אלעל צפויה להתחיל להפעיל מטוס דרימליינר בקיץ הקרוב

לפי מנהל המכירות של אלעל בקנדה היעד הראשון שיקבל את המטוס החדש בצי של אלעל, בואינג 787-9, יהיה לוס אנג׳לס (LAX). הצפי הנוכחי הוא להתחלת הפעלת המטוס בקו כבר בספטמבר 2017. המטוס צפוי להימסר לאלעל במהלך הקיץ ובשבועות הראשונים הוא יופעל בקוים קצרים, ככל הנראה ליעדים מרכזיים באירופה, לטובת אימון צוותים כמקובל בענף. כמו כן, מקורות ארגנטינאים מוסרים כי אלעל נמצאת במו״מ לפתיחת קו חדש לבואנוס איירס אבל אני לא יודע מהי רמת האמינות של הדיווח האחרון.

מבצע חדש למועדון קלאב קרלסון: 30% הנחה ו-2,500 נקודות בונוס

מהדורה חדשה למבצע DreamDeals. במסגרת המבצע ניתנת הנחה של עד 30% על לילות ב-350 מלונות של קבוצת קרלסון-רזידור ברחבי העולם ובנוסף בונוס של 2,500 נקודות לכל שהייה. התעריף המוזל הוא כמובן לא גמיש ודורש תשלום מלא מראש – וכאן חסרונו. אבל אם ממילא תכננתם להזמין מלון של הקבוצה לתקופה הקרובה זו יכולה להיות הזדמנות מצוינת להנות ממחיר נמוך יותר וקצת נקודות בונוס. המבצע להזמנות עד ה-26 למרץ ולשהיות בין ה-1 לאפריל וה-18 ליוני.

מועדון FlyingBlue משנה לטובה את תנאי תפוגת המיילים שלו

עד היום מיילים של מועדון התעופה הזה היו נמחקים לאחר 18 חודשים רצופים שבהם חבר המועדון לא טס עם אייר פראנס או ק.ל.מ. כלומר, לא היה מספיק לקרדט טיסות של חברות אחרות בברית אלא היה צריך לטוס לפחות פעם אחת עם שתי החברות הנ״ל. ובכן, נראה שהמועדון החליט להטיב את התנאים וכעת התקופה הוארכה ל-24 חודשים וכל טיסה עם אחת השותפות של המועדון – רוצה לומר, כל החברות האחרות בברית סקיי ועוד – נחשבת לפעילות מספיקה כדי להאריך את תוקף המיילים. זה שינוי מצוין!

מועדון Hilton Honors מציע בונוס של 100% לרכישת נקודות

רכישת נקודות של הילטון יכולה להיות כדאית מאוד אבל אני לא יכול להמליץ על רכישה ספקולטיבית. תחת המבצע הנוכחי, שיתקיים עד ה-3 למאי, יינתן בונוס של 100% ברכישת בין 5,000 ל-80,000 נקודות (המכסה השנתית). כלומר, ניתן להכניס לחשבון עד 160,000 נקודות חדשות. בשקלול הבונוס המחיר הממוצע יורד ל-5$ לכל 1,000 נקודות בלבד. לילות בונוס במועדון של הילטון, להזכירכם, מתחילים מ-5,000 נקודות בלבד (או 25$ ברכישת הנקודות במסגרת המבצע).

השאר תגובה