עד 50% בונוס ברכישת מיילים של מועדון FlyingBlue

מועדון התעופה של אייר פראנס וק.ל.מ, שהוא סה״כ אחד המומלצים לנוסעים ישראלים משום שהוא מכליל את ישראל כחלק מאירופה לטובת כרטיסי בונוס, מציע כעת בונוס של עד 50% ברכישת מיילים. המבצע בתוקף עד ה-12 למרץ. הבונוס מדורג ועל מנת להנות מ-50% תוספת יש לרכוש לפחות 30,000 מייילים. תחת הבונוס המקסימלי מחיר המיילים יורד ל-18.3 אירו לכל 1,000 מיילים. 

לשלושה ימים בלבד: טיסות של סנדור החל מ-49$

סנדור, למי שלא מכיר, היא חברה-בת של אלעל להפעלת טיסות שכר (צ׳רטר). היא מפעילה טיסות ליעדים שונים באירופה, שאלעל לא טסה אליהם, על בסיס עונתי. הכל עם מטוסים וצוות של אלעל, הלכה למעשה. כעת החברה מציעה כרטיסים בכיוון-אחד החל מ-49$ ליעדים נאפולי, טבליסי, לובליאנה, זאגרב, קרקוב וקליארי (סרדיניה) והחל מ-99$ ליעדים ליסבון, פורטו, מאלגה וניס. הכרטיסים האלו משווקים גם דרך אתרי הזמנות כך שניתן לחפש אותם בקלות רבה באמצעות גוגל-פלייטס או אתרי השוואת מחירים כמו קיאק. החדשות הטובות: המחירים המוזלים ליציאה מת״א עד סוף אוקטובר, לרבות עונת הקיץ. החדשות הפחות טובות: המחירים מהיעדים האלו חזרה לת״א גבוהים משמעותית, אז, בעצם, המבצע הזה הוא רק חצי טוב.

עד 35% הנחה במלונות קבוצת סטארווד להזמנה ביומיים הקרובים 

גירסה נוספת למבצע הקבוע של מועדון SPG שנקרא ״Hot Escapes״. מעל מאתיים מלונות של הקבוצה מציעים הנחה של 15% ומעלה לשהיות בששת השבועות הקרובים. רוב המלונות הם בצפון-אמריקה, אבל כמה עשרות גם ביבשות אחרות. חברי מועדון SPG זוכים להנחה נוספת, וכמובן שההרשמה למועדון היא בחינם. 

בונוס של 5,000 נקודות במועדון של ג׳ט בלו לאחר טיסה אחת בלבד

מבצע למצטרפים חדשים למועדון התעופה TrueBlue. יש להשלים טיסה אחת לפחות עד ה-16 לאפריל כדי להנות מהבונוס וזאת בנוסף לצבירה הרגילה של 6 נקודות מועדון לכל 1$ בעלות הכרטיס (לא כולל מסים). ג׳ט בלו נמצאת בהסכם שיתוף פעולה עם אלעל ומציעה טיסות המשך בתוך ארה״ב והמועדון מאפשר לחבריו לפחות חשבון משפחתי. אם במקרה יש לכם טיסה קרובה עם ג׳ט בלו ואינכם רשומים עדיין למועדון – כדאי בהחלט!

בעונת הקיץ בריטיש מוסיפה חמש טיסות שבועיות לקו לונדון-ת״א

בין ה-27 למרץ ועד ה-28 לאוקטובר תפעיל בריטיש לא פחות מ-19 טיסות שבועיות בין שדה התעופה הית׳רו בלונדון לנתב״ג מתוכן 7 טיסות באמצעות מטוסי בואינג 787-9 שהם החדישים ביותר בצי של החברה. אין ספק שמדובר בשדרוג משמעותי ובחודשים הקרובים בריטיש תוכל להציע לנוסעים ישראלים קישוריות טובה יותר דרך שדה הבית שלה.

קטאר איירוויס מהמרת על השוק המקומי בהודו

חברת התעופה היוקרתית שבסיסה בדוחא מעוניינת להקים בעתיד הקרוב חברת תעופה משלה שתפעיל טיסות פנימיות בהודו (ואולי למדינות סמוכות, אם כי לא בשלב ראשוני בכלל רגולציה הודית). טרם נמסרו פרטים מדויקים ולוח זמנים אבל המנכ״ל האקזנצטרי של קטאר איירוויס, אכבר אל באקר, טוען שלחברה החדשה יהיו כ-100 מטוסים בצי. ככל הנראה מטוסים צרי-גוף. קטאר איירוויס ניסתה בעבר להקים חברת תעופה אזורית קטנה אך המהלך לא צלח.

שוב: קופון ל-20% הנחה על טיסות אליטליה ליעדים בצפון-אמריקה

נראה שהקופונים האלו לא נגמרים אלא רק מתחלפים. הקופון החדש, "BREAKIL״, מציע 20% הנחה על טיסות לניו-יורק, מיאמי ומקסיקו סיטי ליציאות בין ה-1 למאי וה-31 לדצמבר 2017 (להוציא חודשי שיא העונה, יולי ואוגוסט, וכן תאריכים נבחרים באוקטובר ודצמבר). הקופון תקף לכל מחלקות השירות ולהזמנות עד ה-15 למרץ (כולל). בחודשים מאי ויוני אפשר למצוא כרטיסי הלוך/חזור ליעדים האלו החל מ-550$ במחלקת התיירים, החל מ-1300$ במחלקת תיירים-פרימיום והחל מ-2200$ במחלקת העסקים. המחירים לפני ההנחה שחלה על המחיר הסופי לרבות המסים. 

השאר תגובה