שדה התעופה צ׳אנגי בסינגפור שוב הוכתר כטוב ביותר בעולם

זה כבר נהיה שיגרתי וצפוי, שלא נאמר משעמם. חברת הדירוג SkyTrax – סה״כ הסמכות בתחום – הכתירה את שדות התעופה הטובים בעולם ל-2017, לכאורה ע״פ מדד אובייקטיבי ועצמאי, ואת המקום הראשון שוב תפס שדה התעופה הבינ״ל של סינגפור (SIN). שנה חמישית ברציפות. המשך העשיריה הראשונה מהמקום השני לעשירי: טוקיו הנדה (HND), סיאול אינצ׳ון (ICN), מינכן (MUC), הונג-קונג (HKG), דוחא (DOH), נאגויה (NGO), ציריך (ZRH), לונדון הית׳רו (LHR) ופרנקפורט (FRA). אני לא מסכים עם התוצאות האלו, למען הפרוטוקול.

קשה לפספס את העובדה שאמירטס נותנת חסות לריאל מדריד

חברות תעופה רבות צובעות את מטוסיהן בצביעות שונות ומשונות. זה הפך לעניין שבשיגרה. אבל אמירטס, בצעד משונה, החליטה לצייר חמישה שחקנים מובילים של קבוצת הכדורגל ריאל מדריד על צד אחד ממטוסי ה-A380 שנה. החברה נותנת חסות לקבוצה אבל אני בספק שהקבוצה ציפתה לפרסומת כזאת. 

לילה שלישי חינם במגוון רחב של מלונות קבוצת אקור

המבצע בתוקף להזמנות עד ה-28 למרץ ולשהיות עד ה-28 למאי. התעריף המוזל של המבצע, כפי שאפשר לצפות, דורש תשלום מראש ואינו ניתן לביטול. משתתפים במבצע מאות מלונות ברחבי העולם – את הרשימה המלאה תוכלו למצוא כאן.

אמירטס מוכרת כניסה לטרקליני הדגל שלה

במהלך לא שיגרתי בעליל מציעה חברת התעופה כניסה לטרקליני הדגל שלה בשדה התעופה הבינ״ל של דובאי (DXB) תמורת תשלום לכל חברי המועדון שלה (הצטרפות בחינם) ללא קשר למחלקת השירות בה הם טסים. העלות היא 100$ לכניסה לטרקליני מחלקת העסקים או 200$ לכניסה לטרקלין המחלקה הראשונה. אלו מחירים גבוהים למדי, אפילו בהתחשב באיכות הטרקלינים, אבל מניח שיהיו קונים. 

אולי נראה בקרוב קו טיסות נון-סטופ בין ויטנאם לישראל

מתוך הפרסום באתר Ynet: ״ראשי שתי חברות התעופה של וייטנאם, "וייטנאם איירליינס" ו"VIetJet", יגיעו בקרוב לישראל כדי לפתוח במגעים לפתיחת קו תעופה ישיר בין ישראל לווייטנאם. כך הודיעו שרגא ברוש, נשיא התאחדות התעשיינים, ורמזי גבאי, יו"ר מכון היצוא, שעומדים בראש משלחת של 50 אנשי עסקים שמתלווה לביקור הנשיא ראובן ריבלין בווייטנאם. כיום אין טיסות ישירות בין המדינות, אך למרות זאת ב־2016 נרשמו 22 אלף כניסות של ישראלים לווייטנאם בהשוואה ל־14 אלף כניסות בשנת 2014. הווייטנאמים מעוניינים בהגברת התיירות לישראל והם מציעים פטור הדדי מוויזה…״.

הרץ זכתה במכרז של רש״ת להפעלת תחנה בטרמינל 3 בנתב״ג

חברת השכרת הרכב המובילה זכתה במכרז עם הצעה בסך 4.18 מיליון ש״ח. הזכייה מבטיחה לחברת הרץ את הזכות הבלעדית להשתמש בחניות של חניון פרדס, הצמוד לטרמינל 3, לשם איסוף והחזרת רכבים. זה כמובן נותן לה יתרון עצום על פני החברות האחרות שמורשות להחזיק דלפקים בטרמינל 3 ולפעמים אף למסור רכבים בחניון של הטרמינל – אך החזרת הרכבים תתבצע במתחם ייעודי הסמוך לטרמינל 1. המעבר בין הטרמינלים ובכלל בין האזורים השונים בנתב״ג מתבצע כיום באוטובוסים והוא נחשב איטי ולא יעיל. לקוחות הרץ יוכלו לזכות מעתה לשירות משופר משמעותית.

השאר תגובה