לילות-בונוס במועדון של קבוצת אינטרקונטיננטל מתחילים, באופן שיגרתי, מ-10,000 נקודות ללילה (מלונות בקטגוריה 1) ומגיעים עד 60,000 נקודות ללילה (מלונות מקטגוריה 11).

במסגרת המבצע התקופתי המתחדש PointBreaks מוצעים כמה עשרות מלונות, לרוב בין מאה למאתיים, במחיר אחיד של 5,000 נקודות בלבד למשך חודשיים או שלושה (משתנה). ברשימה תוכלו למצוא מלונות ממגוון קטגוריות במועדון – לרבות מלונות שרגילים לגבות מאות דולרים ללילה עבור החדר הבסיסי שלהם. כל מלון מציע רק מספר מוגבל של חדרים בכל לילה בתעריף המבצע.

תעריף המבצע תקף כאמור רק לחודשיים שלושה. במהלך תקופה זו צריך גם לבצע את ההזמנה וגם לשהות בפועל במלון. או במילים אחרות: מבצע PointBreaks מיועד בעיקר לנוסעים ספונטניים יותר.

המלונות המשתתפים ברשימה החדשה

את הרשימה המלאה תוכלו למצוא בקישור הזה. (נכון לרגע זה הרשימה אינה מעודכנת בעמוד הייעודי של המבצע באתר הקבוצה. בהמשך היום, כשהרשימה החדשה תכנס לתוקף, תוכלו למצוא את הרשימה בעמוד הזה).

הרשימה החדשה, ברוח הרשימות מהשנתיים האחרונות, די מאכזבת. יש בה מלון אחד בלבד של רשת אינטרקונטיננטל והוא בקולומביה (InterContinental Cali).

באסיה תוכלו למצוא כמה מלונות של רשת קראון פלאזה לרבות זה בקטמנדו.

באירופה אפשר למצוא, בין השאר, את המלונות של רשת הולידיי-אין בליון, דרזדן וסלרנו (שלושה יעדים תירותיים למדי, אם כי זו עונת החורף). כמו כן אפשר למצוא ברשימה את קראון פלאזה בלגרד.

בארה״ב, כרגיל, יש מגוון רחב מאוד של מלונות הולידיי-אין והולידיי-אין אקספרס בכל מיני ערים קטנות, כבישים ראשיים וכיוצ״ב יעדים שנהנים מתפוסה נמוכה מאוד בחודשי החורף (וגם בחודשי הקיץ, לרוב).

אלו המלונות המשתתפים באירופה:

Hotels in Europe:

France

Germany

Italy

Kazakhstan

Russia

Serbia

Spain

Turkey

United Kingdom

אין לכם נקודות בחשבון?

לא נורא. עד ה-16 לנובמבר המועדון מציע בונוס נדיב לרכישת נקודות שיכול להגיע עד 100% (כל חשבון זוכה לבונוס אחר, בדקו כאן). תחת הבונוס הגבוה ביותר מחיר הנקודות יורד עד כדי 5.75$ ל-1,000. כלומר, כמעט 29$ לרכישת 5,000 נקודות.

זיכרו שגם ללא המבצע יש טריק בעזרתו ניתן לרכוש נקודות של IHG Rewards במחיר שמתחיל מ-6$ ל-1,000 נקודות. וקל מאוד לשמור על החשבון פעיל כדי שהנקודות האלו לא ימחקו.

לסיכום

המועדון של קבוצת אינטרקונטיננטל הוא מועדון מומלץ מאוד ל׳שחקנים מתחילים׳ ונוסעים מזדמנים. הוא מאפשר לצבור נקודות די בקלות, הוא מציע מבצעים תקופתיים אטרקטיביים, לקבוצה יש פוטפוליו של מעל 5,000 מלונות ברחבי העולם ויחסית קל לממש את הנקודות בתמורה גבוהה. מבצע PointBreaks יוצר גם הוא הזדמנות למימוש נקודות באופן אטרקטיבי מאוד ולכן כדאי לעקוב אחריו.

בהצלחה בהזמנה!

השאר תגובה