בהזדמנות זו אני רוצה להגיד לכם תודה. לכל מי שקורא את הפוסטים שאני מפרסם, לכל מי ששולח מדי פעם שאלות, הערות ומחמאות במייל או בפייסבוק, לכל מי שעושה לייק, לכל מי שמספר על הבלוג למכריו כדי שיכנסו גם הם לקרוא וללמוד. אני באמת מופתע ומוחמא כל פעם מחדש כשאני רואה את כמות הקוראים עולה ועולה מדי חודש וכשאני מקבל עוד ועוד מיילים והודעות. 

רגע לפני פסח – מה נשתנה?

האתר החדש נבנה בפלטפורמה שונה והוא אמור להיות מהיר יותר, נוח יותר לשימוש ומותאם למכשירים ניידים. העיצוב הנוכחי צפוי לעבור מספר שינויים קוסמטיים בעתיד הקרוב. 

האתר החדש הוא יותר מבלוג בלבד. הוא למעשה בנק-מידע לנוסעים תכופים ומזדמנים כאחד וכולל בין השאר: מדריך למתחילים, מילון מונחים, סקירות על מועדוני תעופה ומועדוני מלונות, ביקורות, המלצות על אתרי השוואת מחירים ואתרי הזמנות, עמוד ייעודי למבצעים ועוד. באפשרותכם גם להירשם לעיתון שבועי במייל כך שתוכלו לקבל במרוכז, אחת לשבוע, את כל הפוסטים שעלו לאתר. 

באתר אני גם מציע, לראשונה, שירותי ייעוץ בתשלום לאנשים פרטיים ולחברות. אם תרצו שאעזור לכם לשדרג את חוויית הטיול הבא, ואולי לחסוך הרבה כסף בתהליך, חפשו את השירות המתאים עבורכם וצרו איתי קשר! אשמח לעמוד לשירותכם ולהשתמש בניסיון האישי שלי כדי לבנות עבורכם את הטיול המושלם.

מה קורה לאתר הקודם?

לפחות בחודשים הקרובים האתר הקודם, www.flyingout.net, יישאר כפי שהוא בכתובתו הנוכחית. הסיבה העיקרית היא שלא כל הפוסטים והקישורים הועברו לאתר החדש והתהליך בעיצומו. יחד עם זאת, האתר הקודם לא יעודכן מעתה ועמוד הפייסבוק יפנה לאתר החדש. 

נהנים מהבלוג? רוצים לעזור בקידומו?

אודה לכם מאוד עם תפיצו את כתובת האתר החדש בין בני משפחה, חברים וקולגות בעבודה. אני מאמין שכל מי שאוהב וחושב על נסיעות לחו״ל יוכל למצוא מידע מועיל, מעניין ובתקווה גם מהנה בין דפי האתר. 

אתם מוזמנים גם לשתף את הפוסט הזה, לעשות לייק, להגיב, להמליץ ואפילו להדפיס אותו ולתלות אותו בלוח המודעות השכונתי שלכם (רק אם ממש מתחשק לכם להגזים).

תודה מראש לכל מי שיעשה מאמץ כלשהו לקדם את הבלוג!

זיכרו – אני זמין לכל שאלה, תהייה, הארה וכיוצ״ב. כמובן שאשמח לקבל את התרשמותכם מהאתר החדש וכל הערה שיש לכם לשיפורו. כתובת המייל החדשה היא ״lior@flying-out.com״ אבל מי שרגיל להשתמש בכתובת המייל ״2travel4less@gmail.com״ מוזמן להמשיך כהרגלו כי שתי התיבות פעילות. 

שוב תודה לכם על הקריאה ואני מקווה שתהנו מהאתר החדש,

ליאור, FlyingOut.

השאר תגובה