אחת הסיבות שבגללן המועדון של סטארווד כ״כ פופולרי בקרב נוסעים תכופים היא שהמועדון לא מפסיק להפתיע עם שיתופי פעולה חדשים והצעות אטרקטיביות. מעבר לאפשרות להמיר נקודות של המועדון למיילים של מועדוני תעופה – בקלות וביחס המרה נדיב במיוחד – המועדון גם מציע שיתופי פעולה רחבים עם המועדונים של דלתא ואמירטס.

גם עם אובר יש למועדון שיתוף פעולה מעניין – והוא לא חדש.

(אם אין לכם עדיין חשבון של אובר אתם מוזמנים להירשם באמצעות הקישור הזה ולהנות מקרדיט ראשוני של 30 ש״ח בו תוכלו להשתמש לנסיעות מונית באזור גוש דן. נכון להיום אובר לא מציעה שירותים נוספים בישראל בגלל בעיות רגולציה).

לצבור נקודות מנסיעות עם אובר

הרעיון פשוט מאוד: הירשמו לתוכנית (קישור חשבונות למעשה), השלימו שהייה אחת במלונות קבוצת סטארווד בשנה קלנדרית והתחילו לצבור נקודות עבור כל נסיעה שלכם עם אובר.

להרשמה לחצו כאן.

כמה נקודות תוכלו לצבור?

  • עבור נסיעות יום-יומיות תקבלו נקודה אחת לכל 1$ בחיוב. אותו יחס צבירה תקף גם לבעלי סטטוס גבוה במועדון.
    – – –
  • עבור נסיעות במהלך שהיות במלונות סטארווד (כלומר, בין הצ׳ק-אין לצ׳ק-אאוט) תקבלו בין בין 2 ל-4 נקודות לכל 1$ בחיוב כתלות בסטטוס שלכם. חברי מועדון ללא סטטוס יקבלו 2 נקודות לכל 1$ בחיוב, חברי מועדון בסטטוס גולד או פלטינום יקבלו 3 נקודות לכל 1$ בחיוב וחברי מועדון שצברו לפחות 75 לילות בשנה הקלנדרית הקודמת יקבלו 4 נקודות לכל 1$ בחיוב.

ישנה גם תקרה שנתית: ניתן לצבור נקודות עד לסך חיוב שנתי של 10,000$ בנסיעות אובר. כמובן שהתקרה הזאת מכוונת לקהל הלקוחות העסקי יותר מכל דבר אחר. בתיאוריה, זו אפקטיבית תקרה של 40,000 נקודות ללקוחות הבכירים ביותר ותקרה של 10,000 עד 20,0000 נקודות לחברי המועדון ללא סטטוס גבוה.

נקודה של מועדון SPG שווה לפחות שני סנט. יש שיאמרו אפילו שלושה סנט, אבל לצורך האומדן נישאר במתחם הסבירות. כלומר, המועדון מאפשר לכם לקבל החזר ריאלי של 2% על נסיעות עם אובר בשיגרה ולפחות 4% על נסיעות עם אובר במהלך שהיות במלונות הקבוצה. זה בנוסף לכל החזר שתקבלו בצורת נקודות מועדון מהשהיות עצמן, קאשבק וכיוצ״ב.

uber-and-spg-earn-points

כאמור לעיל השלמת שהייה אחת באותה שנה קלנדרית היא תנאי לצבירת הנקודות. או, אם לנסח בצורה מדויקת יותר: תוכלו להתחיל לצבור נקודות בשנה קלנדרית נתונה אך ורק לאחר שתשלימו את הרישום לתוכנית ויתקבל בחשבונכם קרדיט עבור שהייה אחת (לא משנה באיזה מלון או לכמה לילות). צבירת הנקודות אינה רטרואקטיבית מתחילת אותה שנה.

אבל – ישנה תקופת גרייס. אם השלמתם שהייה בשנה קלנדרית אחת תוכלו להמשיך ולצבור נקודות מנסיעות עם אובר גם במהלך חודש ינואר של השנה הבאה. כלומר, על מנת להמשיך לצבור נקודות בצורה חלקה עליכם להשלים שהייה ראשונה לשנה הקלנדרית החדשה במסגרת חודש ינואר.

לפרטים מלאים של התוכנית ושאלות נוספות – לחצו כאן.

לסיכום

אני לא אורח קבוע במלונות קבוצת סטארווד, מסיבות טובות שאינן נוגעות לאיכות המלונות ו/או איכות מועדון הלקוחות, אבל אין ספק ששיתוף הפעולה בין SPG לאובר מעודד אותי להשלים שהייה במלונות הקבוצה בחודש הבא. אני נוסע עשרות נסיעות עם אובר בשנה קלנדרית ומבזבז מאות דולרים שיכולים להפוך למאות נקודות בסוף השנה. כדאי!

תגובה אחת

השאר תגובה