בחודש שעבר ביליתי מספר לילות במלון Hyatt Regency Etoile שנמצא ברובע ה-17 של פריס במרחק הליכה קצר משער הניצחון. זה מלון עם אוריינטציה עסקית ולכן קשה לי להמליץ עליו לתייר הממוצע שמגיע לפריס בפעם הראשונה. יחד עם זאת, המלון צמוד למרכז קניות ולתחנת מטרו של הקו המרכזי ביותר בפריס – קו מספר 1 (הקו הצהוב, שעובר בכמה מהתחנות החשובות ביותר בעיר).

המלון שוכן במגדל בן 34 קומות מה שהופך אותו לענק במובנים של מרכז פריס. וכך, פחות או יותר חצי מחדרי המלון זוכים לנוף משוגע שכולל את שער הניצחון ומגדל אייפל. בקומה ה-34 נמצא בר בשם “Bar La Vue״ (כן, בתרגום: בר עם נוף). הבר מעוצב בצורה מאוד פריסאית ואכן מציע נוף מצוין.

Bar La Vue - Hyatt Regency Etoile Paris

Bar La Vue, Hyatt Regency Etoile Paris

בירה בפריס זה עסק יקר. אם אתם חייבים לשתות אלכוהול בעיר האורות כדאי שתעדיפו יין או אפילו שמפניה כי הם בדר״כ יהיו זולים יותר מבירה (קל וחומר אחת שמיובאת מחוץ לאירופה). כמה יקר? בקבוק ממוצע של שליש ליטר בירה יעלה בקלות מעל 10 יורו – ובברים שמכבדים את עצמם יכול להיות מינימום הזמנה שמחייב לפחות שתי בירות.

הבר בקומה ה-34 של מלון הייאט לא פראייר. הוא מציע שלוש בירות עם מחיר אחיד של 15 יורו לבקבוק. אפילו אחרי ירידת ערך היורו מדובר בכמעט 200 ש״ח לליטר של קרלסברג למשל. יוקר המחייה בת״א, אה?

Bar La Vue Beer-Manu

החדשות הטובות הן שיש ״1+1״ על אלכוהול בין השעות 17:00 ל-19:00 בכל יום אז לפחות אפשר לקבל בקבוק נוסף תחת אותם 15 יורו. אבל היי, אנחנו לא קונים רק את הבירות אלא גם את הנוף, לא?

אבל לי היה מכשול. בזכות סטטוס דיימונד במועדון גולד-פספורט הייתה לי גישה לטרקלין של המלון שנמצא בקומה ה-30 ונהנה מנוף משעמם למדי (הכיוון ההפוך למרכז העיר). בשעות הערב הטרקלין, כמו כל טרקלין, מציע מבחר אלכוהול בחינם – לרבות מספר בירות. ראוי לציין שהטרקלין מציע גם משקאות לא אלכוהוליים ואוכל – כך שיש לו יתרון על פני הבר אם אתם מעוניינים במשהו מעבר לבירה.

ואנחנו מגיעים לשאלה: אם הייתה לכם כניסה לטרקלין שבו אוכל ושתייה ניתנים בחינם, האם הייתם מוכנים לשלם 15 יורו (לפחות) רק כדי לשבת במקום עם נוף טוב יותר? 

השאר תגובה