מבצע של מועדון HHonors (הילטון), עליו כתבתי מוקדם יותר החודש, מציע בונוס של 5,000 נקודות מכל הזמנה. גם הזמנה של לילה-בונוס בנקודות תהיה תקפה. בשביל לילה-בונוס במלונות מקטגוריה 1 צריך 5,000 נקודות. חברו את שלושת העובדות האלו, ומה קיבלתם?

כן, עקרונית המבצע הזה מאפשר להתארח במלונות של הילטון לגמרי בחינם. או, אם לדייק, כמעט לגמרי בחינם. אני אסביר.

המבצע: 5,000 נקודות בונוס מכל הזמנה

המבצע, בשיתוף ויזה, תקף לשהיות עד ה-31 לינואר 2017 בלבד. הרשמה מוקדמת נדרשת – לחצו כאן.

הבונוס ניתן אחת לכל שהייה – לא לכל לילה בשהייה. אל תנסו לפצל לילות רצופים להזמנות נפרדות כדי לצייר אותם כשהיות נפרדות כי זה כנראה לא יעבוד (אלא, אולי, אם כל לילה רשום על שם אורח אחר… אבל המלונות יכולים לעלות על הטריק הזה ובכל זאת להתייחס לכל הלילות כשהייה רצופה).

החלק המעניין: הבונוס הזה ניתן לכל הזמנה ולא משנה באיזה תעריף. כלומר, גם הזמנה של לילה-בונוס שבה לא שולם אפילו סנט אחד תהיה תקפה ותספק את הבונוס.

hhonors-5k-visa-bonus

אבל, שימו לב, התנאי היחיד לקבלת הבונוס הוא תשלום על השהייה באמצעות כרטיס של ויזה. כלומר, על מנת לקבל את הבונוס בהזמנה של לילה-בונוס יש ליצור איזשהו חיוב במלון, קטן ככל שיהיה, ולשלם עליו באמצעות כרטיס של ויזה בצ׳ק-אאוט. כל כרטיס של ויזה אמור לעבוד, כל חיוב אמור לעבוד.

לילות-בונוס בקבוצת הילטון

HHonors מחלק את מלונות הקבוצה ל-10 קטגוריות מימוש. עבור לילה-בונוס במלון מקטגוריה 1 תשלמו 5,000 נקודות (כל השנה) ועבור לילה-בונוס במלון מקטגוריה 10 תשלמו בין 70,000 ל-95,000 נקודות (תלוי בתאריך, התעריף גמיש).

hhonors-award-chart

באופן טבעי יש יחסית מעט מלונות מקטגוריה 1 או מקטגוריה 10, קצוות הקשת, ורוב המלונות מרוכזים בקטגוריות הביניים.

מלונות מקטגוריה 1 ניתן למצוא בעיקר במדינות זולות במיוחד כמו הודו, סין, ברזיל, מצריים, טורקיה, רוסיה וכיוצ״ב. באירופה יש מעט מאוד מלונות בקטגוריה זו וביניהם אפשר אולי למנות את המלונות של רשת המפטון בערים יאסי (רומניה) וקרקוב (פולין). אלו אומנם יעדים תיירותיים יחסית משניים אבל שם תוכלו באמת להנות מלילה-חינם באמצעות המבצע הנוכחי.

כמו כן, המבצע הנוכחי יספק, למעשה, 50% הנחה על מלונות מקטגוריה 2 (שדורשים 10,000 נקודות ללילה-בונוס). בקטגוריה זו תוכלו למצוא לא מעט מלונות מעניינים יותר – גם אם לא יקרים במיוחד – שמימוש נקודות בהם יכול להיות אטרקטיבי. מלונות כמו: דאבל-טרי אגרה (הודו, ביקור בטאג׳ מאהל), גארדן-אין טנג׳יר (מרוקו), המפטון פנמה סיטי (פנמה), הילטון סיביו (רומניה), המפטון ניוקאסל (אנגליה), גארדן-אין האנוי (ויטנאם), המפטון-אין הילסבורו (ארה״ב) ועוד ועוד.

hilton-sibiu-2

Hilton Sibiu (Romenia) – HHonors Category 2 Hotel

בדקתי – וזה עובד!

הייתי זקוק ללילה אחד בברלין החודש. המחירים בעיר היו נמוכים מהרגיל בתאריך הרצוי אבל במקום לרכוש בזול לילה במלון אינטרקונטיננטל, למשל, העדפתי להשתמש בנקודות כדי להזמין לילה במלון של המפטון באזור גן החיות (מערב העיר). רציתי לבדוק האם המבצע של הילטון יופעל גם בהזמנה של לילה-בונוס.

hampton-by-hilton-berlin-west-restaurant

Hampton by Hilton Berlin City West – HHonors Category 3 Hotel

המלון של המפטון בברלין ממוקם בצורה נוחה מאוד, יחסית חדיש ומציע את כל השירותים הבסיסיים שאפשר לצפות. נהנתי מהשהייה הקצרה שלי בו.

זהו מלון מקטגוריה 3 במועדון HHonors ולכן דורש 20,000 נקודות ללילה. בצ׳ק-אין מסרתי כרטיס של ויזה לטובת חיובים מזדמנים (Incidentals Charges) וזה הרי תנאי לקבלת הבונוס מהמבצע. במהלך השהייה רכשתי שני בקבוקי שתייה בעלות של 5 אירו סה״כ (תנאי נוסף – שיהיה חיוב כלשהו לכרטיס האשראי כאמור). והופ – קיבלתי נקודות על השהייה הזאת:

hampton-by-hilton-berlin-west-5k-visa-bonus-record

לסיכום

המועדון של הילטון הוא אחד הנדיבים ביותר לצבירת נקודות. הוא מציע מבצעים אטרקטיביים לעיתים תכופות – וזה הנוכחי הוא דוגמה מצויינת לאחד כזה. משזה נאמר, נקודות של הילטון לא יקרות במיוחד ואני מעריך את שוויין סביב 4$ ל-1,000 נקודות (או, במילים אחרות, הבונוס במסגרת המבצע שווה-ערך ל-20$).

אם אין לכם נקודות בחשבון כדי להזמין לילות-בונוס, ואתם מעוניינים לנצל את המבצע בדרך זו, תוכלו לרכוש נקודות. המועדון מוכר נקודות בשיגרה במחיר של 10$ ל-1,000 נקודות (אל תקנו!) אבל במסגרת מבצעים מיוחדים, כמו זה שמתקיים עד מחרכמו זה שמתקיים עד מחר (ה-5 לדצמבר), ניתן לרכוש נקודות עם 50% הנחה שמורידה את העלות ל-5$ ל-1,000 נקודות בלבד (מינימום רכישה: 10,000 נקודות).

6 תגובות

השאר תגובה