השינויים יכנסו לתוקף ב-1 לאוגוסט. ראו את הרשימה במלאה באתר הייאט. התאריך מתייחס ליום ביצוע ההזמנה ולא לשהייה עצמה. יחד עם זאת, הייאט תציע החזר בנקודות ללילות-בונוס שהוזמנו כבר או יוזמנו עד ה-1 לאוגוסט במידה והמלון ירד בקטגוריה.

אלו השינויים הבולטים ברשימה:

(א) מלונות רבים של הקבוצה בהודו יורדים בקטגוריה אחת. ביניהם: הייאט אמדבאד, הייאט אמריטסר, הייאט בנגלור, הייאט היידרבאד, הייאט פונה, הייאט רג׳נסי צ׳נאי ועוד. פארק הייאט צ׳נאי יורד גם הוא קטגוריה אחת והופך להיות המלון היחיד העולם של הרשת הבכירה ביותר של הקבוצה הנמצא בקטגוריה 1 ודורש רק 5,000 נקודות ללילה. ניסיתי את המלון בשנה שעברה ונהנתי מאוד.

Park Hyatt Chennai Suite

Park Hyatt Chennai – Park Suite

(ב) מספר מלונות מוכרים של רשת גרנד הייאט עולים מקטגוריה 2 לקטגוריה 3, ביניהם: גרנד הייאט סיאול אינצ׳ון, גרנד הייאט סנטיאגו, גרנד הייאט עמאן וגרנד הייאט צ׳נגדו. האחרון הוא אחד המלונות שאני הכי רוצה לנסות באסיה בכלל ובסין בפרט.

Chengdu

Chengdu

(ג) שני מלונות באירופה יורדים מקטגוריה 3 לקטגוריה 2 ובכך הופכים אטרקטיביים הרבה יותר, והם: הייאט רג׳נסי סלוניקי והייאט רג׳נסי בלגרד.

Hyatt Regency Thessaloniki

Hyatt Regency Thessaloniki

(ד) מלון הייאט רג׳נסי ליד שדה התעופה של סן-פרנסיסקו עולה מקטגוריה 2 לקטגוריה 3. חבל, זה מלון שהתארחתי בו לא מעט פעמים ובין השאר השתמשתי בתעריף כסף+נקודות שהוא אטרקטיבי מאוד במלונות מקטגוריה 2.

Hyatt Regency SFO Example Rates

(ה) מלון הייאט סנטריק סאות׳ ביץ׳ מיאמי יורד מקטגוריה 6 לקטגוריה 4. זו בשורה טובה מאוד כי עכשיו להייאט יש עוד מלון אטרקטיבי במיאמי שיציע חדרים ב-15,000 נקודות ללילה בלבד.

Hyatt Centric South Beach

Hyatt Centric South Beach

(ו) מלון גרנד הייאט בשדה התעופה של דאלאס עולה מקטגוריה 3 לקטגוריה 4. זה אולי מלון-השדה הטוב ביותר בארה״ב שמציע נוף קידמי ומרשים מאוד למסלולים של השדה. יחד עם זאת, בסמוך לשדה קיים גם מלון של רשת הייאט רג׳נסי שהוא מלון טוב מאוד ובאופן עקבי זול יותר מאחיו הגדול.

Grand Hyatt DFW

Grand Hyatt DFW

לסיכום

אם אתם מתכננים להתארח במלונות הייאט בהמשך השנה כדאי לכם להעיף מבט ברשימה ולבדוק אם אחד המלונות הרלוונטיים עבורכם עלה או ירד בקטגוריה. אפשר וכדאי לבצע הזמנות ספקולטיביות אם אתם מעוניינים באחד המלונות שעולים בקטגוריה או שתיים – שהרי לילות-בונוס ניתן לבטל ללא קנס.

השאר תגובה