נחתם הסכם חדש בין טייסי אלעל להנהלת החברה

בשנה האחרונה החריף המאבק בתוך אלעל ועלה עד כדי כמה פעולות קיצוניות שפגעו אנושות גם בתפקודה התקין של החברה וגם ברוות נוסעיה. הטייסים, בהנחיית הוועד, דאגו לשבש בצורה קשה את טיסות החברה במטרה לכפות את רצונם על ההנהלה. עיקר המחלוקת נגעה להעסקתם של טייסים שיגיעו לגיל 65 (אז אסור יהיה להם לטוס יותר ע״פ תקנות הטיס החדשות) ועד פרישתם בגיל 67 (ע״פ החוק הישראלי). ובכן, נראה שהטרור של הטיסיים הצליח והם קיבלו את מבוקשם בהסכם חדש. חלק מהטייסים שיגיעו לגיל 65 יפרשו מהחברה בתמורה למענק פיטורים של 500,000 עד 600,000 ש״ח אך רובם ימשיכו להיות מועסקים לשנתיים נוספות בתבפקידי קרקע עם משכורות של אנשי צוות אוויר. כן, ככה סוחטים חברה.

בונוס של עד 40% ברכישת מיילים ממועדון MileagePlan (אלסקה)

המבצע בתוקף עד ה-6 לאפריל (תקופה ארוכה, זה חריג) והבונוס ניתן באופן מדורג: ברכישת 10,000 עד 19,000 מיילים יינתן בונוס של 20%, ברכישת 20,000 עד 39,000 מיילים יינתן בונוס של 30% וברכישת 40,000 עד 60,000 מיילים יינתן בונוס של 40%. תחת הבונוס המקסימלי מחיר המיילים יורד עד 21.1$ לכל 1,000 מיילים. 

הסכם שיתוף פעולה חדש בין אלעל לקוונטס האוסטרלית

ראש הממשלה נתניהו, ורעייתו כמובן, הגיעו לביקור רשמי באוסטרליה. אלעל ניצלה היטב את הביקור כדי להציג הסכם שיתוף פעולה חדש ורחב יותר עם נושאת הדגל האוסטרלית באירוע מתוקשר שבו השתתפו המנכ״לים של שתי החברות. במסגרת ההסכם החדש – שמשנה מעט מאוד את המציאות תחת ההסכם הנוכחי – יהיו טיסות קודשייר בקוים בין אסיה לאוסטרליה וישראל ואין דרום-אפריקה לישראל. לא מדובר באיזו בשורה גדולה לשוק הישראלי אבל משהו שכדאי להכיר.

בשעה טובה: אויישה משרת סמנכ״ל השיווק במשרד התיירות

״משרד התיירות הודיע היום (ה') על בחירתה של הילית מגד ברגבאום לתפקיד סמנכ"לית השיווק של משרד התיירות, לאחר שמאז אוקטובר 2015 לא כיהן איש במשרה זו. מגד ברגבאום זכתה במכרז לתפקיד מבין יותר מ-200 מועמדים, כאשר דרישות המכרז הוגדרו מחדש לאחר שנים, והותאמו לסביבה השיווקית התחרותית המודרנית״.

3 תגובות

השאר תגובה