בדצמבר האחרון פרסמתי פוסט על שמונה מלונות חדשים של הייאט – ארבעה מהם כבר נפתחו אז וארבעה מהם היו עתידים להיפתח. המלון החדש של הייאט באמסטרדם הופיע ברשימה אך בעת כתיבת אותו פוסט לא פורסם תאריך הפתיחה הרשמי.

ובכן, המלון ייפתח רשמית ב-13 באפריל 2017.

המלון כולל 196 חדרים בקטגוריות שונות (כולל חדרי קלאב) ו-15 סוויטות. הסוויטה הסטנדרטית, העונה לשם ״Regency Suite King״, תהיה בשטח של 55 מ״ר בלבד.

זהו מלון מקטגוריה 4 במועדון World of Hyatt ולכן לילה יעלה 15,000 נקודות או 7,500 נקודות ו-92.4 אירו (כולל מס עירוני). נכון לכרגע אני רואה זמינות גבוהה ללילות בונוס בשני התעריפים (הזמינות של השני נתונה לשיקול דעת כל מלון). לא הייתי מתפלא אם המלון היה מדורג בקטגוריה 5, בהתחשב במחירים הגבוהים של אמסטרדם, אז שמח מאוד לראות שהוא ׳רק׳ בקטגוריה 4. תעריף נקודות וכסף יהיה מימוש חכם במלון הזה.

המלון נמצא בדרום-מזרח העיר. באזור הזה נמצאים מספר מלונות יוקרה כמו האינטרקונטיננטל אמסטל הפנטסטי (המלון הקבוע שלי בעיר, ראו ביקורות) וגם הוולדורף אסטוריה היחסית-חדש. מבחינת התייר הממוצע זה אולי לא המיקום הטוב ביותר – לתשומת ליבכם.

HR Amsterdam Location

הצעת פתיחה

כרגע התעריף השולט בלו״ז לחודשים הקרובים הוא של 260 אירו ללילה בתעריף גמיש. בתאריכים מסוימים מצאתי גם מחיר של 210 אירו ללילה בתעריף גמיש. אתם מוזמנים לחפש בעצמכם גם כן.

אתר המלון.

המלון מציע תעריף מוזל ולא גמיש להזמנה מוקדמת. אני אישית ממליץ להתרחק מתעריפים לא גמישים ובעצמי לא משתמש בהם (אלא במקרים חריגים מאוד).

לשהיות בחודשים אפריל, מאי ויוני מוצע תעריף מוזל מיוחד לכבוד הפתיחה (Opening Offer). התעריף הזה, שמקנה 15% על התעריף הגמיש הרגיל, דורש הזמנה של שני לילות לפחות. החדשות הטובות הן שתעריף הפתיחה הוא תעריף גמיש והוא אפילו כולל בונוס של 3,000 נקודות לכל השהייה. ריאלית הבונוס הזה שווה בערך 40 אירו.

הנה, לדוגמה, התעריף מופיע בחיפוש שני לילות סופ״ש בין ה-5 ל-7 למאי:

HR Amsterdam Opening Offer 1

HR Amsterdam Opening Offer 2

לסיכום

יש בי תקווה שזה יהיה המלון הקבוע החדש שלי בעיר הנהדרת הזאת. עם המיקום אני יכול להסתדר והמחיר בתעריף נקודות וכסף מאוד קורץ לי. מניח שבאירועים מיוחדים אחזור לאמסטל אפילו במחיר של 60,000 נקודות ללילה (של מועדון IHG Rewards, אז בערך 300$ בשווי ריאלי).

כמובן שישנם גם שני יתרונות נוספים: (1) המלון חדש לגמרי. (2) המלון כולל טרקלין, שסביר להניח יהיה מהסוג הטוב יותר לאור העובדה שמדובר בעיר מרכזית ויקרה באירופה.

מה דעתכם על המלון החדש?
תשקלו להתארח בו בביקור הבא שלכם באמסטרדם?

3 תגובות

  1. יי

    הייאט תפסו אותך חזק עם המועדון החדש שלהם שאתה מוכן ככה לוותר על האמסטל…

    הגב
    • Lior @ FlyingOut

      קודם כל – כן. השינוי במועדון של הייאט פגע אומנם בהרבה לקוחות וותיקים, רובם נהגו להגיע לסטטוס הגבוה ביותר עם רישום שהיות בלבד, אבל סימולטנית שיפר משמעותית את התנאים לכל השאר. הרף אומנם עלה ל-60 לילות לסטטוס אבל זו השקעה כדאית מאוד (למי שיכול לייצר כזאת פעילות, כמובן).

      האמסטל היה ונשאר מלון פנטסטי בעיניי. אבל הוא גם יקר מאוד. בשימוש בנקודות ההייאט יהיה זול יותר ב-30% בערך ויבטיח לי הטבות כמו שדרוג עד סוויטה וכניסה לטרקלין – בעוד באמסטל, טוב ככל שהוא, אין בכלל טרקלין וסטטוס פלטינום אמבסדור של IHGR מבטיח לי כלום ושום דבר (בלילות בונוס לפחות). אפילו שדרוג לחדר עם נוף לנהר באמסטל, שזה די בייסיק בעיניי, עולה 50 אירו ללילה.

      בכל מקרה אני רוצה להשלים לפחות שהייה אחת ב-HR לפני שאני מכתיר אותו בתואר כלשהו. הוא נראה טוב על הנייר, לפחות מבחינתי, אבל צריך את מבחן המציאות.

      הגב
  2. מלון חדש שתרצו להכיר: הולידיי-אין אקספרס אמסטרדם סיטי הול – FlyingOut

    […] בכל מקרה בעיניי המלון הזה הוא תוספת מבורכת להיצע המלונות של אמסטרדם. בשנים האחרונות היצע המלונות בעיר ממשיך להשתפר בכל דרגות האירוח. בשנה שעברה, לדוגמה, נפתח בעיר מלון חדש של רשת הייאט רג׳נסי. […]

    הגב

השאר תגובה