הייתה לכם חוויה שלילית במלון וקיבלתם כפיצוי נקודות או שוברים כלשהם? אולי שדרוג במהלך השהייה עצמה? בוטלה או התעכבה לכם טיסה וקיבלתם פיצוי כספי מחברת התעופה? ספרו לי על המקרה שלכם ואולי הוא יופיע בפוסט שאעלה בקרוב.


פרסמתי שני פוסטים תחת הכותרת ׳מקרים ותגובות׳ (מרץ ואוקטובר בשנה שעברה). בפוסטים האלו שיתפתי מקרים שקרו לי במהלך נסיעותיי, בעיקר חוויות שליליות, והתגובות שלהן זכיתי לאחר שהעלתי את הבעיות בפני המלון או חברת התעופה. סה״כ אני לא אחד שמחפש להתלונן על כל ׳תקלה׳ קטנה במטרה לסחוט פיצוי אבל מצד שני אני כן מאמין שחשוב להתלונן כשיש סיבה מוצדקת כדי לשמור על רמת השירות. לפעמים יש מקום לפיצוי ולפעמים הפידבק מספיק.

כך כתבתי בפוסט האחרון מבין השניים:

…אני מאמין שאם נגרם לכם עוול כלשהו במהלך הנסיעה שלכםאם מלון נתן לכם חדר ששונה ממה שהזמנתם או חברת תעופה נתנה לכם שירות נחותחשוב שתקדישו כמה דקות אח״כ כדי להתלונן על כך ואולי להביא את הדברים לידיעת נוסעים אחרים. זו דרך נכונה לתמרץ חברות גדולות לשמור על רמה גבוהה מספיק של שירות לקוחות, של איכות מוצר ושל תשומת לב לפרטים. לא תמיד צריך לשלוח תלונה בצורת פוסט בטריפאדוויזור לעיניי כל, כי ברוב המקרים העוול נגרם כתוצאה מטעות קטנה ופרטנית ולא מתוך מדיניות בעייתית, ואפשר להסתפק בשליחת מייל למלון או לחברת התעופה ולתת להם הזדמנות ראשונה לפצות על החווייה השלילית.

אני מעוניין לפרסם פוסט שלישי בסדרה אך מעדיף לכלול בו גם, ואולי בעיקר, מקרים של קוראי הבלוג עם הערות שלי לצידם. בין אם מדובר בשהייה במלון, בטיסה, בהשכרת רכב או סתם בשירות לקוחות גרועאשמח לשמוע מכם את הסיפורים שלכם, את השתלשלות האירועים ואת הפיצוי שקיבלתם בסוף (או לא קיבלתם). לצורך העניין אבקש סיפורים שקרו בשלוש השנים האחרונות. גם תמונות או תיעודים אחרים יתקבלו בברכה אבל זה בהחלט לא נדרש.

כמובן שבפוסט עצמו לא אעלה פרטים אישיים מדי על הכותב או האירוע ויוזכרו רק שמות פרטיים. בכל מקרה הטקסט על הסיפור הפרטי, עם ההערות שלי, יישלח לעיונו של המספר לפני הפרסום.

כיתבו לי ישירות למייל: lior@flying-out.com

תודה מראש לכל מי שייבחר לשתף אותי גם אם הסיפור לא יכלל בפוסט שיפורסם!

השאר תגובה