מבצע במועדון קלאב קרלסון: כפל נקודות או כפל לילות לסטטוס

המבצע החדש, שנקרא ״Decisions decisions״, מציע לחברי המועדון להירשם ולבחור אם לקבל כפל נקודות בסיס (40 נקודות ל-1$ במקום 20 נקודות ל-1$) או כפל קרדיט לילות לסטטוס (EQN) עד סוף שנת 2016. כמובן שהאפשרות השניה כדאית אך ורק למי שקרוב מספיק להשגת סטטוס גבוה במועדון השנה – ובפרט סטטוס גולד שדורש 35 לילות (או 20 שהיות). 

להתראות Dragon Air, שלום Cathay Dragon

דראגון אייר נולדה בשנת 1985 בהונג-קונג והפכה למתחרה ישירה של קתאי פסיפיק במספר קוים אזוריים. ב-1990 לקתאי כבר הייתה אחזקה בחברה הצעירה בעיקר דרך החברה-האם שלה. בסוף 2006 – בדיוק לפני עשור – השתלטה קתאי על החברה לגמרי והפכה אותה לחברה-בת שתתמקד בקוים אזוריים בלבד אך שמרה על פעילותה הנפרדת והעצמאית תחת קוד המפעיל שלה (KA). בחודשים האחרונים נמצאת דראגון אייר בתהליך של מיתוג מחדש וב-21 לנובמבר תשנה רשמית את שמה לקתאי דראגון. כמו כן, צביעת המטוסים שלה השתנתה ומתאימה כעת לצביעתה של קתאי רק בצבע אדום במקום ירוק. חשוב להבהיר: דראגון אייר, ובשמה החדש קתאי דראגון, אינה חברת לואוקוסט.

אמירטס מפעילה מעתה רק מטוסי בואינג 777 ואיירבאס A380

חברת התעופה הגדולה בנסיכויות המפרץ, וכנראה היחידה מהן שרווחית, הוציאה משירות את מטוסי האיירבאס A330 ו-A340 שהיו לה וכעת הצי שלה כולל אך ורק את דגמי בואינג 777 (סה״כ 160 מטוסים) ואיירבאס A380 (סה״כ 85 מטוסים). אמירטס היא החברה שמחזיקה הכי הרבה מטוסים משני הדגמים האלו בצי. לאמירטס יש כיום צבר הזמנות עתידיות של לא פחות מ-234 מטוסים בשווי-שוק מוערך של מעל 110 מליארד דולר (!).

טיסת הלילה של אלעל מת״א לניוארק בוטלה בשל עיצומי הטייסים

הטיסה, שתוכננה להמריא קצת אחרי חצות בין ה-13 ל-14 בחודש, בוטלה בשעות הערב ע״י החברה. כתוצאה מכך בוטלה גם טיסת החזור מניוארק. אלעל הודיעה כי תשיב ללקוחות את כספם (וככל הנראה תאלץ להוסיף פיצויים ע״פ החוק הישראלי). הטיסות בוטלו בשל עיצומים מצד טייסי החברה על רקע סכסוך עבודה צפוי. מדובר בשפל חדש מצד וועד טייסי אלעל שפוגע בצורה אכזרית במוניטין של החברה ובפעילותה התקינה. 

מבצע: עד 50% הנחה במלונות קבוצת אקור

קבוצת אקור נוהגת לצאת במבצעים עולמיים אחת לכמה חודשים. חלקם טובים יותר מאחרים. המבצע הנוכחי אטרקטיבי למדי ומציע עד 50% הנחה במגוון יעדים. להזמנות בעשרת הימים הקרובים, עד ה-24 לנובמבר, ולשהיות בחודשים הקרובים בלבד (כל יעד וטווח התאריכים שלו).

מבצע: עד 30% הנחה במלונות קבוצת הילטון

מבצע חורף סטנדרטי של הילטון שיהיה בתוקף עד ה-31 לינואר. ההנחות הן לא שוברות-שוק. היתרון של המבצע הזה הוא שניתן להזמין שהיות כמעט לכל התאריכים עד סוף 2017. החיסרון של המבצע הזה הוא שהתעריף המוזל הוא קשיח – ללא אפשרות ביטול או שינוי. באופן אישי אני לא משתמש במבצעים כאלו כדי להזמין חדרים, אבל, אם יש לכם שהייה שאתם יודעים בוודאות שתצטרכו ואתם מוכנים לשלם כבר עכשיו כדי לקבל מחיר טוב – זו הזדמנות להזמין. 

הירשמו כדי לקבל נסיעות אובר חינם משדות תעופה בארה״ב

אני מעריץ נלהב של אובר ומשתמש בשירותי החברה בכל הזדמנות. אחד המאפיינים החיוביים של החברה הוא עודף המבצעים שהיא מציעה. כעת מציעה החברה, כנראה לזמן מוגבל מאוד, הטבה נפלאה של שתי נסיעות חינם (עד 65$ כל אחת) ממגוון שדות תעופה בארה״ב למרכזי הערים למי שיבחר לשלם עם כרטיס אשראי של אמריקן אקספרס. כדי להנות מההטבה עליכם להוסיף את הקוד ״AMEXAIRPORT" לחשבון שלכם (ביחרו ״Payment״ ואז בתחתית העמוד ״Add Promo Code״). לנסיעות עד סוף השנה. מהרו להזין את הקוד!

אלאיטליה במבצע טיסות במחלקת העסקים לאיטליה ושאר אירופה

המבצע בתוקף עד מחר, ה-18 לנובמברֿ, אז מהרו להזמין! ליציאות עד ה-19 למרץ 2017 (כלומר, לכל עונת החורף). כרטיסים החל מ-500$ ליעדים באיטליה והחל מ-600$ ליעדים באירופה כמו לונדון, אמסטרדם, ברצלונה, מינכן ועוד. הטיסות הן במחלקת כרטוס I שמאפשרת צבירת מיילים נדיבה במועדוני תעופה רבים. דמי שינוי/ביטול לכרטיסים בסך 100$ בלבד.

אלעל שוקלת מהלך קיצוני נגד טייסיה

ע״פ כותרת בעיתון ׳ישראל היום׳ שוקלת החברה מהלך יצירתי אך קיצוני: להחכיר את כל מטוסיה לחברות ליסינג (חכירה יבשה) ובמקביל להחכיר אותם חזרה בצורה של חכירה רטובה (כלומר, מטוסיה שלה עם צוותים זרים). בדרך זו אלעל תוכל להמשיך להשתמש בצי שלה אך תותיר את צוותי האוויר ללא עבודה. מדובר אומנם בפיתרון לבעיה קיימת אבל פיתרון לא סביר שלא יוכל להחזיק מעמד לאורך זמן. מה גם שאני בספק רב לגבי חוקיותו של המהלך כי אז למעשה החברה לא תספק ללקוחותיה, בצורה גורפת, את המוצר עליו שילמו (טיסות המופעלות ע״י צוותי אוויר ישראלים). זאת ועוד, מהלך כזה ככל הנראה ייפגע גם בדיילי ודיילות החברה לצד הטייסים בעוד שהם אינם משבשים את פעילותה.

2 תגובות

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בדקתי טיסה באליטליה בעסקים בתאריכים של המבצע מת"א לג'נבה, משהו מוזר.
    כשאני מגיע לבחירת מושבים – בטיסות הלוך הוא נותן לי לבחור מושבים של תיירים בכלל, רק בטיסות חזור הוא נותן לי מושבים של עסקים.

    נסיתי בכל מיני תאריכים בינואר ובפברואר, ותמיד זה יצא אותו דבר.

    הגב
    • Lior @ FlyingOut

      מוזר, אבל זו לא תהיה תקלת ה-IT הראשונה של אלאיטליה. אתה יכול להתקשר למוקד הטלפוני, או לשלוח מייל (לסניף הישראלי, הכי נוח), והם יבחרו מושבים עבורך.

      כתובת המייל של הסניף הישראלי: Tlv.CallCenter@alitalia.com

      הגב

השאר תגובה