג).

מלונות קבוצת סטארווד באירופה, אפריקה והמזרח התיכון

עמוד המבצע.

להזמנות ושהיות עד ה-31 לדצמבר 2017.

המבצע למחזיקי כרטיס אשראי של מאטסרכארד (מכל סוג). חלק מהמלונות המשתתפים מציעים לילה רביעי חינם בהזמנת ארבעה לילות או שני לילות חינם בהזמנת שישה לילות.

מלונות מהרשתות קונראד, וולדורף אסטוריה וקיוריו

עמוד המבצע.

להזמנות עד ה-30 לספטמבר, לשהיות עד ה-31 לאוקטובר 2017.

המבצע לשהיות בסופ״ש בלבד ולכאורה רק למחזיקי כרטיס אשראי ויזה סיגיניצ׳ור. גם במקרה הזה אני בספק רב שהתנאי הזה נאכף ולדעתי המלונות מסתפקים בכל כרטיס של ויזה. בכל מקרה חובה להזמין את הלילות דרך האתר של ויזה בקישור לעיל (או דרך הקונסיירג׳, אבל לרוב מחזיקי הכרטיסים אין גישה לשירות הזה). שימו לב שמלבד הלילה השלישי בחינם מתקבלות כל ההטבות המופיעות באתר לרבות ארוחת בוקר בחינם, שדרוג אפשרי וקרדיט של לפחות 25$ לשימוש במלון.

רשת מלונות היוקרה מנדרין אוריינטל

עמוד המבצע.

להזמנות ושהיות עד ה-4 לספטמבר 2017.

אם לא שמעתם על הרשת הזו אז כנראה שאתם לא משלמים בדר״כ מעל 500$ ללילה במלון. מנדרין אוריינטל היא אחת מרשתות היוקרה הבכירות בעולם ויש לה 28 מלונות בלבד. המבצע הנוכחי, אם כן, יכול להציע הזדמנות נהדרת להנות ממלון מהשורה הראשונה במחיר שפוי יותר.

רשת מלונות היוקרה רוזווד

עמוד המבצע.

להזמנות ושהיות עד ה-4 לספטמבר 2017.

ככל הנראה מבצע שנועד להתחרות ישירות עם המבצע לעיל של רשת מנדרין אוריינטל (או להפך). רוזווד גם היא רשת מלונות יוקרה מהבכירות בעולם עם 19 מלונות סה״כ.

מלון פארק הייאט פלאסיו דוהאו בבואנוס איירס

עמוד המבצע.

להזמנות ושהיות עד ה-20 לדצמבר 2017.

נחשב ע״י רבים למלון הטוב ביותר בבואנוס איירס ואולי בארגנטינה כולה. המבצע לעיל מוצע בתעריף וירטואוזו בלבדתעריף ייחודי במגוון רחב של מלונות בעולםוהוא תקף רק להזמנה של אחת הסוויטות במלון. מלבד ההצעה ללילה שלישי בחינם ניתנות גם הטבות וירטואוזו רגילות כמו ארוחת בוקר בחינם, שדרוג אפשרי, טעימות יין וגבינה, צ׳קאאוט מאוחר ועוד.

תגובה אחת

השאר תגובה