בונוס נדיב למצטרפים למועדון MileagePlan

כתבתי מאמר על המועדון ואני מאמין שהוא אחד מהטובים ביותר לנוסעים תכופים. ובכן, כעת מציע המועדון בונוס של 5,000 נקודות למצטרפים חדשים שיירשמו למועדון עד ה-30 לאפריל וישלימו טיסה אחת עם אלסקה איירליינס (או וירג׳ן אמריקה) עד ה-30 לספטמבר. 5,000 מיילים יספיקו לכרטיס בונוס בכיוון-אחד בטיסות קצרות של אלסקה איירליינס (לדוגמה לאורך החוף המערבי של ארה״ב, אזור הפעילות העיקרי של החברה).

המבצע החדש של הייאט: כפל נקודות

המבצע בתוקף לרבעון השני של השנה, מה-1 לאפריל ועד ה-30 ליוני. כפל נקודות החל מהשהייה השניה בכל מלונות הקבוצה בעולם. זהו המבצע התקופתי הראשון של מועדון World of Hyatt. הרשמה נדרשת.

יותר מדי ישראלים מגיעים לנתב״ג עם דרכון שלא בתוקף

בכל חורף אני מעלה תזכורת לגבי חידוש דרכונים. גם השנה. המטרה היא להזכיר שחידוש דרכונים הוא זול יותר בחורף ורק כבדרך אגב להזכיר את המובן מאליו – שלא כדאי לשכוח לחדש דרכון. בכל זאת, מסתבר, יותר מדי ישראלים מגיעים לנתב״ג ללא דרכון בתוקף ונאלצים לשלם מעל 1,000 ש״ח כדי להוציא חדש בלשכת נתב״ג של משרד הפנים. היו יותר מ-24,000 כאלו ב-2016 לבדה.

חברת הלואוקוסט WOW תחל להפעיל טיסות מריקוויק לת״א

החברה האיסלנדית הודיעה כבר לפני מספר חודשים על כוונתה להיכנס לשוק הישראלי. כעת נראה שהיא קיבלה אישור להפעיל קו טיסות מריקוויק לת״א עם ארבע טיסות שבועיות החל מחודש יוני. החברה מפרסמת שכרטיס בכיוון-אחד מת״א לניו-יורק, דרך ריקוויק כמובן, יעלה החל מ-260$ בלבד. זו עסקה טובה רק לכאורה כי יש לזכור את כל העלויות הנוספות הכרוכות בטיסות לואוקוסט – וסביר להניח שרוב הנוסעים לא יטוסו לארה״ב עם כבודת יד בלבד. זאת ועוד, בחודשי החורף ואפילו בחודשי מעבר נוהגות החברות האירופיות להציע כרטיסים במחירים אטרקטיביים מאוד בין ישראל לארה״ב שמתחילים מתחת ל-600$ הלוך/חזור.

דלתא תפעיל מטוסי איירבאס A330-300 חדישים בין ניו-יורק לת״א

אלו המטוסים החדישים ביותר בצי של דלתא שהחלו להגיע לחברה רק בחצי השני של 2016. המטוסים כוללים סה״כ 293 מושבים: 219 מושבים במחלקת התיירים, 40 מושבים מועדפים בקדמת מחלקת התיירים (דלתא קומפורט) ו-34 מושבי מיטה-שטוחה במחלקת העסקים. מטוסי האיירבאס החדשים יחליפו את מטוסי הבואינג 777-200ER הפועלים כיום בקו ובהם 291 מושבים.

האיסור החדש על מכשירים אלקטרוניים כולל גם אוזניות מבטלות-רעש

ע״פ מגזין אוסטרלי לנוסעים עסקיים האיסור האמריקני/בריטי החדש על העלאת מכשירים אלקטרוניים למטוסים כולל גם איסור על אוזניות מבטלות-רעש שהן מוצר פופולרי במיוחד בקשר נוסעים תכופים. האוזניות האלו גדולות יותר ממכשיר סלולרי ולכן נכללות באיסור, על אף שבפועל מדובר במוצרים קטנים למדי. 

טיסת בכורה לדגם החדש ביותר במשפחת הדרימליינר של בואינג

מטוסי סדרת ה-787 של היצרנית האמריקנית נחשבים פופולריים מאוד בקרב חברות תעופה מרחבי העולם. הם מתקדמים טכנולוגית, חסכוניים מאוד בדלק ומציעים חוויית טיסה משופרת לנוסעים. הדגם הראשון בסדרה היה 787-800 והמטוס הראשון נמסר לחברת אול-ניפון היפנית בספטמבר 2011. המטוס הראשון מהדגם הבא בסדרה, 787-900, נמסר לאייר ניו-זילנד ביולי 2014. גם אלעל צפויה לקבל החל מהשנה מטוסים משני הדגמים האלו. ובכן, אתמול בבוקר (שׁעון ארה״ב) המריאה טיסת הניסוי הראשונה של האח הגדול, 787-1000, אשר נמשכה כחמש שעות. סינגפור איירליינס צפויה לקבל את המטוס הראשון מדגם זה במהלך השנה הבאה וסה״כ בואינג קיבלה הזמנות לבערך 150 מטוסים מדגם זה.

השאר תגובה