לאחיות אייר-פראנס ו-KLM יש נטייה להציע מחירים אטרקטיביים במיוחד לשוק הישראלי אבל הפעם הן עשו את זה בענק: כרטיסי הלוך/חזור לארבעה יעדים בסין, במחלקת העסקים, עולים החל מ-1135$ בלבד!

המבצע פורסם באתרים של שתי החברות אבל כרגע עדות לו נשארה רק באתר אייר-פראנס. אל חשש, התעריפים המוזלים-במיוחד עדיין עולים בתוצאות החיפוש גם באתרי החברות וגם באתרי השוואת מחירים דוגמת Kayak.

הערים הסיניות אליהן תוכלו לטוס: צ׳נגדו (CTU), שיאן (XIY), ווהאן (WUH) ושיאמן (XMN). הנה סיבה טובה אחת לבקר בצ׳נגדו:

Pandas

התעריפים הנמוכים זמינים ליציאה מת״א כמו גם ממספר ערים אחרות באירופה. המחירים מתחילים מ-999 יורו לכרטיס הלוך/חזור, אם כי מת״א המחיר הזול ביותר שמצאתי בינתיים הוא 1085 יורו עם KLM. לדוגמה, הנה עמוד המבצע באתר הגרמני של KLM:

KLM Business Class Fares from TLV
החברות מפעילות טיסות ישירות לכל אחד מארבעת היעדים האלו אבל תנאי התעריף מאפשרים לבצע קונקשיין במספר שדות נבחרים כמו בייג׳ינג (PEK) או הונג-קונג (HKG) בתאריכים נבחרים. ניתן גם לבצע עצירה אחת בכל כיוון (Stopover) בתמורה לעמלה נוספת.

התנאים העיקריים: 

  • מינימום שהייה: 7 ימים.
  • מקסימום שהייה: 30 ימים.
  • תקופת רכישה: עד ה-30 לאפריל.
  • תקופת נסיעה: מה-5 לאפריל ועד ה-30 לנובמבר.
  • שינוי הכרטיס: תמורת עמלה של 240 יורו לשינוי.
  • ביטול הכרטיס: לא ניתן לבטל את הכרטיס (למעט תוך 14 ימים, ע״פ החוק הישראלי, לרוכשים דרך האתרים הישראליים של החברות).

טיפ למקצוענים: ניתן לטוס עם אייר-פראנס לווהאן דרך הונג-קונג. הטיסה מפריס להונג-קונג מבוצעת ע״י ה-A380 הצרפתי וטיסת ההמשך ע״י מספר חברות אפשריות שהבולטת ביניהן היא דרגון-אייר החברה-הבת של קתאי פסיפיק.

ואל תשכחו לאסוף את המיילים על הכרטיסים האלו! מדובר בכמות מכובדת מאוד.

2 תגובות

  1. חמישה תעריפים מוזלים במחלקת עסקים – FlyingOut

    […] כבר יותר משנה וחצי שכמה חברות מברית סקיי-טים מציעות תעריפים מוזלים מאוד במחלקת העסקים בין אירופה לסין. בראשן ק.ל.מ ואייר פראנס, כשהיעדים המובילים בסין הם צ׳נגדו (CTU), שיאן (XIY), ווהאן (WUH) ושיאמן (XMN). בשנה שעברה תעריף מוזל כזה היה זמין גם ליציאה מת״א. […]

    הגב

השאר תגובה