מבצע חורף של הייאט: 25% הנחה ב-160 מלונות משתתפים

עוד מבצע חורף סטנדרטי למדי – הפעם בקבוצת הייאט. להזמנות עד ה-28 לפברואר 2017, לשהיות עד ה-15 למרץ 2017. תעריף המבצע מקנה הנחה של 25% על התעריף הגמיש הרגיל והוא אינו ניתן לביטול או שינוי. לכן – נצלו את התעריף המוזל אך ורק אם יש לכם וודאות גבוהה לגבי השהייה העתידית שלכם (הזמנה נדרשת רק שלושה ימים מראש, אלו החדשות הטובות). ניתן לבצע את ההזמנה באמצעות הקישור לעיל או בהזנת הקוד ״EXPL16״ בתיבת ״Special Offer Code״.

אלעל מתכננת לפתוח בית ספר לטיסה להכשרת טייסים בארה״ב

ציטוט מתוך הכתבה: ״לדברי מנכ"ל החברה, דוד מימון, התוכנית לא קשורה למשבר בין הטייסים להנהלת החברה – משבר שגורם לשיבושים רבים בטיסות אל על. מדובר בתוכנית עתידית שנובעת מהמחסור העצום הצפוי בטייסים ברחבי העולם. "הכשרה של טייס בישראל יקרה משמעותית מהכשרה של טייס בחו"ל", אומר המנכ"ל מימון. "ברור שבעוד מספר שנים יהיה מחסור חמור בטייסים בחברות תעופה. אקדמיה כזו תכשיר גם טייסים עבורנו, אבל היא תשמש כמקור הכנסה נוסף לחברה, משום שהיא תכשיר טייסים גם לחברות תעופה אחרות"…״

עד 35% הנחה על מלונות קבוצת סטארווד

מבצע מיוחד לכתוב תקופת החגים בארה״ב במסגרתה ידועים ימי הקניות Black Friday ואחיו הוירטואלי Cyber Monday. המכירה של סטארווד החלה מוקדם ומציעה 30% הנחה על מלונות הקבוצה למי שאינו חבר מועדון ו-35% הנחה לחברי מועדון (הרשמה בחינם, אז, למה לא?). להזמנות עד ה-4 לדצמבר, לשהיות עד ה-4 לספטמבר 2017.

להיום בלבד: 20% הנחה על טיסות וויזאייר לכל היעדים

חברת הלואוקוסט וויזאייר, אחת הגדולות והמצליחות באירופה, מציעה לעיתים תכופות 20% הנחה על טיסותיה. המבצע הנוכחי, התקף להיום בלבד (21 לנובמבר), פתוח לכלל הלקוחות ולכל היעדים. וויזאייר מפעילה כיום טיסות לת״א מ-11 יעדים ברחבי אירופה.

בונוס של 50% ברכישת אוויוס – זה כדאי!

מועדון התעופה של איבריה, IberiaPlus, במבצע עד ה-28 לנובמבר במסגרתו ניתן בונוס של 50% על רכישת אוויוס. במקסום המבצע תוכלו לרכוש 100,000 אוויוס – ולקבל 50,000 אוויוס נוספים – תמורת 1800 אירו. כלומר, במחיר של 12 אירו לכל 1,000 אוויוס. מחיר אטרקטיבי! דעו שניתן להעביר בצורה חופשית אוויוס בין חשבונות של אותו אדם במועדונים של איבריה ובריטיש (Executive Club) בתנאי שהחשבונות הם בני 90 ימים לפחות.

השאר תגובה