במסגרת סדרת הפוסטים הזאת אני סוקר ׳סטטוס מטרה׳ אחד בכל מועדון לקוחות ומפרט את ההטבות שלו, איך להשיג אותו בקלות ולמה. והפעם: איך להשיג בקלות (פוטנציאלית בחינם) את סטטוס-הביניים הטוב ביותר ואילו הטבות הוא מעניק? 


פוסטים קודמים בסדרה:

גולד של Club Carlson

גולד של FlyingBlue

גולד של SPG

גולד של Miles&Bonus

–  –  –  –  –

המועדון של קבוצת הילטון, HHonors, הוא יחסית ׳ידידותי למשתמש׳ ועל כן אחד המתאימים ביותר לנוסעים מזדמנים (אך גם לנוסעים תכופים). הוא מציע קצב מהיר של צבירת נקודות גם בשיגרה וגם באמצעות אינסוף מבצעים, מאפשר דאבל-דיפ עם מיילים של מועדוני תעופה ובמועדון זה תוכלו להגיע בקלות יחסית לסטטוס גבוה עם סל הטבות נדיב במיוחד. לכל זה תוסיפו את העובדה שהילטון היא אחת מקבוצות המלונות הגדולות בעולם עם מגוון רשתות שמכוונות פחות או יותר לכל נתח באוכלוסיה ולכל רמת תקציב – וקיבלתם הצעה שקשה לעמוד בפניה, ובפרט לנוסעים מזדמנים.

HHonors Logo

קבוצת הילטון הוקמה לפני כמה מאה שנים ע״י קונראד הילטון שעל שמו נקראות שתיים מהרשתות המובילות של הקבוצה (רשת Conrad ורשת Hilton). הקבוצה מנהלת כיום קרוב ל-5,000 מלונות ברחבי העולם ומעסיקה מעל 150,000 עובדים. במועדון הלקוחות של הקבוצה רשומים מעל 50 מליון חברים.

לקבוצה שלוש-עשרה רשתות.

hilton-worldwide-hotel-brands

המועדון מציע שלושה סטטוסים גבוהים עם דרישות הסף הבאות:

  1. סילבר – – – 10 לילות או 4 שהיות
    – – –
  2. גולד – – – 40 לילות או 20 שהיות או 75,000 נקודות בסיס
    – – –
  3. דיימונד – – – 60 לילות או 30 שהיות או 120,000 נקודות בסיס

סטטוס המטרה במועדון: גולד

נכון, לא פשוט לקרדט 40 לילות או 20 שהיות בשנה קלנדרית למועדון אחד. קל וחומר לנוסעים מזדמנים, וזאת על אף שלא חסרים מלונות זולים יחסית בפורטפוליו של הילטון ושקיימים תעריפים מוזלים בהם תוכלו להשתמש כמעט בכל מלונות הקבוצה. גם לצבור 75,000 נקודות בסיס זה פיקניק כי חברי מועדון צוברים לכל היותר 10 נקודות בסיס לכל 1$ בחיוב במלונות הקבוצה (אלו לא נקודות בונוס) וזה אומר שתצרכו לבזבז לא פחות מ-7,500$ בשנה לפני מסים. זה אפילו לא סביר לנוסע העסקי הממוצע.

(טיפ לנוסעים עסקיים: ניתן לצבור נקודות בסיס על שני חדרים במקביל במהלך שהייה אחת אם התשלום על שני החדרים נעשה במשותף. קרדיט שהייה/לילות יהיה על בסיס חדר אחד בלבד).

hhonors-elite-tiers

איך אפשר להגיע בקלות לסטטוס גולד של הילטון?

קודם כל – אני ממליץ לכם לעקוב אחר מדור חדשות ומבצעים כאן באתר. אני מפרסם במדור זה מבצעים, הצעות והזדמנויות שלא תמיד מוזכרים בפוסטים. מפעם לפעם מועדון HHonors מאפשר לקבל השוואת סטטוס פשוטה (במידה ויש לכם סטטוס עם מועדון מתחרה), מסלול מהיר לסטטוס גבוה או פשוט מחלק סטטוס גולד בחינם.

שנית – כמעט בכל עת המועדון מציע מסלול מהיר לסטטוס גולד. רוב ההצעות האלו מכוונות לקהל סגור כלשהו – עובדים של חברה מסוימת, חברי מועדון לקוחות מסוים וכיוצ״ב – אבל בפועל כמעט כל הצעות המסלול המהיר פתוחות לכל מי שמעוניין.

האפשרות הטובה ביותר היא להירשם למסלול מהיר שנקרא MVP. המסלול הזה, לכאורה, מיועד לקהל אמריקני שעוסק בספורט – מאמנים, ספורטאים, חברי איגודים, עובדי חברות שיש להן נגיעה כלשהי לספורט, מישהו שראה פעם תחרות ספורט בטלויזיה, כל מי שיודע לאיית את המילה ׳אולימפיאדה׳ וכו׳. אם אתם ייקים משני הצדדים של המשפחה אתם יכולים להירשם לאיגוד ספורט כלשהו בארה״ב בעלות של כמה דולרים דרך האינטרנט – אבל באמת שאין בזה שום צורך.

הנה עיקר התנאים הפורמליים של המסלול המהיר:

For Gold status, member must be an athletic administrator, athlete, or affiliated with a sports entity, sports related company, sports group or event and must complete four qualifying stays within 90 days of registration or enrollment. Discount offer is valid on individual US travel at participating hotels and cannot be combined with any other offer. The offer (“MVP FastTrack”) is available to members worldwide who have registered at HHonors.com/MVPFastTrack and is not transferable. Offer only redeemable once for the lifetime of the promotion. Once a member obtains Gold status, the Member may keep such status for the calendar year in which the Gold status was earned and the subsequent calendar year. Full details of Gold Member status will be sent to the member upon attaining the tier level. This offer may be terminated without notice.

המסלול המהיר, אם כן, מתאים לכל מי שמסוגל לרשום לפחות ארבע שהיות במסגרת זמן של 90 ימים. משימה פשוטה עבור הנוסע העסקי הממוצע ומשימה אפשרית בהחלט עבור נוסע מזדמן במסגרת טיול ארוך (נגיד, חופשת קיץ של שבועיים בארה״ב – הזדמנות נהדרת).

בתרגום – ככה עובד המסלול המהיר לסטטוס גולד:

  • אם אין לכם עדיין חשבון במועדון HHonors – לחצו כאן.
    – – –
  • אם אתם מעוניינים להתחיל את המסלול המהיר כנסו לקישור הזה והירשמו.
    – – –
  • מרגע ההרשמה יהיו לכם 90 ימים להשלים ארבע שהיות. לכן – אני ממליץ להירשם למסלול המהיר רק בסמוך לשהייה הראשונה (מספר ימים קודם לכן, לא באותו יום, כי לוקח קצת זמן עד שהפרטים מתעדכנים במערכת).
    – – –
  • באופן מסורתי כל שהייה שמוזמנת בערוצים ישירים בתעריף תקף תספר לטובת המסלול המהיר. זה אומר שגם לילות בונוס יספרו וגם לילות בתעריף כסף ונקודות. כל תעריף כסף שמאפשר צבירת נקודות הוא תעריף תקף – לרבות תעריפים מוזלים.
    – – –
  • השורה מתוך התנאים ״Discount offer is valid on individual US travel״ מתייחסת לתעריף MVP, אחד התעריפים המוזלים של הילטון, ולא למסלול המהיר. לצורך השלמת המסלול המהיר ניתן להתארח במלונות הקבוצה ברחבי העולם ולא רק בארה״ב.
    – – –
  • ניתן להנות מהסלול המהיר המסוים הזה רק פעם אחת בלבד. אבל התנאים לא פוסלים את האפשרות להירשם בעתיד לסמלול מהיר אחר, לקבל השוואת סטטוס ישירה וכיוצ״ב.
    – – –
  • הסטטוס לא ניתן מיד עם ההרשמה אלא רק לאחר השלמת המסלול המהיר. כלומר, לאחר ארבע שהיות במסגרת 90 הימים.

hhonors-gold-mvp-fastrack

לשם הבהרה: ״שהייה״ היא רצף לילות במלון אחד ללא קשר למספר ההזמנות שבוצעו או לסוג התעריף. זוגות יכולים להתחכם עם התנאי הזה ע״י הזמנת כל לילה בהזמנה נפרדת לסירוגין בין בני הזוג. כלומר, לילה א׳ רשום לאחד, לילה ב׳ רשום לשני, לילה ג׳ רשום שוב על האחד, לילה ד׳ רשום שוב על השני, וכן הלאה. זה כאב ראש, זה עלול לעצבן את המלונות, זה כנראה ידרוש לבצע צ׳ק-אאוט וצ׳ק-אין מחדש כל יום (עם או בלי להחליף חדר) אבל לכאורה זה חוקי ואם זה עובד – כל לילה יירשם בתור שהייה אחת. כך, בתיאוריה, בני זוג יכולים להשלים כל אחד מסלול מהיר לסטטוס גולד בתוך שהייה אחת בת שמונה לילות. אני לא ממליץ לעשות את זה כשיש ברירה אבל שווה להכיר את האפשרות.

ברגע שתשלימו את המסלול המהיר חשבונכם יעודכן לסטטוס גולד שיהיה בתוקף למשך אותה שנה קלנדרית, כל השנה הקלנדרית שאחריה ועד לחודש מרץ בשנה הקלנדרית שאחריה. כלומר, חבר מועדון שישלים את המסלול המהיר בחודש ינואר 2017 אמור להחזיק בו עד חודש מרץ 2019. לא רע, אה?

ואם אתם במקרה מתכננים חופשה בשבועות הקרובים וחושבים להשלים במהלכה את המסלול המהיר לסטטוס – קראו את הפוסט על אחד המבצעים האטרקטיביים שהילטון מציעה כרגע בעזרתו ניתן אפילו להתארח בחינם במלונות הקבוצה (והשהיות האלו יספרו למסלול המהיר!).

מהן ההטבות של סטטוס גולד?

סטטוס גולד של הילטון נחשב, ובצדק לדעתי, לסטטוס-הביניים הטוב ביותר בין מועדוני המלונות הגדולים. הוא כולל סל הטבות שחלקן שמורות ברוב המקרים רק לסטטוס הגבוה ביותר במועדונים מתחרים. למעשה, סטטוס גולד של הילטון כ״כ אפקטיבי שכמעט ואין תמריץ אמיתי להתקדם הלאה לסטטוס דיימונד במועדון.

(אני עצמי מחזיק כרגע בסטטוס דיימונד של הילטון ולא מרגיש שאני מקבל יותר ממה שקיבלתי פעם כשהחזקתי ׳רק׳ בסטטוס גולד…).

שתי ההטבות שאני הכי מעריך בסטטוס:

  1. ארוחת בוקר בחינם בכל מלונות הקבוצה (למעט מלונות מרשת וולדורף אסטוריה) במידה ולא ניתן שדרוג לקומת הקלאב.
    – – –
  2. שדרוגים מזדמנים ע״פ שיקול דעת המלון. מניסיוני רוב המלונות נוטים לשדרג אוטומטית לקומת הקלאב (Executive Level, בשפת הילטון) ולפעמים אפילו לסוויטה מדרגת הבסיס. כאמור, זה לא מובטח ונתון לשיקול דעת המלון.

hhonors-check-in

כבר שתי הטבות מצוינות. סטטוס-הביניים המתחרה היחיד שמציע את שתי אלו הוא גולד של Marriott Rewards והוא דורש לא פחות מ-50 לילות בשנה.

אבל ההצגה לא נגמרת כאן. הטבות נוספות של סטטוס גולד של הילטון:

  • בונוס של 25% לצבירת נקודות.
  • לילה חמישי חינם במימוש נקודות ללילות-בונוס.
  • בונוס נקודות בצ׳ק-אין במידה ואין צורך בארוחת בוקר.
  • צ׳ק-אין מוקדם וצ׳ק-אאוט מאוחר ע״פ זמינות. זו לא הטבה מובטחת, קצת חבל, אבל בדר״כ מלונות מאפשרים צ׳ק-אאוט מאוחר עד 16:00 ללא בעיה.
  • אורח שני ללא תוספת תשלום (למעט ברכישת חבילות אירוח).
  • בקבוקי מים בחינם בחדר.

לסיכום

הילטון מציעה סטטוס-ביניים אטרקטיבי מאוד מבחינת הטבות אבל עם דרישות סף גבוהות יחסית. למזלנו יש איך לקצר את הדרך ולהגיע לסטטוס הזה אפילו תוך ארבעה לילות בלבד – לפחות בפעם הראשונה. אני לא מבלה 40 לילות בשנה במלונות קבוצת הילטון כך שהשיטה שלי היא לרשום כמה שיותר שהיות קצרות למועדון ולהרוויח את הסטטוס בדרך זו.

בעיניי המועדון של הילטון הוא אולי המועדון הטוב ביותר לנוסעים מזדמנים. בעיקר בזכות החתימה הגבוהה של הילטון בעולם אבל גם בזכות הפשטות של המועדון.

7 תגובות

השאר תגובה