אלעל עדיין שיאנית העולם באיחורי טיסות

אתר FlightStats, המתמחה באיסוף וניתוח נתונים מעולם התעופה ונחשב לסמכות בתחום, פרסם את נתוני הפעילות של 39 חברות תעופה מובילות מרחבי העולם בחודש אוקטובר. כצפוי אלעל שומרת בדירוג על המקום האחרון כש-63.2% מטיסותיה נחתו ביעדן באיחור (רבע שעה ומעלה, זו ההגדרה). בשביל האומדן הנה הנתון המקביל במספר חברות מתחרות: איבריה עם 8.6% בלבד (מקום שני), בריטיש עם 23.3% (מקום עשרים ושבע), יונייטד עם 15.5% (מקום שש עשרה) ואייר פראנס עם 19.6% (מקום עשרים).

1500 נקודות של מאריוט במתנה

כן, תוך שתי דקות וכמה קליקים כל חבר במועדון Marriott Rewards יכול לקבל 1500 נקודות בחינם. כל מה שצריך לעשות זה לקשר את חשבונות הטוויטר, אינסטגרם ופייסבוק כשכל קישור כזה שווה 500 נקודות. המבצע בתוקף לחודש אחד עד ה-7 לדצמבר. זיכרו שכעת ניתן להעביר נקודות בצורה חופשית בין המועדונים של מאריוט וסטארווד (SPG) ביחס של 1:3 לטובת המועדון של סטארווד. כלומר, ניתן באמצעות המבצע הזה לצבור 500 נקודות של SPG.

מבצע טיסות של רויאל ג׳ורדניאן ליעדי צפון-אמריקה

חברת התעופה הירדנית, שחגגה לא מזמן עשרים שנים של פעילות בישראל, מציעה כעת מחירים אטרקטייבים במסגרת מבצע חדש שיהיה בתוקף עד ה-30 לנובמבר (ליציאות עד ה-15 ליוני בלבד). בין מחירי המבצע: לניו-יורק החל מ-615$, לשיקגו ולוס-אנג׳לס החל מ-750$, למיאמי ואורלנדו החל מ-715$. טיסות רויאל ג׳ורדניאן לארה״ב מופעלות ע״י מטוסי דרימליינר חדישים ונוחים. כמו כן, החברה מאפשרת לכל הנוסעים לשלוח שתי מזוודות לבטן המטוס ללא עלות נוספת – יתרון אמיתי על פני רוב החברות.

מבצע על טיסות אלעל ליומיים בלבד

בהחלט לא מבצע שובר-שוק, שום דבר להתרגש ממנו, אבל המחירים כן מעט נמוכים יותר אבל זמינים רק בתאריכים נבחרים (כל יעד וצמדי-הטיסות שלו). המבצע זמין רק ב-9 וב-10 לנובמבר. מחירים לדוגמה: בריסל החל מ-190$, אמסטרדם החל מ-260$, בוסטון החל מ-640$, לוס-אנג׳לס החל מ-800$ ועוד.

ליומיים הקרובים: עד 50% הנחה על מלונות קבוצת אקור

מבצע עולמי חדש לקבוצת המלונות אקור, עד ה-12 לנובמבר בלבד, מציע עד 50% הנחה וארוחת בוקר חינם ביותר מ-600 מלונות של הקבוצה ברחבי העולם. ההנחה המקסימלית ניתנת רק לחברי מועדון בסטטוס פלטינום, אבל גם חברי מועדון ללא סטטוס (הרשמה בחינם) יכולים להנות מעד 40% הנחה וארוחת בוקר בחינם. כמובן שתעריף המבצע הוא קשיח, ללא שינוי וללא ביטול, לשהיות בין ה-18 לנובמבר 2016 ועד ה-5 למרץ 2017.

השאר תגובה