נתחיל מהחלק הטכני.

לעמוד המכירה לחצו כאן. המבצע בתוקף עד ה-9 לאוגוסט וניתן לרכוש במסגרתו עד 55,000 נקודות (לא כולל הבונוס – 22,000 נקודות נוספות ברכישת הכמות המקסימלית). המחיר המשוקלל לנקודות הוא החל מ-17.1$ לכל 1,000. המועדון מציע מבצעי רכישת נקודות בדר״כ שלוש או ארבע פעמים בשנה וזה המחיר הנמוך ביותר שמוצע במסגרתם.

לקראת סוף הפוסט אציג מספר דוגמאות כדי להוכיח שרכישת נקודות במסגרת המבצע יכולה להיות כדאית גם ללא כל טריק נוסף.

לילותבונוס במלונות קבוצת הייאט

המימוש הקלאסי לנקודות של הייאט הוא לעולם עבור לילותבונוס במלונות הקבוצה. ניתן להמיר את הנקודות למיילים של מועדוני תעופה, ניתן לרכוש איתן שדרוגים לחדרי קלאב או סוויטות, ניתן לרכוש איתן שוברים לספא או למסעדות במלונות הקבוצה, ניתן אפילו לשכור איתן רכביםאבל כל החלופות האלו כמעט תמיד יניבו ערך נמוך מאוד לנקודות.

לילותבונוס בקבוצה מתחילים מ-5,000 נקודות בלבד ללילה במלונות מקטגוריה 1 (יש ביניהם שדורשים מעל 250$/לילה בממוצע) ומטפסים עד 30,000 נקודות ללילה במלונות מקטגוריה 7 (יש ביניהם שדורשים מעל 1000$/לילה בממוצע). כלומר, על הנייר קל מאוד לחלץ מהנקודות ערך גבוה מ-17.1$ לכל 1,000 נקודות אבל זה בבחינת מקרים חריגים יותר מאשר בבחינת מקרים סטנדרטיים.

hyatt-pc-rate-table-1

ניתן גם לרכוש לילותבונוס בשילוב נקודות וכסף תחת תעריף שנקרא, איך לא, Points+Cash. כתבתי על התעריף הזה פוסט מקיף לפני פחות משנהראו כאן. התעריף הזה כה פופולרי, במיוחד בקרב חברי מועדון בעלי סטטוס גבוה, משום שהלילות המוזמנים באמצעותו נספרים לטובת סטטוס גבוה במועדון (בעוד לילותבונוס קלאסיים לא נספרים).

כדאי גם לדעת שמלונות מחוייבים לאפשר גישה לחדרים מקטגוריית הבסיס שלהם בתעריף נקודות בלבדכלומר, אם יש חדר פנוי בקטגוריה זו אפשר יהיה להזמין אותו בנקודותהם לא מחוייבים להציע אותה זמינות גם לתעריף P+C. למעשה, ככל שזה נוגע לתעריף P+C כל מלון רשאי ע״פ תנאי המועדון לעשות כראות עיניו אך כמובן שעלות הלילה נגזרת מהקטגוריה של המלון.

תוכנית פנטסטית: Guest of Honor

בתחילת מרץ 2015 החלה התוכנית הנהדרת הזאת וכולי תקווה שהיא תישאר איתנו עוד שנים רבות. התוכנית זמינה אך ורק לבעלי הסטטוס הגבוה במועדון, שאז נקרא דיימונד וכיום נקרא גלובליסט, והיא בעיניי מהווה את אחת ההטבות החשובות ביותר של הסטטוס.

לקריאת פוסט מקיף שכתבתי על התוכנית הזולחצו כאן.

Hyatt Gold Passport Guest-of-Honor Brief

מה היא בעצם תוכנית GoH? בפשטות: חבר מועדון בסטטוס הגבוה ביותר, גלובליסט, יכול להשתמש בנקודות מחשבונו על מנת להזמין לילותבונוס עבור כל אדם ומשום שהלילות הוזמנו בתוכנית זו אותו אדם יהנה מכל ההטבות של סטטוס גלובליסט במהלך השהייה.

מדהים, כן?

Hyatt Regency Etoile Paris Suite

Suite at Hyatt Regency Etoile Paris – a Possible Upgrade for Globalist Members and GoH

המועדון, World of Hyatt, הוא מועדון המלונות היחיד שמציע תוכנית כזאת. מועדונים אחרים כמובן מאפשרים לחברי מועדון להשתמש בנקודות שלהם כדי לרכוש לילותבונוס עבור אחרים, באותה מידה שמועדוני תעופה מאפשרים לחברי מועדון להשתמש במיילים שלהם לרכישת כרטיסי בונוס עבור אחרים, אבל אף מועדון לא מציע ש׳מקבל המתנה׳ יהנה גם מהטבות ששמורות ל׳נותן המתנה׳.

באופן טבעי התוכנית הזו נועדה לתת ללקוחות הבכירים ביותר של הייאט כלי שבעזרתו יוכלו להטיב עם בני משפחתם, חבריהם, הקולגות שלהם או אפילו הלקוחות שלהם. קרוב משפחה בה לביקור בעיר? מצוין, כדאי לי להזמין לו חדר במלון של הייאט ובגלל שהוא אורח שלי הייאט תדאג לתת לו יחס של לקוח מועדף לרבות שדרוג לחדר, ארוחת בוקר בחינם, כניסה לטרקלין של המלון ועוד הטבות. הוא מרוצה כי הוא קיבל אירוח כיד המלך, אני מרוצה כי יצאתי מארח נדיב, הייאט מרוצה כי היא קיבלה לקוח פוטנציאלי חדש, המלון מרוצה כי הוא קיבל איזושהי הכנסה עבור לקוח שבמרבית הסיכויים היה בוחר במלון אחר ללא התוכניתאז כולם מרוצים.

hyatt-regency-sha-tim-club-lounge

Regency Club at Hyatt Regency Sha Tin Hong-Kong – Access is a Benefit for GoH

והנה הטריק

אם במקרה מישהו שקרוב אליכם מחזיק בסטטוס הגבוה של הייאט, ואני כמובן מתכוון למישהו שאתם יכולים לבקש ממנו טובה כשתרצו, אולי שווה לכם לרכוש נקודות לחשבונו כדי שהוא יוכל בתורו לרכוש עבורכם לילותבונוס בכל מלון שתרצו (או, פשוט יותר, לבקש ממנו לרכוש לעצמו נקודות ולשלם בכרטיס אשראי שלכם).

עקרונית תוכלו גם לרכוש את הנקודות לחשבונכם ולהעביר אותן לחשבונו ע״פ הצורך, כי ניתן להעביר נקודות בין חשבונות במועדון של הייאט, אבל לדעתי מספר העברות כאלושמיד אחריהן מגיע מימוש נקודות בתוכנית GoH לאותו אדם שהעביר את הנקודותזה עלול להרים דגל אדום. מן הסתם הפעולה הזאת היא לא בהתאם ל׳רוח התוכנית׳ אפילו אם פורמלית אינה אסורה.

כמובן שלילותבונוס אינם זולים יותר לבעלי סטטוס גבוה. העלות בנקודות תהיה אותה עלות, ואבהיר שבתעריף GoH לא ניתן לשלב נקודות וכסף. אבל באותה עלות נקודות שהייתם משלמים בכל מקרה תוכלו להנות מסל הטבות משמעותי מאוד ׳בחינם׳ אם אותם לילות הוזמנו בתוכנית GoH. וזה הטריק.

hyatt-regency-kathmandu-1

Hyatt Regency Kathmandu – a Category 1 Hotel

יצא לי להשתמש בתוכנית GoH לא מעט פעמים. לפעמים כדי להזמין חדר לאורחים ששהו איתי במלון, ואז מרבית הסיכויים שגם ככה הם היו מקבלים הטבות נוספות, אבל גם לחברים או קרובי משפחה שהתארחו במלון לבדם. עד כה לא היו לי בעיות והמלונות תמיד נתנו לאורחים את מלוא ההטבות כאילו הם עצמם החזיקו בסטטוס הגבוה במועדון (למעט מתנת הגעהזו הטבה שאינה מובטחת במסגרת התוכנית אבל מאז שיצאה התוכנית ההטבה הזאת נעלמה ממילא).

מספר דוגמאות קצרות

במסגרת המבצע תוכלו לרכוש 54,000 נקודות ב-1296$ ולקבל כבונוס 21,600 נקודות נוספות. סה״כ 75,600 נקודות. מה אפשר לעשות עם היתרה הזאת?

  • חמישה לילות במלון מקטגוריה 4 (כל לילה עולה 15,000 נקודות). כלומר, בערך 260$ ללילה. הנה כמה מלונות טובים ובדר״כלאזולים שתוכלו למצוא בקטגוריה זו: הייאט רג׳נסי פריס אטוול, הייאט רג׳נסי הונגקונג צ׳ים שה צ׳וי, גראנד הייאט וושינגטון, פארק הייאט סיאם ריפ, פארק הייאט גואה, גראנד הייאט ברלין, גראנד הייאט ריו דה ג׳נרוובאמת שאפשר להרכיב כאן רשימה ארוכה מאוד. חלק מהמלונות האלו דורשים לפעמים מעל 500$ ללילה.

במסגרת המבצע תוכלו לרכוש 52,000 נקודות ב-1248$ ולקבל כבונוס 20,800 נקודות נוספות. סה״כ 72,800 נקודות. מה אפשר לעשות עם היתרה הזאת?

  • שישה לילות במלון מקטגוריה 3 (כל לילה עולה 12,000 נקודות). כלומר, בערך 210$ ללילה. הנה כמה מלונות טובים שתוכלו למצוא בקטגוריה זו: הייאט רג׳נסי דנאנג ריזורט, הייאט רג׳נסי טוקיו, פארק הייאט נינגבו, הייאט רג׳נסי טורונטו, גראנד הייאט דנבר, הייאט רג׳נסי מיאמי, הייאט פלייס וואיקיקי, גראנד הייאט סנטיאגו.
    – – –
  • תשעה לילות במלון מקטגוריה 2 (כל לילה עולה 8,000 נקודות). כלומר, בערך 140$ ללילה. הנה כמה מלונות טובים שתוכלו למצוא בקטגוריה זו: פארק הייאט מנדוזה, הייאט רג׳נסי בלגרד, הייאט רג׳נסי סלוניקי, הייאט רג׳נסי אוסקה, הייאט רג׳נסי סנט לואיס, הייאט רג׳נסי מילוואקי.

במסגרת המבצע תוכלו לרכוש 54,000 נקודות ב-1296$ ולקבל כבונוס 21,600 נקודות נוספות. סה״כ 75,600 נקודות. מה אפשר לעשות עם היתרה הזאת?

  • חמשעשרה לילות במלון מקטגוריה 1 (כל לילה עולה 5,000 נקודות). כלומר, פחות מ-90$ ללילה. הנה כמה מלונות טובים שתוכלו למצוא בקטגוריה זו: הייאט רג׳נסי קטמנדו, הייאט פלייס פנמה סיטי, הייאט אמריטסר, פארק הייאט צ׳נאי, הייאט רג׳נסי צ׳ונגצ׳ינג.

לחיפוש מלונות של הקבוצה ע״פ קטגוריה לחצו כאן.

לסיכום

רכישת נקודות במסגרת המבצע יכולה להשתלם בשני מקרים עיקריים: אם אתם מכירים בעל סטטוס גלובליסט שירצה לעזור לכם, או, אם יש לכם מימוש רצוי למלון מקטגוריה נמוכה יחסית וישתלם לכם יותר להשתמש בנקודות כדי להזמין בו חדר. לפעמים זה משתלם בגדול.

אני התארחתי בעצמי בהרבה מהמלונות שציינתי כאן למעלה וברוב המקרים המחיר בכסף לחדר רגיל היה גבוה מהמחיר שציינתי כאן לרכישת הנקודות הדרושות. אני משתמש במגוון תעריפים וביניהם תעריף P+C, תעריף AAA ועודואף פעם לא רוכש לילותבונוס קלאסיים בנקודות בלבד. גם ככה ארוכה היא הדרך לסטטוס גלובליסט אז לא צריך להאריך אותה עוד יותר.

השאר תגובה