הפוסט הזה נכתב מהטרקלין של אמריקן (Admiral’s Club) בשדה התעופה של סנטיאגו (SCL). בשנתיים האחרונות אמריקן משדרגת ומעצבת מחדש חלק מהטרקלינים שלה והטרקלין בסנטיאגו הוא אחד מהם. כנראה שהם מאוד גאים בתוצאה לפי המייל שקיבלתי.

כך נכתב במייל שקיבלתי לפני יומיים:

The Admirals Club Santiago cordially invites you to enjoy our renovated Club. Your opinion matters to us. We have focused on your previous travel needs such a quite environment and comfort to relax before your trip. Because of this and thinking about your preferences, we have been working hard refurbishing and renovating our Club. We look forward to your visit, please join us between gates 18 and 19.

אני לא זוכר שאי פעם קיבלתי במייל הזמנה לטרקלין.

מצד אחד – כמה מגניב (ושימושי) לשלוח מייל כזה. מצד שני – אם כל טרקלין ייעודי בכל שדה שאני עתיד לעבור בו ישלח לי מייל…

בכל מקרה,

הטרקלין של אמריקן בסנטיאגו החל תהליך שדרוג בשנה שעברה, כי הוא באמת היה אחד הטרקלינים היותר מיושנים של אמריקן, והשלים את תהליך השדרוג בתחילת 2016. הטרקלין לא נסגר בשום שלב אלא כל אחד משני אגפיו שופץ בזמן אחר.

American AC Lounge SCL Details

לא אכתוב עליו ביקורת מפורטת כי הוא באמת אחד הטרקלינים המשעממים ביותר שיצא לי לעבור בהם לאחרונה. לפחות עכשיו, אחרי השיפוץ, הוא נראה טוב ויש שקעי חשמל ליד רוב המושבים. סה״כ ההיצע בטרקלין הזה מוגבל למדי: באגף אחד נמצא בר משקאות עם מבחר הוגן למדי אבל לא יוצא מן הכלל ובאגף השני נמצא מזנון בופה קטן למדי עם מבחר הוגן אך מצומצם של מאכלים קרים. שום דבר לכתוב עליו הבייתה.

אגב, לנוסעי ברית OneWorld, בשדה קיים גם טרקלין-הבית של לאטאם (החברה המאוחדת של LAN ו-TAM). לא נכנסתי אליו אבל שמעתי שגם הוא רק נראה טוב.

2 תגובות

  1. טיוליולי: ארה״ב וארגנטינה בשבועיים וחצי – FlyingOut

    […] לדוגמה, את הפוסט ״מדריך: איך להזמין חבילות לחו״ל״ כתבתי לאחר שאספתי שתי חבילות במלון אנדז וול-סטריט בדרום מנהטן. במהלך הנסיעה פרסמתי גם פוסטים על חוויות שונות כמו איך יצאתי מ-JFK בפחות מרבע בשעה או למה קיבלתי הזמנה במייל לטרקלין בשדה תעופה. […]

    הגב
  2. הדרך חזרה מארגנטינה – FlyingOut

    […] בסנטיאגו ביליתי שעתיים או שלוש בטרקלין המחודש של אמריק…. בטרקלין יש בופה אוכל מצומצם אבל בכל מקרה העדפתי לחכות לארוחת הערב במטוס. תקראו לי משוגע אבל אני סה״כ מרוצה מתפריט האוכל של אמריקן. […]

    הגב

השאר תגובה