קטאר איירוויס מוסיפה חמש-עשרה יעדים חדשים בעתיד הקרוב

בימים האחרונים הודיעה חברת התעופה, שגדלה בקצב מסחרר ומחזיקה צי מטוסים צעיר במיוחד, על שמונה יעדים חדשים שיצטרפו לשבעה יעדים חדשים שכבר הוכרזו מוקדם יותר השנה. בין היעדים החדשים ברשת של החברה: קנברה, דאבלין, לאס-וגאס, ריו, אוקלנד, סנטיאגו, סרייבו וניס. הטיסה של קטאר איירוויס מדוחא (DOH) לאוקלנד (AKL), שתמריא לראשונה בעוד חודשיים, תהיה הטיסה המסחרית הסדירה הארוכה ביותר בעולם עם מרחק טיסה של קצת מעל 9,000 מייל.

מבצע מוזר/פנטסטי של מועדון Miles&Smiles (טורקיש)

חברי מועדון שירכשו כרטיס הלוך/חזור לכל יעד בטיסות טורקיש ויטוסו אותו בתקופת המבצע, עד ה-27 לדצמבר, יקבלו מיילים לא באופן יחסי למרחק הטיסה אלא ע״פ סך המיילים הדרוש לטובת כרטיס בונוס הלוך/חזור זהה. נראה שהמבצע תקף לכל מחלקות הכרטוס ולכל מחלקות השירות בטיסות החברה. והנה הדובדבן שבקפצת: לפחות מקור אחד של החברה אישר בינתיים שהמיילים שיצברו במסגרת המבצע תקפים לטובת סטטוס גבוה במועדון! וזה קצת הזוי כי, לדוגמה, כרטיס הלוך/חזור מת״א לניו-יורק אמור לצבור לפי התנאים האלו 64,000 מיילים – מספיק לסטטוס Elite Card במועדון שהוא סטטוס גולד בבברית סטאר.

הנהלת אלעל הגיע להסכם ראשון עם וועד טייסי החברה

אחרי תקופה ארוכה של מאבק קשה, במהלכו נפגעו בעיקר נוסעי החברה ושאר מגזרי העובדים, הצליחו וועד הטייסים וההנהלה להגיע ל׳הפסקת אש׳. ע״פ ההסכם, שהוא בגדר פלסטר זמני, יקבלו הטייסים תוספת שכר מגזרית של כמעט 9% ואורך המנוחה הכפויה שלהם בחו״ל ייתקשר משמעותית. בתמורה הטייסים התחייבו להגדיר מראש את זמני הטיסות (כלומר, לא להאריך אותן מלאכותית כדי לקבל בונוס לשעות נוספות כפי שהם עושים כיום) ולא ׳לפצל׳ טיסות (כלומר, לא ידרשו לחזור עם אותו המטוס כנוסעים במחלקות הפרימיום). לכאורה ההסכם הזה מהווה הצלחה גדולה להנהלת החברה והצלחה חלקית מאוד, אם בכלל, לטייסים. שני הצדדים התחייבו להגיע להסכם כולל וסופי בשלושת החודשים הקרובים.

הירשמו למועדון תעופה חדש וקבלו 250 אוויוס במתנה

חברת התעופה האירית אייר לינגוס (Aer Lingus) נרכשה לאחרונה ע״י חברת IAG שהיא גם החברה-האם של בריטיש ואיבריה. אחת ההשלכות היא השקתו של מועדון תעופה חדש לחברה האירית בשם AerClub. כמו המועדונים של בריטיש ואיבריה גם הוא יהיה מבוסס על אוויוס וגם הוא יציע כרטיסי בונוס מבוססי מרחק. עד ה-7 לינואר 2017 המועדון מציע בונוס של 250 אוויוס לכל המצטרפים החדשים – וכמובן שההצטרפות היא בחינם. בהמשך תהיה אפשרות להעביר בצורה חופשית אוויוס בין המועדונים של שלושת החברות לעיל ועל כן 250 אוויוס של אייר לינגוס הם למעשה 250 אוויוס של בריטיש איירוויס (או איבריה).

בונוס של עד 50% ברכישת מיילים של מועדון FlyingBlue

מיילים נמכרים ביחידות של 2,000 והבונוס מדורג: 10% ברכישת 2,000 מיילים, 20% ברכישת 4,000 עד 8,000 מיילים, 30% ברכישת 10,000 עד 28,000 מיילים ו-50% ברכישת 30,000 מיילים ומעלה. חברי מועדון ללא סטטוסc גבוה יכולים לרכוש עד 75,000 מיילים בשנה, ואין תקרה לחברי מועדון בעלי סטטוס גבוה. המחיר הרגיל למיילים במועדון הוא 27.5 אירו ל-1,000 כך שתחת הבונוס המקסימלי, ברכישת 30,000 מיילים לפחות (825 אירו), המחיר הממוצע יורד ל-18.33 אירו לכל 1,000 מיילים. בעיניי המיילים של המועדון שווים הרבה פחות ולכן הרכישה כדאית רק במידה וחסרה לכם כמות סבירה של מיילים למימוש רצוי. המבצע בתוקף עד סוף השנה.

השאר תגובה