לסופ״שׁ בלבד: עד 50% הנחה על מלונות קבוצת אקור

קבוצת אקור כוללת מותגים מוכרים היטב כמו נובוטל, סופיטל, איביס ואחרים. כמו כמעט כל קבוצת מלונות גדולה גם אקור מציעה מחירים מיוחדים להזמנה בסופ״ש הקרוב, עד ה-28 לנובמבר, לשהיות עד סוף 2017 ברחבי העולם! ההנחה בפועל היא 30% עד 40% ברוב היעדים ורק במקרים מיוחדים ניתן להשיג 50% במסגרת מבצע 2-במחיר-1 (מלונות באוסטריה וגרמניה).

לסופ״שׁ בלבד: עד 30% הנחה על מלונות קבוצת מאריוט

הנחה של 25% עד 30% במגוון רחב של מלונות הקבוצה בארה״ב, הקריביים, דרום אמריקה, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. תקף לשהיות באמריקה עד אמצע ינואר בלבד, באירופה עד סוף מרץ ובמזרח התיכון ואפריקה עד סוף ספטמבר 2017.

30% הנחה ו-2,500 נקודות בונוס לכל הזמנה במועדון קלאב קרלסון

המבצע פתוח ליומיים הקרובים רק לחברי מועדון ואח״כ, מה-28 לנובמבר ועד ה-4 לדצמבר, הוא יהיה פתוח לקהל הרחב. במסגרת המבצע ניתן להשיג הנחה של 30% ב-350 מלונות של הקבוצה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה לשהיות עד סוף ינואר 2017 בלבד. כלומר, המבצע הזה אטרקטיבי לשהיות קצרות וזולות במידה ויש לכם חופשה אירופית מתוכננת. כמובן שהתעריף המוזל אינו גמיש.

האם תסתיים היום שביתת טייסי לופטהנזה?

טייסי חברת התעופה הגרמנית שובתים מאז יום רביעי והודיעו כי היום, יום שבת ה-26 לנובמבר, לא יופעלו טיסות ליעדים רחוקים. השביתה תוכננה במקור להיות ליום אחד בלבד אך הוארכהה כבר שלוש פעמים. זו עוד אחת מבין שביתות רבות של טייסי ודיילי החברה בשנתיים האחרונות והשביתות האלו עולות לחברה הון עתק. אם יש לכם טיסה של לופטהנזה בימים הקרובים כדאי שתהיה עם אצבע על הדופק כי יש כל סיכוי שהשביתה תתארך שוב או תופסק ותתחדש בהמשך. שימו לב: השביתה נוגעת אך ורק לטיסות המופעלות ע״י לופטהנזה ולא לטיסות המופעלות ע״י חברות אחרות בקבוצת לופטהנזה כמו סוויס, ג׳רמנווינגס, בריסל איירליינס ואחרות.

בונוס של עד 100% ברכישת נקודות של מועדון IHG Rewards

במסגרת ׳שבוע המבצעים׳ של המועדון, כצפוי, מוצע בונוס של עד 100% לרכישת נקודות שיהיה בתוקף עד ה-2 לדצמבר. המחיר, בשקלול הבונוס, הוא 5.75$ ל-1,000 נקודות. כל חשבון זכאי לבונוס אחר (רובם ל-100%) אז התחברו כדי לבדוק. ראוי לציין שהמועדון מציע בונוס של 100% מספר פעמים בשנה כך שאין סיבה למהר ולרכוש אם אין לכם מימוש רצוי בעתיד הקרוב.

טיסת בכורה למטוס החדש של איירבאס A350-1000

הדגם השני בסדרת מטוסי ה-A350 של איירבאס המריא לטיסת מבחן ראשונה ב-24 לנובמבר משדה התעופה של טולוז בצרפת (TLS, שלידו מפעל ההרכבה הראשי של איירבאס). A350-1000 הוא אחיו הגדול של A350-900 שכבר משרת בצי של מספר חברות תעופה בעולם (לרבות קתאי פסיפיק שתשלח אותו לת״א בקרוב). הדגם החדש ארוך יותר מאחיו הצעיר, כולל מספר מושבים רב יותר ומסוגל לטוס למרחק גדול יותר. המטוס הראשון מדגם זה צפוי להימסר לקטאר איירוויס במחצית השניה של 2017.

קתאי פסיפיק פותחת מחדש את הטרקלין שלה בטרמינל 3 בהית׳רו

למקרה שלא ידעתם: קתאי היא האלופה הכמעט-בלתי-מעורערת בתחרות הטרקלינים הטובים ביותר. שני טרקליני המחלקה הראשונה בשדה הבית שלה, הונג-קונג (HKG), נמצאים עמוק ברשימת עשרת הטרקלינים הטובים בעולם וגם טרקליני העסקים החדשים שלה מקבלים ביקורות מעולות מכל הכיוונים. ועכשיו, אחרי המתנה מורטת עצבים של כמה חודשים, החברה פותחת מחדש את הטרקלין שלה בלונדון. הוא מעוצב באותו קו עיצובי כמו כל הטרקלינים החדשים של החברה למקרה שניסיתם את חלקם. הביקורות כבר החלו להגיע והן נלהבות במיוחד, כפי שניתן היה לצפות. אני לא יכול לחכות לביקור הבא שלי בטרמינל 3 בהית׳רו!

חברות בתוכנית אמבסדור של רשת אינטרקונטיננטל ב-175$ בלבד

המחיר הרגיל לשנת חברות בתוכנית הוא 200$ כך שמדובר ב-12.5% הנחה. לא משהו לכתוב עליו הבייתה אבל אם ממילא חשבתם להצטרף לתוכנית – זו הזדמנות טובה. חברי התוכנית נהנים משלל הטבות במלונות רשת אינטרקונטיננטל (ורק ברשת זו) לרבות שדרג מובטח של קטגוריה אחת לחדר, צ׳ק-אאוט מאוחר בשעה 16:00, מתנת הגעה ושובר ללילה-חינם בסופ״ש (שיכול, אגב, להצדיק לבדו את עלות החברות השנתית). המחיר המוזל זמין עד ה-2 לדצמבר בלבד ועל מנת להנות ממנו יש להתקשר לשירות הלקוחות האמריקני בטלפון 1-888-211-7996 ולציין ״Cyber Week״.

קופון ל-20% הנחה על טיסות אלאיטליה למגוון יעדים

את תנאי הקופון המלאים ניתן למצוא בקישור לעיל. עיקרם: (1) ההנחה למגוון יעדים נקובים בלבד. (2) ההנחה לטיסות בעונת החורף בלבד – עד סוף חודש מרץ. (3) ההנחה לטיסות המופעלות ע״י אלאיטליה בלבד ללא טיסות קודשייר. (4) את ההזמנה יש לבצע באתר הישראלי של אלאיטליה. (5) לא ניתן לשלב יעדים בכרטיס. (6) לרכישה בחמשת הימים הראשונים של חודש דצמבר בלבד.

עד 2,500 נקודות של מועדון IHG Rewards בחינם אם תשחקו משחק

זאת בהחלט לא דרך נוחה לצבור נקודות אבל אם אתם רוצים ליצור פעילות בחשבון שלכם (כדי למנוע תפוגה של נקודות קיימות) או סתם רוצים להרוויח קצת נקודות בחינם – הנה הזדמנות. מה צריך לעשות? להיכנס אחת ליום לקישור הנ״ל ולמצוא את איש השלג עם הצעיף האדום. כן, משחק ילדים, תרתי משמע. בכל יום תוכלו להשתתף בהגרלה ואחרי כל חמישה ימים רצופים בהם תמצאו את הדמות – תקבלו 500 נקודות במתנה. המבצע המצחיק הזה מסתיים ב-25 לדצמבר כך שמי שיתחיל כבר היום יוכל לצבור עד 2,500 נקודות סה״כ.

2 תגובות

  1. MOISHE

    There is a special gift for you !

    Purchase your Alitalia ticket within 15 December 2016, to fly towards any destination and you will earn 10,000 bonus miles!

    לידיעתך
    משה פרידמן

    הגב

השאר תגובה