וושינגטון היא אחת הערים האהובות עלי ביותר. בין השאר נהנית העיר מ׳שוק מלונות׳ מהטובים ביותר בארה״ב כשניתן למצוא אוסף מרשים של מלונות מצוינים בכל קטגוריות האירוח והמחיר. באופן טבעי, כבירתה של המעצמה המובילה בעולם, וושינגטון גם עמוסה במלונות יוקרה שמארחים באופן שיגרתי אורחים חשובים מאוד מכל העולם.

הווילארד, מלון של רשת אינטרקונטיננטל, הוא אחד ממלונות היוקרה המוכרים והוותיקים ביותר בעיר. הוא שוכן כמה מאות מטרים בלבד מהבית הלבן, על שדרות פנסילבניה, במיקום פנטסטי לתייר המבקר בעיר ומעוניין להגיע בהליכה לרוב נקודות העניין. במהלך השבוע מחירי החדרים במלון יכולים לנסוק מעל 500$/לילהאך במהלך הסופ״ש המחירים נמוכים משמעותית. זו מציאות מקובלת עבור מלונות רבים שמכוונים בעיקר לקהל לקוחות עסקי.

לילה אחד בוושינגטון

לטובת הביקור האחרון בעיר חשבתי להתארח במלון של קבוצת הייאט. אבל תמיד טוב לבדוק אפשרויות אחרות במקביל וכך יצא שבדקתי גם את התעריפים הזמינים במלון של רשת אינטרקונטיננטל. להפתעתי המחירים היו סבירים בהחלט.

כשבדקתי לראשונה המחיר לחדר מקטגוריית הבסיס היה 229$/לילה בלבד לפני מסים. אבל אז נזכרתי שהווילארד מציע גם תעריף וירטואוזו. על וירטואוזו כתבתי פוסט מוקדם יותר החודש.

Virtuoso 3

לשמחתי תעריף וירטואוזו היה זהה לתעריף הגמיש הרגיל של המלון. הלכה למעשה ויתרתי על הנחה קטנה שהייתה זמינה לחברי מועדון, בערך 5% בלבד, ובתמורה קיבלתי את סל ההטבות של וירטואוזו הכולל ארוחת בוקר, שדרוג אפשרי לחדר ו-100$ קרדיט לשימוש במלון. כמה נוח. מכיוון שהביקור שלי במלון היה באורך 36 שעות, מבוקר יום אחד ועד לערב שלמחרת, ידעתי שהקרדיט יהיה שימושי מאוד עבורי ויחסוך לי להוציא כסף מחוץ למלון.

זאת ועוד, המשכתי לעקוב אחר התעריפים במלון בשבועיים שלפני השהייה ולשמחתי בהזדמנות אחת התעריף הגמיש הרגיל, ואיתו תעריף וירטואוזו, ירד עד 199$/לילה בלבד. פניתי מיד לסוכן וירטואוזו דרכו הזמנתי את הלילה – CubeTravel – וביקשתי לעדכן את ההזמנה עם התעריף הנמוך. בקשתי בוצעה בתוך שעה קלה.

במהלך הצ׳קאין, שהיה זריז ומקצועי, קיבלתי מכתב המפרט את ההטבות המגיעות שלי כמי שהזמין את השייה בתעריף וירטואוזו. כמו כן הגיעו לי הטבות בתור בעל סטטוס פלטינום אמבסדורואני מזכיר, כפי שכתבתי בפוסט מתחילת החודש, שתעריף וירטואוזו אינו נחשב לתעריף סוכן ועל כן אינו מונע קרדיט במועדון המלונות וכל ההטבות הניתנות לסטטוס גבוה. פקידת הקבלה יידעה אותי שהקרדיט הכלול בתעריף וירטואוזו עומד לרשותי לשימוש חופשי במלוןבמסעדות, בבר, בשירות החדרים ואפילו עבור פריטים מהמיניבר בחדרושיש לי אפשרות להמיר את ארוחת הבוקר במסעדת המלון בקרדיט בסך 64$ להזמנת ארוחת בוקר לחדר.

Virtuoso Letter

חושבים שהקרדיט נוצל? אז בערב הזמנתי ארוחת ערב לחדר שכללה מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח. בנוסף לקחתי בירה מהמיניבר. מאוחר יותר ישבתי בבר המפורסם של המלון, Round Robin, כדי לנסות את המשקה הייחודי שמוגש שם כבר מעל 150 שנה. בבוקר למחרת אכלתי ארוחת בוקר במסעדת המלון. בשעות אחה״צ, לקראת הצ׳קאאוט, בדקתי גם את בית הקפה של המלון עם גיחה קצרה לקפה ומאפה. כל החיובים האלו, שהגיעו לבערך 95$ סה״כ, נמחקו מהחשבון כלא היו. תודה לך וירטואוזו. בצ׳קאאוט החשבון הסופי שלי הראה בערך 220$ כולל מסים וכמובן ששילמתי עם האמקס פלטינום החדש.

אין ספק שתעריף וירטואוזו הוא נכס אמיתי כשמדובר בשהיות קצרות ולא יקרות במיוחד במלונות מעולים. הקרדיט שמגיע במסגרת התעריף נותן חופש נהדר להנות מהאפשרויות השונות של המלון בלי לדאוג מהחיוב הסופי. במקרה של הווילארד זה יתרון עצום.

ואז הגיעו הנקודות

תעריף וירטואוזו, כאמור, אינו תעריף סוכן. על כן ההזמנה הופיעה מיד בחשבון שלי במועדון IHG Rewards ולאחר השהייה קיבלתי נקודות בהתאם.

ההפתעה הגדולה? הנקודות הגיעו כנגזרת של החשבון הסופי ׳המלא׳לפני שהורד ממנו הקרדיט בסך 100$ שהוא חלק מהתעריף. בנוסף אפילו קיבלתי ׳מתנת הגעה׳ של 600 נקודות. שימו לב ליתרות:

IC Willard Earn Points

3640 נקודות בסיס פרושן שהחשבון בצ׳קאאוט היה על סך של 364$ בדיוק לפני מסים. זה אומר, ככל הנראה, שמדובר על חיוב החדר בתוספת כל ההוצאות שחייבתי את החדר ובתוספת עלות ארוחת בוקר. אלא שבפועל, כאמור, כרטיס האשראי שלי חוייב רק ב-199$ לפני מסים.

הבונוס הנגזר, 50%, הוא תוצאה של סטטוס פלטינום במועדון ו-600 הנקודות הנוספות הן ׳מתנת הגעה׳ שגם היא הטבה של הסטטוס. בנוסף, כך הסתבר לי אח״כ, חיובי האוכל והשתייה במלוןשהוסרו בעת הצ׳קאאוטנספרו לכל דבר ועניין בקרדיט שקיבלתי במועדון וכך יצא שקיבלתי נקודות במסגרת המבצע התקופתי תחת אחת ההצעות.

IC Willard Trigger Promotion

בסיכום הדברים הלילה הזה עלה לי בערך 220$ כולל מסים ובתמורה קיבלתי חוויה נהדרת, חיסכון כספי לא מבוטל ובערך 6500 נקודות מועדון (~ 32$ בשווי ריאלי). בספק שהייתי יכול למצוא עסקה טובה יותר בעיר.

לסיכום

זה היה הביקור הראשון של בווילארד ואין צל של ספק שעוד אחזור אליו. המלון הפתיע אותי לטובה בכ״כ הרבה מובנים החל מהפאר של הלובי, דרך השירות המצוין של הצוות ועד תחושת ההיסטוריה שמתגלה בכל פינה ובכל דבר. אם תנסו את הווילארד אני משוכנע שלא תתאכזבוובתקווה שהמחירים לא יהיו גבוהים מדי בתאריכים הרלוונטיים.

שמחתי גם לגלות לאחר השהייה שהמלון נתן קרדיט על החשבון המלא לפני הסרת הקרדיט. כלומר, לא רק שתעריף וירטואוזו בהחלט מזכה בנקודותהוא מזכה ביותר נקודות. אני רואה את ההגיון שבדבר, אבל זו עדיין הייתה הפתעה טובה.

IC Willard 2

תגובה אחת

  1. הטבות VIP במלון יוקרה בלי סטטוס גבוה - FlyingOut

    […] אבל במקרים רבים השימוש בתוכניות האלו מספק ערך עצום ויוצר תמורה גבוהה מאוד לכסף. התמורה היא לעולם סובייקטיבית אבל בכל מקרה נכון לומר שהתוכניות האלו לא מספקות ערך רב שיכול לשדרג משמעותית את חוויית האירוח. הנה לכם דוגמה קטנה מהנסיעות שלי. […]

    הגב

השאר תגובה