מבצעים לרכישת נקודות מופיעים מספר פעמים בשנה. הבונוס המוצע במסגרתם נע בין 50% ל-100%, כך שהמבצע הנוכחי מציע את הבונוס שנחשב למקסימלי ע״פ נתוני העבר. כל חבר מועדון יכול לרכוש או לקבל עד 60,000 נקודות בשנה קלנדרית. לרכישת נקודות לחצו כאן.

חשוב לזכור שקיים טריק באמצעותו ניתן לרכוש נקודות ב-6$ ל-1,000 בכל עת. זו אומנם לא דרך המלך לרכישת נקודות, אבל המחיר אטרקטיבי והנקודות המושגות בדרך זו אינן נספרות למכסה השנתית של רכישת נקודות. לכן, בעיניי, רכישת נקודות ישירה עדיפה תמיד כשקיימת האפשרות והמחיר דומה (או נמוך יותר, כמו במסגרת המבצע הנוכחי).

אני ממליץ שלא לרכוש נקודות בצורה ספקולטיבית לחלוטין. זיכרו שמלונות יכולים לשנות קטגוריה בכל עת, לפעמים בהתראה קצרה למדי, ובכלל המועדון רשאי לשנות את תנאיו כרצונו ובכך להוריד (או להעלות, תיאורתית) את ערך הנקודות. אבל אם יש לכם חופשה מתוכננת ואתם יודעים כבר עכשיו עם וודאות גבוהה שתדרשו לכמה לילות ביעדים יקרים – בידקו בהחלט את האפשרות של שימוש בנקודות מועדון ורכשו את הכמות הדרושה.

כך, לדוגמה, ב-40,000 נקודות תוכלו לרכוש לילה במלונות במיקומים אטרקטיביים כמו יוניון-סקוור בסן-פרנסיסקו או טיימס-סקוור בניו-יורק. ב-5.75$ ל-1,000 נקודות זה אומר 230$ (זיכרו שאין מסים על לילות-בונוס) – וזה מחיר מצוין למלונות טובים באזורים האלו.

כמו כן, IHG Rewards מקיים מבצע קבוע בשם PointBreaks במסגרתו מוצעים, אחת לכמה חודשים, מאות מלונות ברחבי העולם במחיר אחיד של 5,000 נקודות ללילה בלבד (~29$ ברכישת הנקודות). בעבר הופיעו במבצע הזה מלונות מעולים, חלקם מרשת אינטרקונטיננטל היוקרתית, שלפעמים גובים מאות דולרים ללילה אך ברשימות האחרונות מופיעים בעיקר מלונות פשוטים יותר שהמבצע עדיין מוזיל את העלות שלהם אבל לא באופן דרמטי.

השאר תגובה