אלעל תפעיל מחדש את הקו למיאמי כבר השנה

עד שנת 2008 אלעל הפעילה קו טיסות נון-סטופ בין ת״א למיאמי. כמובן שהיא נהנתה ממונופול בקו הזה. אבל הטיסות הופסקו, ככל הנראה בשל חוסר כדאיות כלכלית. ועכשיו, על אף העובדה שהצי של החברה בקושי יכול לתמוך בלו״ז הטיסות הנוכחי שלה, אלעל מודיעה על חידוש הקו למיאמי. הקו צפוי להתחיל לפעול בנובמבר 2017 עם שלוש טיסות שבועיות במטוסי בואינג 777-200ER. אלעל תקבל ממשרד התיירות מענק חד-פעמי בסך 900,000 אירו על פתיחת הקו.

בונוס נדיב להזמנות של שני לילות ומעלה באתר PointsHound

כבר שנים שאתר ההזמנות נמצא בשיתוף פעולה קרוב עם מועדון התעופה FlyingBlue (אייר פראנס וק.ל.מ). במסגרת המבצע החדש כל חבר מועדון יכול להנות מבונוס חד-פעמי של 3,000 מיילים להזמנה של שני לילות או יותר. זה מבצע כדאי עבור מי שמטפח יתרה במועדון זה – שהוא במקרה אחד המומלצים ביותר לנוסעים ישראלים. בכל מקרה כדאי כמובן לבצע השוואת מחירים מסודרת מול אתרי הזמנות אחרים כי המחירים באתר PointsHound הם לא בהכרח הנמוכים ביותר בשוק. זאת ועוד, כדאי לזכור שבהזמנה כזאת אתם מוותרים על כל אפשרות לצבור קרדיט במועדון הלקוחות של המלון ו/או להנות מהחזר באמצעות קאשבק.

חברת התעופה אליטליה נכנסת להליך פשיטת רגל

כתבתי לאחרונה פוסט מקיף על מצבה הכלכלי של אליטליה. באותו פוסט הסברתי את הצפי להמשך וציינתי שמנהלי החברה ככל הנראה יעדיפו להכריז על פשיטת רגל ו/או לחפש משקיעים חדשים לחברה לאור סירובם של העובדים לתוכנית הבראה. ההצבעה על המהלך הייתה השבוע ותוצאתה כצפוי. בינתיים ממשלת איטליה הגדילה את הלוואת הגישור לחברה לסכום של 600 מיליון אירו מה שיאפשר לחברה להמשיך לפעול, ככל הנראה, לפחות עד נובמבר 2017 וזאת מתוך כוונה שעד אז יימצאו לה משקיעים חדשים.

אמריקן מצמצמת את מרווח הרגליים במחלקת התיירים

לא בכל מטוסי הצי שלה, ולא באופן מיידי, אבל עדיין מדובר בהצהרת כוונות כואבת. החברה הגדולה בעולם הזמינה מבואינג כ-40 מטוסים חדשים מדגם 737MAX שאמורים להיכנס לשירות עד שנת 2019. המטוסים האלו מקבילים בגודלם למטוסים מדגם 737-800 אלא שאמריקן החליטה לדחוס יותר מושבים למטוסים החדשים. במקום 160 מושבים, המספר הקיים בדגם 737-800, במטוסים החדשים יהיו 172 מושבים. כדי שזה יהיה אפשרי שלוש שורות במטוס יזכו למרווח רגליים מצומצם של 29 אינצ׳ לעומת 31 אינצ׳ כיום וכל שאר השורות במחלקת התיירים יזכו למרווח רגליים של 30 אינצ׳. החברה לא שינתה את שטח המחלקה הראשונה. כמו כן, תאי השירותים במטוסים החדשים יהיו קטנים יותר ביחס לאלו הנוכחיים – אם זה בכלל אפשרי.

שני קודים חדשים להנחות באתרי הזמנות מובילים

השתמשו בקוד ״GETAWAY״ כדי לקבל 15% הנחה להזמנת מלון באתר Orbitz. השתמשו בקוד ״GOWONDER״ כדי לקבל 16% הנחה להזמנת מלון באתר CheapTickets. להזמנות עד ה-28 למאי ולשהיות בהמשך 2017. כרגיל ההנחות האלו לא חלות על מלונות של רשתות בינ״ל גדולות. שני האתרים שייכים לקבוצת אקספדיה.

אלעל מגייסת עובדים – והמשרות מופיעות כעת באתר החברה

נכון לכרגע אני רואה שמוצעות באתר לפחות עשרים משרות חדשות מכל התחומים. סביר להניח שעבודה באלעל היא בגדר דרך המלך עבור מי שמעוניין בקריירה בתחום התעופה על כל רבדיו. למידע נוסף על תהליך הגיוס לחברה לחצו כאן.

מועדון AAdvantage (אמריקן) מוכר מיילים בהנחה של עד 40%

כרגיל מדובר בהנחה מדורגת של 10% עד 40% כנגזרת מכמות המיילים הנרכשת. על מנת להנות מההנחה המקסימלית יש לרכוש 150,000 מיילים (הכמות המקסימלית) במחיר כולל של 2884$. תחת ההנחה המקסימלית, אם כן, מחיר המיילים יורד ל-19.2$ לכל 1,000. זה מחיר הוגן למדי אבל במבצעים קודמים המועדון מכר מיילים במחיר נמוך יותר שהגיע עד כמעט 17$ לכל 1,000 מיילים. אני, כרגיל, לא ממליץ לרכוש מיילים באופן ספקולטיבי. 

אתיהאד מציעה לנוסעיה כניסה בתשלום לטרקלין המחלקה הראשונה

אמירטס עשתה את הצעד הזה לאחרונה כך שלא מדובר במהלך תקדימי. החברה המובילה מאבו-דאבי מציעה כעת כניסה בתשלום לטרקלין המחלקה הראשונה המרשים שלה בשדה הבית. המחיר לא זול – החל מ-200$ לאדם עבור נוסעי מחלקת התיירים והחל מ-100$ לאדם לנלווים של נוסע במחלקה הראשונה או לנוסעי מחלקת העסקים המחזיקים בסטטוס גולד במועדון של אתיהאד. ביקרתי בטרקלין הזה והוא בהחלט מצוין אבל בעיניי הוא בהחלט לא מצדיק את המחירים האלו. 

חברת התעופה איסלנדאייר שוקלת לפתוח קו חדש לת״א

הכיף בנתב״ג לא נפסק. רק לאחרונה הודיעה חברת הלואוקוסט האיסלנדית WOW שהיא תפתח קו טיסות נון-סטופ בין ת״א לריקוויק, בירת איסלנד, והנה המתחרה הגדולה שלה איסלנדאייר מתחילה לחמם מנועים גם כן. נציגי החברה נפגשו עם נציגי רש״ת במסגרת וועידה מקצועית שנערכה בבלפסט בחודש שעבר.

המועדון של הייאט מציע בונוס של 30% ברכישת נקודות

המועדון, שנקרא כעת World of Hyatt, מציע מבצעי מכירת נקודות בדר״כ ארבע פעמים בשנה עם בונוס של 30% או 40% בכל פעם. מחיר הנקודות, תחת הבונוס הנוכחי של 30%, הוא 18.5$ לכל 1,000. בעיניי זה מחיר לא אטרקטיבי במיוחד אבל רכישת נקודות יכולה להיות כדאית עבור מי שצריך להשלים ליתרה הדרושה לו למימוש נקודות או למי שמצא מימוש כדאי מספיק שיצדיק את המחיר (ירח דבש במלדיביים?).

החלה לפעול הרכבת המפוארת ביותר בעולם

זו רכשת יפנית, איך לא. הרכבת החדשה כוללת עשרה קרונות ויכולה לארח רק 34 נוסעים בכל נסיעה – וזאת משום שכל הנוסעים זוכים לסוויטות מפוארות (שתיים עד שלוש בכל אחד מקרונות השינה) וכמובן פינוקים נוספים כמו קרון תצפית, קרון מסעדה ועוד. הנסיעה אורכת כ-60 שעות בלבד כולל עצירות במספר תחנות. הרכבת לא מהירה, בניגוד למה שאפשר לצפות ביפן, ומגיעה למהירות של בערך 110 קמ״ש בלבד. נסיעה ברכבת האולטרה-מפוארת היא סיפור יקר של קצת מעל 9,000$ ולמרות זאת הביקוש מרקיע שחקים. למעשה, הכרטיסים לנסיעות הראשונות נאלצו להימכר בצורה של מכרז לאור הביקוש הגדול ובינתיים נטען שנמכרו כל הכרטיסים לנסיעות בשנה הקרובה. 

תגובה אחת

  1. אסף

    לא הרבה קורה באלעל שהם מציעים בנקודות את טיסות סאן-דור שלהם, אבל בהחלט הם יצאו במבצע מעניין ליעדי סאן דור עם נקודות ולא רבות , ובתוספת מחיר די זולה.
    אבל מראש אני מציע – לכל מי שמעדיף מוביל ישראלי לשים לב כי חלק מטיסות סאן דור הן לא במטוסי החברה.
    הטיסות הן עד סוף יוני.

    https://www.elal.com/he/DealsAndPackages/Frequent-Flyer-Deals/Pages/Sundor-040517.aspx

    הגב

השאר תגובה