המבצע נקרא ״Sunshine Sale״ והוא בתוקף עד שעה 3:00 בלילה שבין שישי לשבת (שעון ישראל, בתרגום משעון מזרח ארה״ב).

זה מבצע מעניין מאוד והוא בעצם מורכב משלוש הצעות שונות. כל אחת מהן יכולה להיות כדאית מאוד.

עד 30% הנחה במגוון מלונות הקבוצה

לעמוד המבצע לחצו כאן.

מעל 2,000 מלונות של הקבוצה ביבשת אמריקה, הדרומית והצפונית (למעט ברזיל) מציעים הנחה של 15% עד 30% על שהיות של שלושה לילות ומעלה עד ה-31 לאוגוסט. את ההזמנות יש להשלים, כאמור, עד סיום המבצע בעוד קצת יותר משלושה ימים.

זיכרו שתמיד כדאי לעבור לאתר הקבוצה דרך פורטל קאשבק כדי לקבל החזר נוסף (נכון לעכשיו: 8% החזר באתר TopCashBack).

IHG and IC Rates on TCB

כרגילהתעריף המוזל דורש תשלום מראש ואינו ניתן לביטול. אם אתם משוכנעים שהתוכניות שלכם לא ישתנו ומוכנים לקחת את הסיכון אז 30% זה חיסכון מצוין. בשביל 15% הייתי חושב פעמיים. מבדיקה מדגמית נראה שרוב המלונות הבכירים והמבוקשים מציעים רק 15% הנחה או לכל היותר 20% הנחה.

כך, לדוגמה, מלון אינטרקונטיננטל בבוסטוןמלון מעולהמציע 20% הנחה על התעריף הגמיש הרגיל לסופ״ש בסוף יוני. אבל שימו לב שיש תעריף גמיש מוזל לחברי מועדון (5% הנחה) כך שהמבצע הנוכחי בעצם מוזיל רק בקצת מעל 15%.

IHG Sunshine Sale IC Boston Rate

בונוס של 50% על חבילות נקודות

לעמוד המבצע לחצו כאן.

למידע נוסף על ׳חבילות נקודות׳ קראו את הפוסט שפרסמתי ביום ראשון.

במסגרת המבצע תהנו מבונוס של 50% על הנקודות במסגרת חבילות הנקודות. אני לא יודע אם גם נקודות הבונוס ייספרו לטובת סטטוס אבל מניח שכן. בפוסט ציינתי שלפחות מלון אחד (אינדיגו ברוקלין) מציע חבילה של 25,000 נקודותוראו את התגובה הראשונה לאותו פוסט עם מידע נוסף בענייןאבל חיפוש באמצעות עמוד המבצע לא הציג את החבילה הזאת להזמנה. כנראה שהבונוס לא תקף לכל החבילות המוצעות באופן רגיל, וחבל.

הנה לדוגמה צבירת הנקודות הצפויה משהייה של לילה אחד במלון אינדיגו גראןויה במדריד ברכישת תעריף הכולל 5,000 נקודות בונוס:

Indigo Madrid 5K Bonus Rate

הנחה של 20% על הנקודות בתעריף כסף ונקודות

לעמוד המבצע לחצו כאן.

שימו לב שההנחה תקפה לשהיות עד ה-31 למאי בלבד.

מועדון IHG Rewards מאפשר לחבריו לרכוש לילותבונוס בשילוב כסף ונקודות במקום להשתמש במלוא סכום הנקודות הדרוש לאותם לילות. בניגוד למתכונת של התעריפים מהסוג הזה במועדוני מלונות אחרים (הנה לדוגמה זה של הייאט) מועדון IHG Rewards בעצם משתמש במרכיב הכספי בתוך התעריף על מנת לרכוש את שאר הנקודות הדרושות לאותו לילהבונוס. במקרה של ביטול ההזמנהוהרי לילותבונוס הם תמיד בתעריף גמישחוזרת לחשבון חבר המועדון כל יתרת הנקודות הדרושה ללילהבונוס, כאילו שלא היה מרכיב כספי בהזמנה מעולם. על פניו זה מרגיז, במיוחד לאור העובדה שמועדוני מלונות אחרים לא נוהגים כך, אבל התהליך הזה הוא גם הזדמנות תמידית לרכוש נקודות במחיר נמוך יחסית.

במסגרת המבצע הנוכחי ניתנת הנחה של 20% על מרכיב הנקודות בתעריף הזה. כדי לראות את ההנחה יש להתחבר לחשבון באתר המועדון.

מספר מלונות מציעים, משום מה, מרכיב כספי מוזל במסגרת התעריף הזה. ראו את הדוגמה בהמשך. בשקלול ההנחה של המבצע ניתן אפקטיבית לרכוש נקודות באמצעות הטריק הזה ב-4.6$ בלבד לכל 1,000 נקודות. זה מחיר פנטסטי! תחת המחיר הזה, אם תרצו, המלון היקר ביותר של הקבוצה בעולםתחשבו לדוגמה על האינטרקונטיננטל בורה בורה באוקיינוס הפסיפייכול לעלות לכם רק 276$ ללילה (במקרה הנדיר שבו תהיה זמינות). במונחי ריזורטים סופרמפנקים זה זיל הזול.

IC Bora Bora Reward Night

אני עצמי ניצלתי את ההזמנות כדי לרכוש קצת נקודות במחיר המצחיק של 4.6$ לכל 1,000 נקודות. במקרה שלי זה אפילו משתלם יותר כי אני נהנה מהחזר של 10% על מימוש נקודות ללילותבונוס (זו אחת ההטבות של חברי תוכנית אמבסדור שמחדשים חברות בתעריף היקר ביותר). כדי לרכוש נקודות במחיר הזה ביצעתי הזמנה ללילהבונוס במלון אינטרקונטיננטל טוקיו ביי בתעריף כסף ונקודות. כך זה נראה, ושימו לב להערה שהופיעה במסך ההזמנה:

IHG Sale April 2017 Buy Points 1

IHG Sale April 2017 Buy Points 2

IHG Sale April 2017 Buy Points 3

זה מה שקרה בפועל: בעת ההזמנה חוייב כרטיס האשראי שלי ב-92$ ומיד נכנסו לחשבוני 20,000 נקודות חדשות (על אף שהייתה לי מלכתחילה היתרה לכל ההזמנה). מיד לאחר מכן, בפועל במקביל, יצאו מחשבוני 50,000 נקודות הדרושות ללילהבונוס במלון. כשביטלתי את ההזמנה, כמה דקות מאוחר יותר, חזרו לחשבוני אותן 50,000 נקודות. כך יצא שרכשתי 20,000 נקודות תמורת 92$.

IHG Rewards Points Statment

לסיכום

מבצע מעניין ואטרקטיבי של מועדון IHG Rewards. מעולם לא ראיתי נקודות נמכרות במחיר כ״כ נמוך ולא זכור לי שהמועדון אי פעם הציע בונוס על תעריפי חבילות הנקודות שלו. אלו הזדמנויות מצוינות להגדיל את יתרת הנקודות בחשבון בעלות נמוכה. מקווה שרבים מכם יוכלו לנצל את המבצע הזה.

ההנחה המוצעת במלונות הקבוצה באמריקה פחות מעניינת לדעתי והיא רלוונטית רק במלון שבאמת מציע את הרף המקסימלי של 30% הנחה. גם אז, כנראה, מדובר ב-25% הנחה לכל היותר בהתחשב בתעריפים הגמישים המוזלים הקיימים (לחברי מועדון, למחזיקי כרטיס ההנחות של AAA, לגיל הזהב וכיוצ״ב תעריפים מוזלים שזמינים כמעט לכל אחד).

2 תגובות

השאר תגובה