אחרי הייפ תקשורתי לא מבוטל חשפה אתמול בבוקר חברת התעופה של קטאר את מחלקת העסקים החדשה שלה שתיכנס לשירות כבר השנה. החברה מציעה גם עכשיו מחלקת עסקים נהדרת, בין הטובות ביותר שיש למעשה, והמוצר החדש הוא שיפור מעניין.


אין ספק שקטאר איירוויס היא אחת מחברות התעופה הטובות בעולם (אחת מתשע חברות בלבד המחזיקות בדירוג חמישה כוכבים של סקייטרקס). זה נכון בפרט למוצר שהיא מציעה במחלקות הפרימיום שלה.

היא מציעה מחלקה ראשונה מעולה במטוסי ה-A380 שלה…

Qatar Airways A380 First Class Seat

היא מציעה מחלקת עסקים מצוינת ברוב מטוסי הצי שלה, ובפרט ב-A350…

Qatar Airways A350 Business Class Seat

היא מציעה טרקלין פנטסטי בשדה הבית שלה בדוחא…

Qatar Airways First Class Lounge DOH

…אז אולי הייתם מצפים שהחברה לא תמהר להציג שיפורים למוצר. הרי הוא גם ככה מעולה. אבל צריך לזכור שתי עובדות מרכזיות של קטאר איירוויס: יש לה מנכ״ל אגדי עם שגעון גדלות ויש לה חשבון בנק ללא הגבלת מינוס (כלומר, היא לא רווחית ולא מנסה להיות).

מחלקת עסקים חדשה

אתמול בבוקר, במהלך כנס ITB בברלין (אולי הכנס החשוב ביותר בתעשייה), חשפה קטאר איירוויס את מחלקת העסקים החדשה שלה לה היא קוראת בפשטות ״Qsuite״. השם הזה נועד להסגיר את העובדה החשובה ביותר על המוצר החדש: הוא יגיע בצורה של סוויטות סגורות. מאפיין שקיים כיום כמעט רק במחלקות הראשונות.

המחלקה החדשה תותקן בכל מטוסי ה-77W החדשים שקטאר איירוויס תקבל בקרוב, והראשון מתוכנן להיכנס לשירות באמצע השנה, ואח״כ תותקן גם בשאר צי ה-777 של החברה ובמטוסי ה-A350. מטוסי ה-787 וה-A380 יזכו בהמשך לגירסה מעט שונה של המוצר. עד סוף 2018 כל מטוסי החברה אמורים לכלול את מחלקת העסקים החדשה.

חלק מהמושבים במחלקה יפנו אחורית בתצורה דומה מאוד לזו של מחלקת העסקים של אתיהאד במטוסי ה-789 החדשים שלה. במחלקה החדשה ניתן יהיה להוריד קירות הפרדה כך שזוגות יוכלו להנות מסוג-של מיטה זוגית ואפילו יהיה ניתן ליצור חלל אחד לארבעה נוסעים יחד.

לפניכם מספר תמונות וסרטון וידאו אחד. תהנו!

Qsuites 2

Qsuites 3

Qsuites 1

Qsuites 4

2 תגובות

השאר תגובה