20% הנחה באתר Club1Hotels

בסוף החודש שעבר מסר לי אחד המנהלים של אתר ההזמנות המעניין הזה הצעה בלעדית לקוראיי הבלוג: 20% הנחה ברכישת תוויקנייה בשווי 500$ ומעלה. כתבתי על כך פוסט.

כלומר, לא רק שהאתר מציע תעריפים מוזלים במיוחד למלונות רבים, ובפרט למלונות יוקרה, קוראי הבלוג יכולים להנות מהנחה נוספת וגורפת של 20%. בעיניי זה מבצע פנטסטי וכדאי להצטייד בתוויקנייה כעת כשהם זולים כ״כ.

המבצע הנוכחי בתוקף רק עד ה-30 לנובמבר! אז מהרו להזמין. אני בעצמי רכשתי תוויקנייה בקרוב ל-1000$ בשבועות האחרונים. לא ניתן לרכוש את תווי-הקנייה אונליין, לפחות בשלב זה, אז על מנת לבצע את הרכישה פנו לשירות הלקוחות של האתר במייל (MemberServices@Club1Hotels.com) או בטלפון (1-312-757-4866). צטטו את שם הבלוג כדי לקבל את ההנחה.

אם משום מה עדיין לא נרשמתם לאתרהירשמו כעת בחינם.

אגב, אם תרצו, לשלושת הימים הקרובים בלבד (עד הבוקר של ה-2 לדצמבר, שעון ישראל) מציע האתר ׳חברות לכל החיים׳ במחיר מוזל של 595$. כרגע האתר מציע הרשמה שנתית בחינם, אז לכאורה מדובר בעסקה לא כדאית, אבל ככל הנראה אחרי שלב ההרצה האתר יחל בהחלט לגבות כסף עבור חברות לכל שנה. בנוסף, כל מי שירכוש ׳חברות לכל החיים׳ יקבל במתנה 25,000 מיילים באחד ממספר מועדוני תעופה לבחירתו (לרבות במועדונים של אלסקה, אתיהאד, וירג׳ן אטלנטיק ויונייטד). כלומר, בונוס המיילים לבדו יכול להיות בשווי של קרוב ל-500$.

50% הנחה על לילות במלונות

מוקדם יותר החודש יצאה קבוצת המלונות אינטרקונטיננטל במגוון מבצעים מקבילים. סקרתי את כל המבצעים בפוסט אז תוכלו למצוא שם פרטים נוספים על המבצע ודוגמאות למחירים נמוכים שמצאתי.

שימו לב לתנאי המבצע: להזמנות עד ה-30 לנובמבר, לשהיות במהלך הסופ״ש בלבד ועד ה-4 למרץ, נדרשת הזמנה מוקדמת של חמישה ימים, התעריף המוזל דורש תשלום מראש ואינו ניתן לביטול (כמעט בכל המקרים) ולא ניתן לצבור קרדיט במועדון IHG Rewards.

שובר ללילהחינם במלונות מאריוט

עד מחרתיים, ה-30 לנובמבר, תוכלו להירשם למהדורה הנוכחית של מבצע MegaBonus של מועדון המלונות של קבוצת מאריוט. לעמוד המבצע לחצו כאן.

במסגרת המבצע ניתן להשיג שובר ללילהחינם (במלונות מקטגוריה 5-1) לאחר שתי שהיות בלבד במלונות הקבוצה ברחבי העולם עד ה-15 לינואר. פוטנציאלית מדובר במבצע אטרקטיבי במיוחד אז מהרו להירשם (ובמקרה הגרוע לא תנצלו את המבצע).

זיכרורק הזמנות ישירות מזכות בקרדיט במועדון ומכאן שרק הן נספרות לטובת המבצע הנוכחי.

בונוס של 30% בהמרת נקודות

מידע מלא על המבצע הזה של מועדון MileagePlus (יונייטד), אשר מסתיים גם הוא ב-30 לנובמבר, כתבתי בפוסט נפרד.

ההמרה אטרקטיבית בעיקר מהמועדונים של הקבוצות צ׳וייס, קלאב קרלסון ומאריוט (כלומר, בעקיפין גם מהמועדון של סטארווד). לא הייתי ממהר לרכוש נקודות במועדונים האלו רק כדי להמיר אותן, מה גם שרכישת נקודות במרבית המועדונים אינה מיידית, אבל אם יש לכם נקודות במועדון מלונות שאתם לא עושים בהן שימוש ואתם מעוניינים להגדיל את היתרה במועדון של יונייטדזו הזדמנות טובה.

אני בעצמי המרתי במסגרת המבצע נקודות רבות, שאת חלקן רכשתי במיוחד, ובכך הגדלתי משמעותית את יתרת המיילים שיש לי במועדון של יונייטד. מבחינתי זו הייתה הצלחה.

7 תגובות

  1. asaf

    זוהי הזדמנות נהדרת להודות לך על האתר club 1 hotels. כל פניה אליהם נענית במהירות, ובמקום שוברים קיבלתי החזר של 20% על הרכישות שלי לכרטיס האשראי בחזרה ללא קשר לסכום הרכישה שביצעתי דרכם. אכן מצאתי מחירים מצוינים שלא מצאתי אותם בשום אתר כולל באתרי המלונות (מריוט/הילטון/מרקיור וכו) ותוספת ההנחה הוזילה בצורה מדהימה את הקנייה.
    אכן הבנתי כי עד 30 לחודש הם יזכו ב 20% החזר , ותקווה אני כי מבצע זה יימשך בהנחה נוספת בדרך כלשהי.
    תודה שנית
    אסף

    הגב
  2. אלעד

    היי זקוק למלון ברגע האחרון בהלסינקי סופש הקרוב 3 לילות (שישי עד שני).
    יש המלצה אולי על אתר טוב לרגע האחרון?
    תודה רבה

    הגב
    • Lior @ FlyingOut

      יש מספר אתרי הזמנות שמתמחים במכירת חדרים ברגע האחרון אבל מניסיוני המחירים לא באמת נמוכים בצורה ברורה. בדוק ב-C1H קודם כל ונסה גם את פרייסליין/הוטוויר.

      הגב
  3. asaf

    עוד מבצע אטרקטיבי בנקודות של רשת הילטון מבושל כרגע
    קבלה של עד 80% תוספת בנקודות. המבצע עד סוף דצמבר.

    הגב

השאר תגובה