מועדון הנוסע המתמיד מוריד את דרישות הסף לסטטוס כפיצוי על המצב

בחודשים האחרונים מתנהל מאבק חסר-רסן בין הנהלת אלעל לטייסיה, מאבק שלכאורה הסתיים החודש עם הסכם ראשוני בין הצדדים, ובמהלך התקופה האחרונה לקוחות רבים עזבו את אלעל לטובת חברות אחרות. מועדון הנוסע המתמיד נכנס למגננה, כנראה, ושלח מכתב לבעלי סטטוס גבוה עם הצעה לשימור/שדרוג הסטטוס עם דרישות סף מופחתות. לפניכם ציטוט עיקרי המכתב החתום ע״י מנכ״ל החברה: ״בשמי ובשם חברת אל ﬠל, אני מבקש להתנצל מﬠומק ליבי ﬠל אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו הנאמנים בחודשים האחרונים. כהוקרה ﬠל נאמנות לקוחותינו, אני שמח לבשר לך כי הפחתנו את כמות הנקודות הנדרשת לשימור/שדרוג כוﬠמד יוקרה במוﬠדון הנוסﬠ המתמיד. כדי לשבור את מﬠמד הזהב שברשותך ﬠליך לצבור במהלך 12 חודשים רצופים 000,ו נקודות בלבד. כדי לשדרג את מﬠמדך למﬠמד פלטינה ﬠליך לצבור במהלך 12 חודשים רצופים 2,500 נקודות בלבד (ﬠד לתאריך 17.30.6). אני רוצה להבטיח לך באופן אישי, שאנו ערוכים לחזור ולהעניק לך שירות איכותי ויעיל ולהוביל אותך לכל יעד בעולם בדייקנות, במסירות ובביטחון, כדי לשוב ולהרגיש – הכי בבית בעולם. תודה על האמון״.

הירשמו למבצע החדש של מועדון SPG – כפל נקודות לשלוש שהיות

המבצע החדש נקרא ״Double Take״ והוא בהחלט לא מרגש, אבל, כדאי להירשם אם צפויות לכם שהיות במלונות קבוצת סטארווד בין ה-16 לינואר ל-15 לאפריל. במסגרת המבצע תקבלו כפל נקודות לשלוש השהיות הראשונות ובונוס נוסף שהוא אישי לכל חבר מועדון. מיד לאחר ההרשמה תראו מהו הבונוס הנוסף המוצע לחשבונכם (שלי: 10,000 נקודות בונוס לאחר עשרים לילות). שימו לב שהרשמה נדרשת לפני ה-15 למרץ.

בונוס הצטרפות של 10,000 מיילים לכרטיס האשראי של Miles&More

הכרטיס, המשווק בישראל ע״י כאל, מונפק ככרטיס גולד או ככרטיס פלטינום. כתבתי עליו במסגרת הפוסט על כרטיסי האשראי הטובים ביותר לנוסעים תכופים ומזדמנים. בנוסף לנקודות הבונוס ניתן גם שובר על סך 30 אירו להזמנת כרטיס טיסה של לופטהנזה. כרטיס הפלטינום, שצובר 1 מייל לכל 17 ש״ח בחיוב, דורש דמי שימוש חודשיים של 20 ש״ח אבל ניתן פטור מלא לבעלי חיוב חודשי של 5,000 ש״ח ומעלה. ההטבה החשובה ביותר של הכרטיסים האלו, בעיניי, היא מניעת תפוגת המיילים בחשבון – אבל זו הטבה שאין לה ערך אמיתי לבעלי סטטוס גבוה במועדון Miles&More. המבצע, כך נראה, בתוקף עד ה-15 למרץ 2017. נכון לכתיבת שורות אלו המבצע טרם עודכן באתר של כאל.

להיום בלבד: 20% לטיסות וויזאייר לכל היעדים

המבצע הרגיל של החברה שמתקיים בפעם המי-יודע-כמה השנה. 20% הנחה ממחיר הבסיס לכל היעדים למזמינים היום בלבד (ה-19 לדצמבר). חברי מועדון נהנים ממחיר מוזל אז עבורם ההנחה תהיה פחות משמעותית.

המבצע חזר? 20% הנחה על כל טיסות אלאיטליה

לא מצאתי פרסום באתר החברה ולא קיבלתי הודעה במייל – אבל האתר הישראלי של אלאיטליה שוב מציע 20% הנחה מבלי לציין את קוד הקופון ובלי לפרט את התנאים להנחה. ניסיתי מספר כרטיסים בכל מחלקות השירות וההנחה הופעלה רק לחודשי החורף (עד סוף מרץ). נסו בעצמכם.

מבצע DreamDeals חדש מבית ק.ל.מ עם מחירים נמוכים לאמריקה

אם הייתה תחרות בקרב חברות התעופה שנוהגות להציע מחירים אטרקטיביים לשוק הישראלי אני כמעט בטוח שק.ל.מ הייתה עומדת על הפודיום בכל הזדמנות. אבל הייתה לה תחרות קשה עם השותפות שלה מברית סקיי: אירופלוט, אייר פראנס ואלאיטליה. בכל מקרה, ק.ל.מ מציעה אחת לכמה חודשים מבצע בשם DreamDeals במסגרתו מוצעים כרטיסי טיסה למגוון מסוים של יעדים במחיר נמוך במיוחד. המבצע הנוכחי בתוקף להזמנות עד ה-10 לינואר ולטיסות עד ה-26 או ה-30 ליוני 2017 (תלוי ביעד). הנה חלק מהמחירים: הוואנה ב-700$, סאו פאולו ב-713$, בואנוס איירס ב-736$, ריו ב-744$, ניו-יורק ב-495$, מיאמי ב519$.

באפריל הקרוב יונייטד תשלח לת״א מטוסי דרימליינר 787-900

הפעם יונייטד עושה את זה כמו שצריך. מאז פתיחת קו טיסות הנון-סטופ מסן-פרנסיסקו (SFO) יונייטד מפעילה בקו מטוסי בואינג 787-800. זו הייתה ההבטחה מראש. בשיא עונת הקיץ יונייטד החליפה אותם במטוסי בואינג 777-200 תחת הטענה שהמטוסים המקוריים הופנו לקוים אחרים ע״פ דרישה – אבל האמת היא שיונייטד סה״כ רצתה להוסיף עוד מושבים בקו אחרי שכנראה הכניסה את עצמה לאוברבוקינג רציני. לקוחות החברה כעסו בצדק – הם קיבלו מוצר נחות יותר, וזה אחרי שיונייטד פרסמה באגרסיביות את הדרימליינרים בקו הזה מה שגרם לנוסעים רבים לבחור בה על פני המתחרות. ובכן, נראה שגם בחודש אפריל – חופשת הפסח – יונייטד מעוניינת להגדיל את מספר המושבים בקו אבל הפעם היא עושה את זה כמו שצריך ומחליפה את מטוסי 787-800 במטוסי 787-900. האחרונים גדולים יותר, ב-33 מושבים, אבל גם חדישים יותר ונוחים יותר.

אובר משיקה במדריד שירות נסיעות ייחודי ברכבי טסלה דגם S

השירות החדש נקרא UberOne והוא כבר פעיל. מחיר הנסיעה מבוסס על 0.45 אירו לדקה עם מינימום של 8 אירו לנסיעה. כחלק משת״פ עם מיקרוסופט ניתן למצוא בכל אחד מהרכבים טאבלט עם חיבור לאינטרנט לשימוש החופשי של הנוסעים – לרבות האזנה למוזיקה ברכב. אם משום מה אין לכם עדיין חשבון של אובר – ובאמת כדאי שיהיה לכם – אתם מוזמנים להירשם באמצעות הקישור שלי ולקבל 300 ש״ח קרדיט ראשוני לשימוש במוניות באזור המרכז (אני מקבל קרדיט דומה לאחר הנסיעה הראשונה שלכם, תודה מראש!).

השאר תגובה