ב-28 למרץ 2017 תמריא הטיסה הראשונה של ראיינאייר מנתב״ג

חברת הלואוקוסט הבריטית הענקית, שלפי הערכות תהפוך בשנתיים הקרובות לחברת התעופה הגדולה בבריטניה (כלומר, תעקוף את בריטיש) מפעילה כיום טיסות משדה התעופה עובדה בדרום ובעוד כמה חודשים תגיע גם לנתב״ג. בשורה לחובבי הלואוקוסט הישראלים. הקו הראשון יהיה לפאפוס בקפריסין (PFO) עם תדירות של טיסה אחת ביום. ראיינאייר מפעילה טיסות לפאפוס ממגוון יעדים באירופה וחברות אחרות, ביניהן בריטיש, טסות לשדה בלו״ז עונתי בלבד. עד ערב יום שני, ה-26 לדצמבר, החברה מציעה כרטיסים מוזלים לטיסות בחודשים אפריל ומאי במחיר התחלתי של 29 אירו. המחירים, כרגיל בעולם הלואוקוסט, הם לכיוון-אחד וללא כל שירות נוסף. כבר עכשיו ברוב התאריכים המחיר הנמוך ביותר הוא 50 אירו ומעלה. שימו לב שהחברה מציעה גם תעריף שנקרא ״Business Plus״, במחיר התחלתי של 105 אירו, הכולל מושב מועדף, מזוודה עד 20 ק״ג, עלייה מוקדמת למטוס, מסלול מהיר בבידוק הביטחוני בנתב״ג (ככל הנראה זו הכוונה), אפשרות לשנות תאריכי נסיעה ועוד.

500 מיילים של אמריקן לכל לילה/שהייה במלונות קבוצת הילטון

מבצע חדש ומצוין של מועדון HHonors (שלא מפסיק להפתיע לטובה בחודשים האחרונים). במסגרת המבצע חברי המועדון, באמצעות שימוש באפשרות הדאבל-דיפ (Points&Miles) יכולים לצבור 500 מיילים של אמריקן מכל לילה או מכל שהייה כתלות ברשת של המלון. שימו לב שהרשתות וולדורף אסטוריה וקונראד לא משתתפות במבצע – אבל ישנם מבצעים אחרים הרלוונטיים לשתי הרשתות האלו בלבד. המבצע בתוקף עד ה-27 למרץ 2017, נדרשת הרשמה מראש (בקישור למעלה) ועל מנת לקבל את המיילים יש לבחור במועדון של אמריקן בתור השותף ראשי לצבירה.

לשלושה ימים: 30% הנחה על טיסות נבחרות של וויזאייר

החברה כמעט תמיד מציעה הנחה של 20% ׳בלבד׳, אז 30% הנחה זה שינוי מרענן. אבל ההנחה תקפה רק ל׳טיסות נבחרות׳ ולא הצלחתי למצוא – במייל הפרסומי או באתר – רשימה מסודרת של אותן טיסות נבחרות. אז: אם במקרה חשבתם להזמין טיסות עם החברה וכבר בחרתם את התאריכים – זו כנראה הזדמנות טובה להיכנס ולבדוק האם ההנחה תקפה גם לטיסות הרצויות לכם. ואם לא… פשוט חכו כמה שבועות למבצע הבא.

ישראל חתמה על שמונה הסכמי תעופה חדשים בכנס של ICAO

ארבעה מההסכמים הם חידוש להסכמים קיימים עם: אוסטרליה (!), הודו, סרי-לנקה וקזחסטן. ארבעה מההסכמים הם חדשים עם: מקסיקו, הרפובליקה הדומיניקנית, טנזניה וקמבודיה. כיום אלעל מפעילה קו טיסות נון-סטופ למומבאי בהודו וחברות אחרות מפעילות טיסות שכר עונתיות ליעדים בטנזניה. אני בספק אם נראה בעתיד הקרוב קוים חדשים נפתחים מהמדינות האלו למעט אולי קו טיסות נוסף להודו (אייר אינדיה מדלהי?).

17% הנחה על טיסות אלאיטליה למגוון יעדים ליציאה עד סוף יוני

עד מחר בלבד! השתמשו בקוד הקופון ״NEWIL17״ כדי לקבל 17% הנחה מעלות הכרטיסים באתר הישראלי של אלאיטליה. ההנחה תקפה ליציאות מישראל החל מה-13 לינואר וחזרות עד ה-30 ליוני מלבד שבועיים במהלך חופשת פסח. ההנחה תקפה לכל מחלקות השירות בטיסות אלאיטליה בלבד וללא טיסות שותפים.

אלאיטליה מקצצת משמעותית את תדירות הטיסות לת״א

החברה האיטלקית נמצאת בקשיים כלכליים וככל הנראה נכנסת למגמת קיצוצים. החליטה לצמצם את תדירות הטיסות בקו רומא-ת״א מ-33 טיסות שבועיות ל-21 טיסות שבועיות בלבד החל מה-1 לפברואר. אם יש לכם טיסות עתידיות עם החברה כדאי שתבדקו את הכרטיס ואת לו״ז הטיסות החדש.

השאר תגובה