שמו של השובר הוא ״Ambassador Complimentary Weekend Night Certificate״ אבל הוא נקרא בקיצור ״Ambassador Certificate״ או פשוט ״AMB Cert״.

איך מקבלים את השובר?

השובר נכלל בערכת החבר שנשלחת למצטרפים חדשים ולאלו שחידשו את החברות השנתית. הצטרפות למועדון עולה כ-200$, וחידוש חברות עולה כ-150$ (אם כי ניתן אפילו לחדש חברות באמצעות נקודות של מועדון IHG Rewards).

האם לשובר יש תוקף?

כן, כל שובר תקף ל-12 חודשים בלבד וחודש התפוגה מודפס על השובר עצמו.

מה מקנה השובר?

השובר מקנה ׳לילה שני חינם׳ – כולל כל המסים וההיטלים – במסגרת שהייה של שני לילות ומעלה בכל מלון של הרשת בעולם. לכן השובר נקרא לעיתים ׳שובר BOGO׳ (כלומר: Buy One, Get One). בשהייה של שלושה לילות ומעלה הלילה השני יהיה בחינם.

כלומר, לא נמחק לילה במחיר הממוצע מכל ההזמנה – אלא עלות הלילה השני.

איך משתמשים בשובר?

השובר מחייב שימוש בתעריף ייחודי שמופיע בתוצאות החיפוש בשם ״Ambassador Certificate״. חיפוש רגיל באתר המועדון לא יעלה את התעריף בתוצאות החיפוש, ולכן השתמשו בקישור הזה.

 InterContinental Ambassador Weenend Rate

התעריף הייחודי הוא גמיש ושווה במחיר לתעריף הגמיש הרגיל (Best Flexible Rate, או בקיצור: BFR). באישור ההזמנה הלילה השני לא יופיע כחינמי, אבל הוא יימחק מהחשבון במהלך הצ׳ק-אין בתמורה למסירת השובר עצמו.

חובה למסור את השובר במהלך הצ׳ק-אין כדי למחוק מהחשבון את הלילה השני של ההזמנה.

כיצד נרשמים הלילות לחשבון במועדון IHG Rewards?

פורמלית כל הלילות, למעט הלילה השני, אמורים להירשם כלילות תקפים לסטטוס ולצבור נקודות בהתאם לחיוב. בפועל, מלונות רבים מחשיבים גם את הלילה השני כלילה תקף לסטטוס.

במידה והמלון מקרדט את השהייה בצורה לא נכונה – ניתן לפנות במייל לשירות הלקוחות של המועדון (ambassador@ihg.com) והטעות בדר״כ תתוקן בתוך שעות בודדות.

האם ניתן להשתמש בשובר לחדרים משודרגים?

התשובה הקצרה היא כן. פורמלית, ע״פ אתר המועדון, לא ניתן להשתמש בשובר לטובת הזמנת סוויטות אם כי בפועל כל מלון בוחר איזה חדרים, וסוויטות, יהיה ניתן להזמין באמצעות התעריף הייחודי. מלונות רבים מאפשרים להזמין את כל הסוויטות שלהם באמצעות תעריף זה.

בדוגמה הבאה – הזמנת סוויטה במלון של הרשת בטוקיו. שימו לב לאפשרות הביטול (תעריף גמיש), ושימו לב שהלילה השני יקר יותר מהלילה הראשון – ועלותו היא שתמחק מההזמנה.

 InterContinental Ambassador Weenend Rate 2

מהו ערכו הריאלי של השובר?

תיאורתית השובר שווה מאות דולרים אם הוא מנוצל במלונות יקרים של הרשת כמו לה-גראנד בפריס, אמסטל באמסטרדם, טיימס-סקוור בניו-יורק, פארק-ליין בלונדון וכיוצ״ב מלונות שלילה בהם יכול לעלות בקלות 500$ ומעלה. אלא שברוב המקרים השובר לא הופך לחינם לילה שאחרת היה נקנה בכסף, והוא מנוצל במלונות שבהם הלילה הממוצע עולה קרוב יותר ל-250$.

כך, ריאלית, השובר לבדו יכול לעלות בערכו על עלות ההצטרפות למועדון (200$ לשנה הראשונה).

אבל, זיכרו, השובר תקף לשנה אחת ואינו ניתן להעברה. העובדות האלו מורידות את ערכו הריאלי.

הנה כל הקישורים שתצטרכו:

הרשמה חינם למועדון IHG Reward

הצטרפות למועדון Ambassador Program

חיפוש התעריף הייחודי באתר הקבוצה

תנאי המועדון המלאים

 IHG Website Search

תנאי השובר המלאים, באנגלית, מתוך אתר המועדון: 

Only available to InterContinental Ambassador members.

Upon purchase and renewal of InterContinental® Ambassador status, an Ambassador 'Complimentary Weekend Night Certificate' (the "Certificate") is awarded. Each Certificate isvalid for 12 months from the date of issue and is redeemable in conjunction with a minimum two-night weekend stay when booking the Ambassador 'Weekend rate' at any InterContinental Hotels & Resorts property (not valid at any other IHG® hotel brands). The Certificate is valid for one complimentary room night on the second night of a paid Ambassador 'Weekend rate' booking and may only be booked online (www.intercontinental.com/AMBWeekend) or by contacting the Ambassador Service Centre at ambassador@priorityclub.com. The Certificate is not valid on any other rates or for suite bookings. Advance reservations required. Rooms on the Ambassador 'Weekend rate' are subject to availability. The original Certificate must also be presented at time of check-in to the hotel or the hotel may decline the booking. One Certificate may be used per stay. Certificates are valid only for the member who has InterContinental Ambassador status, and are not transferable. Sale or barter of the Certificate will render it void. The Certificate is valid for room and tax only. Reward Nights do not apply in conjunction with the Certificate. Certificate cannot be used in conjunction with any other promotion or free night offer.

Please note that the reservation will show full rate on both nights during the online booking process. This will be adjusted by the hotel on check-in to reflect as complimentary on the second night only when member presents the original Certificate. 'Weekend' is determined as follows: Friday, Saturday and Sunday, except in the Middle East where hotels may define the weekend as Thursday, Friday and Saturday.

4 תגובות

השאר תגובה