מבצע לחברי מועדון הנוסע המתמיד של אלעל שנולדו באפריל

זהו מבצע מתגלגל שהתחיל בשנה שעברה במסגרתו בכל חודש מוצעים כרטיסי בונוס למספר יעדים של החברה בהנחה משמעותית אך ורק לחברי מועדון שנולדו באותו חודש בשנה. כרטיסי הבונוס צריכים להירכש בצמוד לכרטיס נוסף בכסף – כך שזו בעצם הטבה שמיועדת לזוגות, לכל הפחות, ולא לנוסעים יחידים. ישנה הנחה נוספת למחזיקי כרטיס פלייקארד. היעדים במבצע החדש: אמסטרדם, וינה, ונציה, בוסטון והונג-קונג.

חברת הלואוקוסט וויזאייר במדיניות חדשה לשינוי שם בכרטיס

החברה, שגם ככה נהנית ממוניטין חיובי מאוד בגזרת שירות הלקוחות, משפרת את תנאיה ומציעה אפשרות חינמית לשינוי/תיקון שם בכרטיס טיסה. כמובן שישנן הגבלות כי המטרה היא לא לאפשר ללקוחות להעביר כרטיסים ללקוחות אחרים. בשנים האחרונות היו דיווחים על מוכנות מצד החברה לבוא לקראת לקוחותיה בעניין זה אך כעת זו הפכה למדיניות פורמלית המוצגת באתר. כל הכבוד וויזאייר.

חלקי טיטניום למטוסי הדרימליינר ייוצרו במדפסות תלת-מימד

רשות התעופה האמריקנית (FAA) אישרה לחברת בואינג להתקין במטוסיה רכיבים שונים המיוצרים במדפסות תלת-מימד ע״י חברות אחרות. זוהי פריצת דרך קטנה עבור בואינג שמקווה לייצר חלקים נוספים בדרך זו על מנת להוזיל עלויות. להערכת החברה החלקים שכבר עכשיו נמצאים בהזמנה, ומיוצרים כעת במדפסות תלת-מימד כאמור, יחסכו בין 2 ל-3 מיליון דולר מעלות הייצור של כל מטוס. 

מועדון Etihad Guest (אתיהאד) הפך לפחות אטרקטיבי 

אתיהאד אינה שייכת לאחת משלושת בריתות התעופה אבל עושה מאמצים לבנות סוג-של ברית תעופה רביעית כשהיא במרכזה. כנגזרת למועדון התעופה שלה יש מעל עשרים חברות שותפות כשניתן לממש את המיילים עבור כרטיסי בונוס לטיסותיהן. אחת מהחברות האלו היא בריסל איירליינס. עד החודש מימוש מיילים לטיסות החברה היה כדאי במיוחד לאור טבלת מימוש נוחה בצורה בלתי סבירה. ובכן, החגיגה נגמרה – בלי הודעה מוקדמת מצד המועדון. כעת ניתן לממש מיילים גם לכרטיסי בונוס בכיוון-אחד, מה שלא היה ניתן קודם לכן, אבל העלות של כל כרטיסי הבונוס הכפילה את עצמה פי כמה. חבל מאוד.

קוד ל-15% הנחה להזמנת מלון באתר Orbitz (קבוצת אסקפדיה)

הקוד ״TRAVELBUG״ תקף להזמנות עד ה-23 לאפריל ולשהיות עד סוף 2017. כרגיל הקוד לא תקף למלונות של הרשתות הבינ״ל הבכירות אבל הוא כן תקף ללא מינימום לילות או מינימום עלות. משזה נאמר, כדאי תמיד לבצע השוואת מחיר לאתרי הזמנות מתחרים משום שאתר אורביץ לא תמיד מציע את המחיר הזול ביותר. הקוד ניתן לשימוש פעמיים לכל לקוח.

לילה שלישי חינם במלונות קבוצת סטארווד במגוון יעדים

המבצע מיועד למחזיקי כרטיס אשראי של מאסטרכארד (למרות שאני בספק שמלון כלשהו יבדוק), להזמנות ושהיות עד ה-1 ליוני 2017. במסגרת המבצע ניתן לקבל לילה שלישי חינם בהזמנת שלושה לילות, לילה רביעי חינם בהזמנת ארבעה לילות או שני לילות חינם בהזמנת שישה לילות במגוון רחב של מלונות הקבוצה במזרח-התיכון, אפריקה ואירופה. התעריף המוזל דורש תשלום מראש ואינו ניתן לביטול. 

קתאי תחליף את המושבים במחלקת העסקים של מטוסי ה-A350

המבצע המטוסים החדשים ביותר בצי של קתאי כוללים מחלקת עסקים דומה מאוד לזו הקיימת במטוסים אחרים של החברה אך בגירסה מעודכנת. המושבים החדשים האלו מיוצרים ע״י חברת זודיאק וזכו לביקורות שליליות מאוד מהיום הראשון כתוצאה מהתקנה לא מתאימה, איכות הרכבה נמוכה ושאר בעיות. קתאי היא לא החברה היחידה שקיבלה מושבים תקולים מחברת זודיאק. החודש נודע שחברת זודיאק הסכימה לדרישתה של קתאי להחליף את כל המושבים בשלושת מטוסי ה-A350 הראשונים אשר בהם נרשמו התקלות. מטוסים מדגם זה פועלים בקו החדש של קתאי מהונג-קונג לת״א.

השאר תגובה